emilmuha 0 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Mój problem polega na tym, ze kiedy jadę szybko tzn. powyżej 140 to wyłącza sie ABS - informuje o tym zapalająca się wtedy lampka ABSu. czy ktoś może mi pomoc? drugi problem polega na tym ze kiedy nawet lekko hamuje i chce sie delikatnie zatrzymać to pod koniec hamowania czuje jakby mi sie ABS załączał i to nie ważne czy sucho czy mokro na jezdni. wie ktoś może co sie dzieje z moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cayenne 0 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Sprawdź czujniki,czy któryś przypadkiem się nie zabrudził,bądź za bardzo nie wysunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Czujniki wyczyszczone,dobite, VAG nic nie pokazuje i co Wy na to?[br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 23:54 _________________________________________________ emilmuha trzeba czekać,aż się któryś czujnik wysra. Mam to samo, tzn. przy delikatnym hamowaniu przy zatrzymywaniu się, to przy większych prędkoścaich to nieznana mi sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Chcesz powiedzieć że jak zjedzie z tych 140 z paląca się kontrolką to nie ma błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Chcesz powiedzieć że jak zjedzie z tych 140 z paląca się kontrolką to nie ma błędów? nom dokładnie, chociaz nie wiem czy przed vag_iem jechał te 140km/h ale przeciez jakby były błędy to by się zapisały, nikt wcześniej ich nie kasował. dodam że kontrolka mu się nie pali, z tego co zrozumiałem to zapala się przy jakieś danej prędkości (pow 140km/h) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilmuha 0 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 dzis jechalem 140 i zapalila sie ta kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 dzis jechalem 140 i zapalila sie ta kontrolka. musisz przeczyścić czujniki od abs_u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Chcesz powiedzieć że jak zjedzie z tych 140 z paląca się kontrolką to nie ma błędów? Przecież jak wejdziesz w sterownik ABS to jak zaczniesz jechać to VAG rozłącza się (chyba coś powyżej 10km/h) to niby jak zbadałeś coś w czasie jazdy ??? Przynajmniej tak jest w B5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 a kto mówi to o badaniu w czasie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz.olma Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 mam podobny problem powyzej tej predkosci na prostym odcinku drogi zapala sie kontrolka absu i swieci az do wylaczenia silnika,podpiolem Vaga i pokazal taki blad "(597) Roznice w impulsach predkosci kol,brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-Blad sporadyczny".nie mam pojecia gdzie tkwi problem bo normalnie abs dziala ale tak jak opisalem wczesniej na prostym odcinku powyzej chyba 130 km/h,problem zawsze taki sam.Gdzie szukac problemu jak go wyeliminowac pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 mam podobny problem powyzej tej predkosci na prostym odcinku drogi zapala sie kontrolka absu i swieci az do wylaczenia silnika,podpiolem Vaga i pokazal taki blad "(597) Roznice w impulsach predkosci kol,brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-Blad sporadyczny".nie mam pojecia gdzie tkwi problem bo normalnie abs dziala ale tak jak opisalem wczesniej na prostym odcinku powyzej chyba 130 km/h,problem zawsze taki sam.Gdzie szukac problemu jak go wyeliminowac pomocy. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_jak_naprawic_ten_blad_absu_00597_ruchome_sygnaly_predkosci_kol_abs-t14219.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 odgrzeje kotleta mam identyczne problemy jak wy i brak jakichkolwiek błędów w vag-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGER 1 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 ja to przerobiłem ze swoja problem trwał tydzień przyczyna przełamany kabel czujnika ABSu w tylnym kole niby niema prawa się przełamać a jednak najgorszy problem jest wyczaić w którym kole bo tego sterownik niezapisuje jako błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 ja to przerobiłem ze swoja problem trwał tydzień przyczyna przełamany kabel czujnika ABSu w tylnym kole niby niema prawa się przełamać a jednak najgorszy problem jest wyczaić w którym kole bo tego sterownik niezapisuje jako błąd Miałem podobny przypadek z przewodem od czujnika ale w moim przypadku sterownik pokazywał błąd,ale jest jeszcze jedna możliwość sprawdzić oporność na czujnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylu22 0 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witam!!! Mam podobny problem do kolegi. Niedawno mi się to zaczęło dziać, a mianowicie jadąc bardzo powoli przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca na samym końcu jazdy zaczyna mi przerywać, czyli zaczyna działać ABS. Żadna kontrolka mi sie nie zapala??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golab24 1 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 A ja mialem taka przypadlosc przy 140km/h po wymianie tylnch tarcz. Okazalo sie ze tarczka ABS byla naprawde minimalnie pod kątem nabita. Zdjąlem tarcze popatrzylem gdzie tarczka jest pocierana przez czujnik. Dobilem tarczke w tym miejscu i zalozylem tarcze z powrotem. Dla pewnosci leciutko dobilem czujnik i sprawdzilem ze slychac jak delikatnie ociera ale na calej dlugosci tarczy (przedtem ocierala tylko w jednym miejscu). Po tej operacji prolem zniknąl. Uwaga na pseudo fachowcow od wymiany tarcz i klocków, przy nabijaniu tarczki na nową tarcze tylną trzeba być bardzo precyzyjnym !!! Kolego kylu22 twoj problem jest typowy dla zabrudzonego czujnika, niestety czyba bedzesz musial wysunąć kazdy i przeczyscić. Po czyszczeniu nie dobijaj ich na sile. Po takiej operacji problem moze sie nasilić ale wtedy nalezy tylko lekko dobic czujnik az problem zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_a4 0 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 jak sprawdzisz Vagiem to w błędach pokazuje konkretnie który czujnik jest walnięty lub nie odbiera dobrze i tylko tego możesz wyregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się