chapakostabakos Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Witam Nadszedł ten czas ze musze wymienić tarcze w moim 1z ponieważ nie wyrabają po mocniejszym hamowaniu tarcze sa "czerwone" i pedał rośnie do góry a auto jedzie dalej, pytanie czy zacisk jest ten sam co w afm 110km?? wiem ze jarzma beda inne bo grubość tarczy jest inna. czy lepiej kupić tarczre do mojego modelu wiercone?? [mod]Czy trudno z pola wyboru wybrać odpowiedni prefix przy zakładaniu nowego wątku!? a nie uskuteczniać swoje prefix-y - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
mgas Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Wiercone tarcze lepiej odprowadzaja ciepło, wiec powinny poprawic wydolność hamowania, to rozwiązanie tańsze i łatwiejsze do wykonania.
chapakostabakos Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 byłem dzis w miejscowym sklepie i nie ma wierconych nie wentylowanych na allegro tez nic nie znalazłem tylko do 110afm wiercone sa wiec musze wymienic jarzma teraz pytanie czy zaciski sa te same?? musze cos z tym zrobic w przyszlym tyg chip, wtryski 216 juz mam a tej chole*y nie da sie zahamować......
Dev Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 do SWAP-a potrzebujesz: zaciskow jarzm tarcz i klockow cala reszta jest P&P, nie pamietam jak jest z przewodami ale nie powinno byc problemu mozna zapodac perforowane tarcze Mikody 288mm do tego klocki Ferodo TRW lub Bosch
chapakostabakos Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 dzieki kolego za odp teraz juz czego szukac pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się