silver multitronic Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witam. Mam problem z powracajacum bledem zbyt ubogiej mieszanki. Mialem przecieki w dolocie i ukladzie podcisnienia. Wszystko chyba juz "zalepione" a blad dalej powraca. Sonda lambda i przeplywka wygladaja w pozadku na kompie. moje pytanie brzmi: 1- czy jazda przez jakis czas z tymi przeciekami mogla uszkodzic cos innego? 2- czy mial ktos taki problem?
gregorypeck Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Witam, Do mnie tez po ostatniej trasie powrocil ten bład i na dodatek pojawily sie dwa nowe. Skasowałem ale niestety po krótkim czasie powracają i świeci sie check-engine: 3 Faults Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Odme i czwórnik wymienialem 2 lata temu - dałem dwie dodatkowe opaski zaciskowe na tym czwórniku i przez 2 lata mialem spokój. Czujnik G83 wymieniony pół roku temu. Wymieniony też termostat - więc skad ten błąd 17698 - moze powinienem wymienic jeszcze G62 ? No a ten 18043 to chyba od klimy - czy moze to być wina słabego akumulatora? Pozdrawiam
silver multitronic Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper LImit Exceeded Zastanawmiam sie czy servo nie jest przegnite albo nieszczelne bo czasami wywala blad od (brake boost vacuum) pompke mialem zatarta i zardzewiala. Ale na vagu pokazuje (systrm OK) to ja juz sam nie wiem.
fahur Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper LImit Exceeded Zastanawmiam sie czy servo nie jest przegnite albo nieszczelne bo czasami wywala blad od (brake boost vacuum) pompke mialem zatarta i zardzewiala. Ale na vagu pokazuje (systrm OK) to ja juz sam nie wiem. Na Ross-Tech mają parę wskazówek: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 15:56_________________________________________________ Do mnie tez po ostatniej trasie powrocil ten bład i na dodatek pojawily sie dwa nowe. Skasowałem ale niestety po krótkim czasie powracają i świeci sie check-engine: 3 Faults Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Zobacz na Ross-Tech'u: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406 Jest od czego zacząć. 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Nie ruszałeś przypadkiem panelu od klimy ostatnio? Może coś tam nie łączy?
silver multitronic Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Jeszcze jedno pytanko. rano robilem adaptacje przepustnicy i po odpaleniu wartosci w blokach po paru sekundach zaczely sie zmieniac przy czym zaczelo szarpac silnikiem. Przeplywka? Jak myslisz. Sonda lambda ponoc dobra bo oscylujhe okolo 1.5V a wiem ze to sonda 5V.
gregorypeck Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 hmm, no faktycznie ostatnio grzebalem w okolicach klimatronika - dzisiaj tam zajrze i wykasuje błąd, moze nie wróci. [br]Dopisany: 12 Maj 2011, 16:10_________________________________________________dobra - bledu klimatronica juz nie ma pozostaje rozwiazac 17544 i 17698
silver multitronic Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Friday 6 June 2008 12:33:03 8E0 907 557 F 2.0L R4/5VS 0007 Group A: '002 Group B: '033 Group C: '031 RPM Load Inj. On Time Mass Flow Lambda Voltage Lambda Factor Lambda Factor TIME TIME TIME MARKER STAMP /min % ms g/s STAMP % V STAMP 0.43 720 15.8 3.4 2.58 0.66 13.3 1.48 0.19 0.984 1 1.12 720 15.8 3.74 2.58 1.36 9.4 1.46 0.9 0.977 1 1.83 720 16.5 3.74 2.67 2.07 9.4 1.46 1.6 0.977 1 2.53 720 15.8 3.4 2.61 2.77 13.3 1.48 2.31 0.984 1 3.23 720 16.5 3.74 2.64 3.47 9.4 1.46 3.01 0.984 1 3.97 720 15.8 3.4 2.78 4.21 13.3 1.46 3.73 0.977 1 4.69 720 16.5 3.74 2.64 4.91 9.4 1.48 4.45 0.977 1 5.39 720 15.8 3.74 2.53 5.62 10.2 1.48 5.15 0.984 1 6.1 720 16.5 3.74 2.81 6.32 