Prezes870 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Napisz temat to zaraz kupa ludzi sie zbierze
TOM3K Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Wątpię w to W Polsce każdy patrzy żeby zmniejszać koszta w każdej sytuacji, a idą do WK i zmieniając jakieś dane na 100% musisz zapłacić
Prezes870 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 No najpierw do diagnosty musisz isc a potem dopiero do wk, daja ci nowy dowod rejestracyjny potem razem jakies 250pln wychodzi. A za 600 jest elegancki programik
TOM3K Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 skąd aż 250 zł ? Diagnosta aż 2 stówki bierze ? za co ?
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Diagnosta, adnotacja wyrobienie dowodu rejestracyjnego paliwo nie mówiąc już o zmarnowanej dniowce w pracy
TOM3K Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 To najlepiej być na kuroniu, przynajmniej dniowki nie stracisz...
TOM3K Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 To pokaż mi takiego co straci własne pieniądze na rzecz państwa... A tak wgl to tu mowa o Niemczech nie o Polsce.
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 No właśnie jakoś temat zjechał do ojczyzny. Kumpel ostatnio był na TUV jaguarem xjr i spryskiwacze reflektorów nie działały i już nie przeszedł. Porażka jakas he
TOM3K Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) To proste mając brudne xenony światło rozprasza się nie prawidłowo, przez to widoczność może się pogorszyć dla Ciebie. Co za tym idzie jazda może być bardziej niebezpieczna Ja pióro wycieraczki wymieniałem przy gościu bo stwierdził , że nie zbiera brudu z szyby tak jak powinno ... Skoro trzymasz się tego, że trzeba wszystko mieć jak należy nie powinno być dla Ciebie w tym nic dziwnego że Twój kolega nie miał sprawnego auta i TUV mu nie podbili. Edytowane 21 Lutego 2016 przez TOM3K
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Rozmawiamy o hamulcach a nie o pierdolach ja u siebie wyłączyłem spryskiwacze i lampy cały czas czyste są. Może nie ksiazkowo ale nic się nie rozprasza.
TOM3K Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 To nie są pierdoly. Mając brudne xenony możesz oslepiac innych. Bo po co niby producent je wymyślił?
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 W nowej A4 nie ma przy xenonach spryskiwaczy jedynie jak sobie domowisZ więc chyba to sprawa drugorzędna A po dwa przyjedz się autostradą w Niemczech w nocy jak zapierniczaja nowe furki lewym pasem. W lusterkach dosłownie nic nie widać tak oslepiaja. Więc te mycie i samopoziom to pić na wodę moim zdaniem...
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Był gdzieś temat na forum. A nawet jak konfigurujesz audi na stronie to masz xenony a potem opcjonalnie spryskiwacze bierzesz w temacie o nowościach audi.
TOM3K Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 dziwne to , w Matrixach już jest w układ mycia reflektorów ... Wysłałem maila z zapytaniem ciekawe co na to napiszą.
Prezes870 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 No w matrixach właśnie tak jest, trochę dziwne. Zobaczymy co odpisza
darusch Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Heh z tym tuvem to widzę różnie jest.W poprzednim aucie, spryski xenonów były wyłączone i nikt nic na przeglądzie mi nie powiedział.Bardziej obawiałem się o kolektor wydechowy który był pęknięty i też nic.W sumie, był to gość z Dekry który raz w tyg przyjeżdża do tej wioski.Chyba w takich małych stacjach najlepiej robić.W piątek jak znajdę czas to przejadę się i zapytam o te hamulce u źródła. Jak on to widzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się