Natanael Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 To jest jakas masakra. Dzis udalo mi sie wybic polowe tej sruby, ale reszta utknela na dobre. Podejrzewam ze jak w nia bilem kiedy byla w tym kale to splaszczyla sie i zaklinowala na dobre. Teraz juz nie idzie ani w jedna, ani w druga strone. Znowu probowalem grzania. Rozpalilem ta srube do czerwonosci i schlodzilem. I tak dwukrotnie. Nic nie ruszylo. Zaczalem demontowac cala kolumne, ale musialem konczyc robote, bo mialem jeszcze cos do zrobienia i zdemontowalem na razie ten wahacz przedni gorny, ktory jest walniety i koncowke drazka kierowniczego. Amortyzator tez juz odkrecony. Zostaly mi jeszcze 2 wahacze na dole i połoś. Zastanawiam sie jednak jak ja zdemontowac. Czy mozna ja poprostu wyciagnac czy kole czy jest na to jakis patent? Jesli macie jakies rady to bardzo prosze... Bo ja juz dostaje do glowy z tym zawieszeniem.[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 21:59_________________________________________________W koncu sie udalo... wyciagnalem cala kolumne, rozwiercilem na spokojnie srube i wybilem mlotkiem. Oporna byla sztuka jak jasna %@*($#. Czas myslec o kolejnych inwestycjach w samochodzie. Dziekuje wszystkim za pomoc.
Gniady Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 To jest jakas masakra. Dzis udalo mi sie wybic polowe tej sruby, ale reszta utknela na dobre. Podejrzewam ze jak w nia bilem kiedy byla w tym kale to splaszczyla sie i zaklinowala na dobre. Teraz juz nie idzie ani w jedna, ani w druga strone. Znowu probowalem grzania. Rozpalilem ta srube do czerwonosci i schlodzilem. I tak dwukrotnie. Nic nie ruszylo. Zaczalem demontowac cala kolumne, ale musialem konczyc robote, bo mialem jeszcze cos do zrobienia i zdemontowalem na razie ten wahacz przedni gorny, ktory jest walniety i koncowke drazka kierowniczego. Amortyzator tez juz odkrecony. Zostaly mi jeszcze 2 wahacze na dole i połoś. Zastanawiam sie jednak jak ja zdemontowac. Czy mozna ja poprostu wyciagnac czy kole czy jest na to jakis patent? Jesli macie jakies rady to bardzo prosze... Bo ja juz dostaje do glowy z tym zawieszeniem.[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 21:59_________________________________________________W koncu sie udalo... wyciagnalem cala kolumne, rozwiercilem na spokojnie srube i wybilem mlotkiem. Oporna byla sztuka jak jasna %@*($#. Czas myslec o kolejnych inwestycjach w samochodzie. Dziekuje wszystkim za pomoc. Posmarowałeś przed złożeniem
Golem1 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 myślę że chyba najlepszym sposobem na tą śrubę jest jej rozwiercenia jak nie chce wyjść, w ASO tak właśnie robią.
VTG Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Zejdzie wiertło z kierunku i uszkodzi zwrotnicę. Najlepiej to robić ściągaczem i najszybciej.
danielciagala Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Duży młot udarowy. Wystarczy samym udarem w nią wjechać i zawsze wyjdzie :-)
ŁYSY44 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Zejdzie wiertło z kierunku i uszkodzi zwrotnicę. Najlepiej to robić ściągaczem i najszybciej. jak jest mocno zapieczona to i ściągacz nic nie da
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się