Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wysokie ciśnienie układu chłodzenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na obrazku masz zbiorniczek wyrównawczy od spodu i zaznaczony króciec którym upuszczany jest płyn

zbiornikwyrownawczya4b5.th.jpg

Opublikowano

Ok będę działał.Jutro po pracy ZROBIE tak ją mowicie podepne ta butelkę i się przejade tak ostro i spokojnie.Dam znac pozd.Dzięki.

Opublikowano

Dobra to ja mam takie pytanie do tych co zmienili uszczelke, jeśli mam na 100% zdrowy silnik to dotykając tego krócca od spodu będzie czuć jaką kolwiek wilgoć przy rozgrzanym silniku :mysli: czy będzie kompletnie suchy :mysli:

Opublikowano

Dobra to ja mam takie pytanie do tych co zmienili uszczelke, jeśli mam na 100% zdrowy silnik to dotykając tego krócca od spodu będzie czuć jaką kolwiek wilgoć przy rozgrzanym silniku :mysli: czy będzie kompletnie suchy :mysli:

Cóż u mnie, fakt nie jest idealnie suchy, wyczuwa się wilgoć, choć nie tłustą więc pewności nie mam, że to płyn. Silnik na pewno zdrowy.

Opublikowano

Dobra to ja mam takie pytanie do tych co zmienili uszczelke, jeśli mam na 100% zdrowy silnik to dotykając tego krócca od spodu będzie czuć jaką kolwiek wilgoć przy rozgrzanym silniku :mysli: czy będzie kompletnie suchy :mysli:

Cóż u mnie, fakt nie jest idealnie suchy, wyczuwa się wilgoć, choć nie tłustą więc pewności nie mam, że to płyn. Silnik na pewno zdrowy.

dzięki za sprawdzenie

U mnie też cos tam czuć, obserwuje cały czas auto, zmieniłem rozrząd z pompą, termostat, króciec i patrze czy dalej płyn bedzie gubiło, ogrzewanie działa bardzo dobrze, bulgotów nie ma wiec licze że nie będe musiał sie zajmowac uszczelką...

Pytałem u siebie w warsztacie ile wymiana uszczelki tak na tip top z palnowaniem i sprawdzeniem szczelnosci głowicy 700zł

Opublikowano

Myślę, że to cena bez tragedii, ja płaciłem niespełna 2k tylko miałem spawaną i remontowaną głowicę, dodatkowo było robione parę dodatkowych rzeczy z układem chłodzenia.

Opublikowano

U mnie ten króciec jest kompletnie suchy, ale po wymianie na nowy trochę się saczyło, więc wyjąłem czujnik i delikatnie go przesmarowałem silikonem i spokój.

Opublikowano

U mnie ten króciec jest kompletnie suchy, ale po wymianie na nowy trochę się saczyło, więc wyjąłem czujnik i delikatnie go przesmarowałem silikonem i spokój.

Nie bardzo rozumiem co można by przesmarować silikonem co by miało wpływ na króciec upustowy ww. zbiorniczka?

A jeśli nawet mowa o czujniku poziomu to on zdaje się jest zatopiony w zbiorniczku więc tu żadnego przecieku być nie powinno.

Opublikowano

filozofii jest duzo, prawda jest taka jak wywala ze zbiornika a przewody twarde to uszczelka i nie ma co szukac dalej, u mnie na 4 garze spore przebicie na uszczelce...

Opublikowano

Czy jest ktos mi w stanie odpowiedzieć na moje wyzej zadane pytanie :mysli:

Opublikowano

Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód

Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd.

Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd.

Opublikowano

Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód

Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd.

Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd.

no własnie ja po dobrym rozgrzaniu sprawdzałem i jest odczuwalna wilgoć, ale że tak powiem minimalnie

Opublikowano

Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód

Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd.

Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd.

no własnie ja po dobrym rozgrzaniu sprawdzałem i jest odczuwalna wilgoć, ale że tak powiem minimalnie

Spróbuj metody z butelką czy faktycznie wypluwa coś płynu, bo może po prostu korek przepuszcza ciśnienie i jakaś mgiełka płynu tam się przedostaje.

Opublikowano

Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód

Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd.

Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd.

no własnie ja po dobrym rozgrzaniu sprawdzałem i jest odczuwalna wilgoć, ale że tak powiem minimalnie

Spróbuj metody z butelką czy faktycznie wypluwa coś płynu, bo może po prostu korek przepuszcza ciśnienie i jakaś mgiełka płynu tam się przedostaje.

No własnie zabieram sie do tego testu jak pies do jeża :decayed: dzisiaj musze cos tam podczepić :wink4:

Opublikowano

A powiecie mi czemu jak mam zakrecony korek od zbiorniczka to z pól centymetra wciaga mi płyn jak go odkrece to podnosi sie o 0.5 centymetra. . . czy te cisnienie go wciąga?dziś to ZAUWAZYLEM pozd.

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzałem jeszcze rano ten króciec i na totalnie zimnym silniku po nocy również mam ten króciec wilgotny :blink:

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzałem jeszcze rano ten króciec i na totalnie zimnym silniku po nocy również mam ten króciec wilgotny :blink:

To czy ten króciec jest wilgotny czy nie to nie brałbym za wyznacznik czegokolwiek, bo wilgoć może być zewsząd na nim a sam korek nie jest jakimś wielce wymyślnym wynalazkiem i pewna wilgoć może się nim przedostawać. Nie można popadać w paranoje :wink4:

Opublikowano

Jednak okazało sie że uszczelka pod głowicą :gwizdanie: przy jeżdzie na trasie parunastu kilometrów 140km/h zakopciłem na biało, płynu w zbiorniczku brak, w piatek oddaje grata do naprawy :gwizdanie: głowica bedzie sprawdzona pod wzgledem szczelności, jeśłi była by pęknieta to spawać czy szukać uzywki w dobrym stanie?

Na co zwrócić przy okazji uwage jak będzie auto rozebrane :mysli:[br]Dopisany: 25 Październik 2011, 13:48_________________________________________________

-planowanie

-wymiana prowadnic zaworowych przede wszystkim zaworów wydechowych

- wymiana uszczelniaczy zaworowych

- docieranie zaworow

zawory niech zostana ori

nowe śruby glowicy

nowe hydrosztosy

zestaw uszczelek

nowy płyn chłodzacy

Sotom ile Cie to kosztowało :mysli:

Opublikowano

Ja do tego co wyżej wymieniłem miałem właśnie spawanie i tam parę postów wcześniej pisałem, że mnie to kosztowało ok 2tys PLN (przy spawaniu jak dobrze pamiętam to płaciło się od długości spawu). A w odpowiedzi na Twoje pytanie, ja spawałem a nie szukałem używki bo: tu dostałem wyremontowaną głowicę z gwarancją, a kupując używkę nie wiadomo co się dostanie.

Opublikowano

Nie no jak sie okaze z tą głowicą, to za ten hajs wole swap zrobić na PD, a swojego w czesci :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...