hellbean Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Na obrazku masz zbiorniczek wyrównawczy od spodu i zaznaczony króciec którym upuszczany jest płyn
Mariusz96 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Ok będę działał.Jutro po pracy ZROBIE tak ją mowicie podepne ta butelkę i się przejade tak ostro i spokojnie.Dam znac pozd.Dzięki.
Kowi87 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Dobra to ja mam takie pytanie do tych co zmienili uszczelke, jeśli mam na 100% zdrowy silnik to dotykając tego krócca od spodu będzie czuć jaką kolwiek wilgoć przy rozgrzanym silniku czy będzie kompletnie suchy
hellbean Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Dobra to ja mam takie pytanie do tych co zmienili uszczelke, jeśli mam na 100% zdrowy silnik to dotykając tego krócca od spodu będzie czuć jaką kolwiek wilgoć przy rozgrzanym silniku czy będzie kompletnie suchy Cóż u mnie, fakt nie jest idealnie suchy, wyczuwa się wilgoć, choć nie tłustą więc pewności nie mam, że to płyn. Silnik na pewno zdrowy.
Kowi87 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Dobra to ja mam takie pytanie do tych co zmienili uszczelke, jeśli mam na 100% zdrowy silnik to dotykając tego krócca od spodu będzie czuć jaką kolwiek wilgoć przy rozgrzanym silniku czy będzie kompletnie suchy Cóż u mnie, fakt nie jest idealnie suchy, wyczuwa się wilgoć, choć nie tłustą więc pewności nie mam, że to płyn. Silnik na pewno zdrowy. dzięki za sprawdzenie U mnie też cos tam czuć, obserwuje cały czas auto, zmieniłem rozrząd z pompą, termostat, króciec i patrze czy dalej płyn bedzie gubiło, ogrzewanie działa bardzo dobrze, bulgotów nie ma wiec licze że nie będe musiał sie zajmowac uszczelką... Pytałem u siebie w warsztacie ile wymiana uszczelki tak na tip top z palnowaniem i sprawdzeniem szczelnosci głowicy 700zł
hellbean Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Myślę, że to cena bez tragedii, ja płaciłem niespełna 2k tylko miałem spawaną i remontowaną głowicę, dodatkowo było robione parę dodatkowych rzeczy z układem chłodzenia.
Gunio Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 U mnie ten króciec jest kompletnie suchy, ale po wymianie na nowy trochę się saczyło, więc wyjąłem czujnik i delikatnie go przesmarowałem silikonem i spokój.
hellbean Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 U mnie ten króciec jest kompletnie suchy, ale po wymianie na nowy trochę się saczyło, więc wyjąłem czujnik i delikatnie go przesmarowałem silikonem i spokój. Nie bardzo rozumiem co można by przesmarować silikonem co by miało wpływ na króciec upustowy ww. zbiorniczka? A jeśli nawet mowa o czujniku poziomu to on zdaje się jest zatopiony w zbiorniczku więc tu żadnego przecieku być nie powinno.
danielom Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 filozofii jest duzo, prawda jest taka jak wywala ze zbiornika a przewody twarde to uszczelka i nie ma co szukac dalej, u mnie na 4 garze spore przebicie na uszczelce...
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Czy jest ktos mi w stanie odpowiedzieć na moje wyzej zadane pytanie
Mariusz96 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd. Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd.
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd. Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd. no własnie ja po dobrym rozgrzaniu sprawdzałem i jest odczuwalna wilgoć, ale że tak powiem minimalnie
hellbean Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd. Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd. no własnie ja po dobrym rozgrzaniu sprawdzałem i jest odczuwalna wilgoć, ale że tak powiem minimalnie Spróbuj metody z butelką czy faktycznie wypluwa coś płynu, bo może po prostu korek przepuszcza ciśnienie i jakaś mgiełka płynu tam się przedostaje.
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Ją u siebie sprawdziłem ten krociec i Jest suchy a cisnienie Jest takie wyczuwalne ale sprawdziłem w silniku adr tylko w Pasacie i Jest identyczne prawie że trzeba trochę siły użyć żeby je zgniesc od scianki do scianki lapiac za przewód Więc u mnie Jest dobrze woda nie ubywa też. pozd. Gunio u mnie nie Jest mokry więc moim zdaniem raczej nie powinno. Ją 24 płynu nie ubywa powinienes mieć dobrze. Wiesz zobacz czy Jest mokry po dobrym rozgrzaniu silnika. . . ją tak sprawdziłem i Jest suchy. pozd. no własnie ja po dobrym rozgrzaniu sprawdzałem i jest odczuwalna wilgoć, ale że tak powiem minimalnie Spróbuj metody z butelką czy faktycznie wypluwa coś płynu, bo może po prostu korek przepuszcza ciśnienie i jakaś mgiełka płynu tam się przedostaje. No własnie zabieram sie do tego testu jak pies do jeża dzisiaj musze cos tam podczepić
Mariusz96 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 A powiecie mi czemu jak mam zakrecony korek od zbiorniczka to z pól centymetra wciaga mi płyn jak go odkrece to podnosi sie o 0.5 centymetra. . . czy te cisnienie go wciąga?dziś to ZAUWAZYLEM pozd.
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Dzisiaj sprawdzałem jeszcze rano ten króciec i na totalnie zimnym silniku po nocy również mam ten króciec wilgotny
hellbean Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Dzisiaj sprawdzałem jeszcze rano ten króciec i na totalnie zimnym silniku po nocy również mam ten króciec wilgotny To czy ten króciec jest wilgotny czy nie to nie brałbym za wyznacznik czegokolwiek, bo wilgoć może być zewsząd na nim a sam korek nie jest jakimś wielce wymyślnym wynalazkiem i pewna wilgoć może się nim przedostawać. Nie można popadać w paranoje
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Jednak okazało sie że uszczelka pod głowicą :gwizdanie: przy jeżdzie na trasie parunastu kilometrów 140km/h zakopciłem na biało, płynu w zbiorniczku brak, w piatek oddaje grata do naprawy :gwizdanie: głowica bedzie sprawdzona pod wzgledem szczelności, jeśłi była by pęknieta to spawać czy szukać uzywki w dobrym stanie? Na co zwrócić przy okazji uwage jak będzie auto rozebrane [br]Dopisany: 25 Październik 2011, 13:48_________________________________________________ -planowanie-wymiana prowadnic zaworowych przede wszystkim zaworów wydechowych - wymiana uszczelniaczy zaworowych - docieranie zaworow zawory niech zostana ori nowe śruby glowicy nowe hydrosztosy zestaw uszczelek nowy płyn chłodzacy Sotom ile Cie to kosztowało
hellbean Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Ja do tego co wyżej wymieniłem miałem właśnie spawanie i tam parę postów wcześniej pisałem, że mnie to kosztowało ok 2tys PLN (przy spawaniu jak dobrze pamiętam to płaciło się od długości spawu). A w odpowiedzi na Twoje pytanie, ja spawałem a nie szukałem używki bo: tu dostałem wyremontowaną głowicę z gwarancją, a kupując używkę nie wiadomo co się dostanie.
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Nie no jak sie okaze z tą głowicą, to za ten hajs wole swap zrobić na PD, a swojego w czesci :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się