13.3 1.44 5.86 0.984 1 6.79 720 15.8 3.74 2.64 7.02 10.2 1.48 6.56 0.984 1 7.49 720 15.8 3.74 2.61 7.73 13.3 1.46 7.26 0.984 1 8.19 720 15.8 3.74 2.64 8.43 9.4 1.44 7.97 0.977 1 8.9 720 15.8 3.74 2.61 9.14 9.4 1.44 8.67 0.977 1 9.6 720 15.8 3.4 2.64 9.84 12.5 1.44 9.38 0.969 1 10.3 720 16.5 3.74 2.72 10.54 9.4 1.46 10.06 0.977 1 11.01 720 15.8 3.4 2.56 11.25 12.5 1.48 10.77 0.984 1 11.71 720 15.8 3.74 2.67 11.95 9.4 1.48 11.47 0.984 1 12.42 720 16.5 3.74 2.64 12.66 9.4 1.48 12.18 0.984 1 13.12 720 16.5 3.74 2.64 13.36 13.3 1.46 12.88 0.984 1 13.82 720 15.8 3.74 2.61 14.06 9.4 1.46 13.6 0.977 1 14.53 720 15.8 3.4 2.58 14.77 12.5 1.46 14.29 0.977 1 15.26 720 15.8 3.74 2.61 15.5 9.4 1.44 15.02 0.977 1 15.97 720 15.8 3.4 2.92 16.21 12.5 1.46 15.73 0.977 1 16.67 720 16.5 3.4 2.5 16.91 12.5 1.5 16.43 0.977 1 17.38 720 16.5 3.74 2.75 17.61 9.4 1.48 17.14 0.992 1 18.08 720 15.8 3.4 2.58 18.32 13.3 1.46 17.84 0.984 1 18.82 720 15.8 3.74 2.58 19.05 9.4 1.46 18.56 0.977 1 19.52 720 15.8 3.74 2.75 19.76 13.3 1.46 19.29 0.977 1 20.22 720 15.8 3.74 2.64 20.46 13.3 1.48 20 0.984 1 20.93 720 15.8 3.74 2.5 21.17 10.2 1.48 20.7 0.984 1 21.63 720 15.8 3.4 2.67 21.87 13.3 1.46 21.41 0.984 1 22.33 720 15.8 3.74 2.64 22.57 10.2 1.48 22.09 0.984 1 23.04 720 15.8 3.4 2.5 23.28 13.3 1.46 22.81 0.984 1 23.74 720 15.8 3.74 2.58 23.98 13.3 1.44 23.52 0.977 1 24.45 720 15.8 3.4 2.58 24.69 9.4 1.46 24.22 0.977 1 25.15 720 16.5 3.74 2.64 25.39 12.5 1.46 24.93 0.977 1 25.85 720 15.8 3.74 2.61 26.09 9.4 1.46 25.63 0.984 1 26.59 720 15.8 3.4 2.58 26.83 13.3 1.46 26.35 0.977 1 27.31 720 15.8 3.74 2.58 27.56 9.4 1.46 27.07 0.977 1 28.04 720 15.8 3.74 2.64 28.27 12.5 1.46 27.8 0.984 1 28.75 720 15.8 3.4 2.69 28.97 12.5 1.46 28.51 0.977 1 29.45 720 15.8 3.74 2.47 29.68 9.4 1.48 29.21 0.984 1 30.14 720 15.8 3.4 2.78 30.38 12.5 1.46 29.92 0.984 1 30.86 720 15.8 3.74 2.61 31.08 9.4 1.48 30.62 0.977 1 31.56 720 15.8 3.4 2.61 31.79 12.5 1.46 31.33 0.984 1 32.27 720 16.5 3.74 2.72 32.49 12.5 1.46 32.03 0.977 1 32.97 720 15.8 3.74 2.58 33.23 9.4 1.48 32.73 0.977 1 33.71 720 15.8 3.4 2.61 33.93 12.5 1.46 33.47 0.977 1 34.41 720 15.8 3.74 2.64 34.64 9.4 1.44 34.17 0.977 1 35.12 720 15.8 3.4 2.61 35.34 12.5 1.46 34.88 0.977 1 35.82 720 15.8 3.74 2.61 36.04 9.4 1.46 35.58 0.977 1 36.52 720 15.8 3.74 2.67 36.75 9.4 1.46 36.28 0.984 1 37.23 720 15.8 3.4 2.64 37.45 12.5 1.5 36.99 0.984 1 37.93 720 15.8 3.74 2.61 38.16 9.4 1.48 37.69 0.984 1 38.64 720 15.8 3.4 2.75 38.89 12.5 1.46 38.4 0.984 1 39.37 720 15.8 3.74 2.58 39.6 9.4 1.48 39.13 0.984 1 40.07 720 15.8 3.74 2.53 40.3 9.4 1.46 39.84 0.984 1 40.78 720 15.8 3.4 2.72 41 12.5 1.44 40.54 0.977 1 41.48 720 16.5 3.74 2.67 41.71 9.4 1.46 41.24 0.977 1 42.19 720 15.8 3.4 2.61 42.41 12.5 1.48 41.95 0.984 1 42.89 720 15.8 3.74 2.61 43.13 9.4 1.48 42.65 0.984 1 43.6 720 16.5 3.74 2.83 43.84 9.4 1.46 43.35 0.984 1 45.47 720 16.5 3.74 2.72 45.71 9.4 1.46 45.24 0.984 1 46.17 720 15.8 3.4 2.72 46.43 13.3 1.48 45.93 0.984 1 46.91 720 15.8 3.74 2.5 47.15 10.2 1.48 46.67 0.984 1 47.61 720 15.8 3.74 3.06 47.85 9.4 1.44 47.37 0.984 1 48.31 720 16.5 3.74 2.53 48.55 13.3 1.5 48.09 0.977 1 49.02 720 15.8 3.74 2.53 49.26 10.2 1.46 48.79 0.992 1 49.72 720 15.8 3.4 2.53 49.96 13.3 1.44 49.5 0.977 1 50.43 720 15.8 3.74 2.53 50.67 9.4 1.44 50.2 0.977 1 [br]Dopisany: 16 Maj 2011, 14:28_________________________________________________pomoze ktos z ocena tych logow.
Onkel Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Kolego w dziale DIAGNOSTYKA VAG jest temat jak wrzucić logi na forum i jak to ma wyglądać. Z prośbą o ocene też powinieneś tam się zwrócić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się