piko-miko Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 jak w temacie szukałem ale można szukać i szukac a tu czasu brak . nie zawsze ale dzieje się tak jak juz prawie się auto zatrzymuje oczywiście przy wciśniętym hamulcu to pod koniec czuje ze załącza sie pod stopa ABS.hamuję na asfalcie a nie na lodzie to o co chodzi .coś pada albo padło .ktoś miał taka przypadłość?
Dev Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 słabo szukałeś ... tutaj co trzeci post jest o tym :polew: :polew: grzebałeś przy zawieszeniu albo hamulcach ??? zle są osadzone czujniki, tzn odległości sa złe prawidłowo 0.6-0.8mm od koronki
piko-miko Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 słabo szukałeś ... tutaj co trzeci post jest o tym :polew: :polew: grzebałeś przy zawieszeniu albo hamulcach ??? zle są osadzone czujniki, tzn odległości sa złe prawidłowo 0.6-0.8mm od koronki [/quo tak grzebałem ale zmieniałem tylko tylne tarcze a le po zmianie która była jakiś czas temu było wszystko oki więc nie o grzebanie tu chodzi tam myślę ,bo nie grzebałem
Kali S4 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Jednak sprawdź osadzenie tych czujników bo to najczęstsza przyczyna załączania się ABSu podczas "lekkiego" hamowania. VAG błędu nie wyrzucił?
Tomek Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 W moim przypadku opiłki na czujniku robiły zamieszanie z ABS-em
piko-miko Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 Jednak sprawdź osadzenie tych czujników bo to najczęstsza przyczyna załączania się ABSu podczas "lekkiego" hamowania. VAG błędu nie wyrzucił? nie podpinałem ale to zrobię
kubson Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Miałem to samo wyczyściłem ten czujnik i wsadziłem od nowa i jest ok. słabo szukałeś ... tutaj co trzeci post jest o tym :polew: :polew: grzebałeś przy zawieszeniu albo hamulcach ??? zle są osadzone czujniki, tzn odległości sa złe prawidłowo 0.6-0.8mm od koronki wytłumacz jeśli możesz jak prawidłowo ustawić te 0.6-0.8mm od koronki bo ja tak dokładnie nie potrafiłem
Kali S4 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Pewnie to są dane książkowe,ustawiasz dotąd aż trafisz
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 jest jeszcze takie urządzenie jak szczelinomierz
piko-miko Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 słabo szukałeś ... tutaj co trzeci post jest o tym :polew: :polew: grzebałeś przy zawieszeniu albo hamulcach ??? zle są osadzone czujniki, tzn odległości sa złe prawidłowo 0.6-0.8mm od koronki Odległości swoją drogą fakt.dziś wyciągnąłem wszystkie 4 sztuki a na nich było sporo opiłków to pewnie robiło robotę.ciężko było ustawić takie wartości jak podałeś ale metoda prób i błędów i pomogło wszystko chodzi jak ma być już się nie załącza podczas delikatnego hamowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się