krzysztof_waldi Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam. Mam pytanie bo nigdzie w necie nie znalazłem odpowiedzi. Mój koleś ma ADR z aluminiowym dolotem a ja ADR z plastikowym i Dual-Ramem oraz zmienną fazą rozrządu. Teraz jak mają sie KM i Nm w obu przypadkach :mysli: Wszędzie piszą ze ADR`y mają 125 KM i 173Nm Co sądzicie o porównaniu? [br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 19:37 _________________________________________________Odświeżam pytanie :mysli:
schiller Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 hmmm jedyna różnica jaka mi się nasuwa to ilość cewek...
marewel Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Moment moze bys taki sam,tylko ze u ciebie moze byc bardziej splaszczony a sam silnik bardziej elastyczny.
krzysztof_waldi Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 Cewki są 2 na 4 świece.
create2fight Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 zmienne fazy rozrzadu stosuje sie w celu lepszego napelniania cylindrów podaczas wysokich obrotow silnika :> zawory otwieraja sie na dluzej i do komory spalanie dostaje sie wieksza ilosc mieszanki co skutkuje wieksza moca :>
mateogda Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 ...co skutkuje wieksza moca W którym momencie? Przecież wszystkie ADRy deklarują się tą samą mocą. Skoro już odkopaliście temat... Moim zdaniem może chodzić o normę emisji spalin, którą spełniają (chociaż na szybkiego nigdzie nie znalazłem) czyli ekologia i może ekonomia.
create2fight Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 nie w momecie tylko w mocy masz racje tylko ze inaczej dochodzi sie do takiej samej mocy :> wczesniejsze stwierdzenie bylo ogulnikowe a na mysli mialem dokladnie silnki hondy slynne Vti ktore dzieki zastosowaniu zmiennych faz osiagały moc 160km z pojemnosci 1.6 litra zeby dokladnie mozna cos powiedziec o tych 2 ADR trzeba by sie przygladnac dokladnie budowie glowicy, przypuszczam ze ten ze zmiennymi fazami ma mniejsze zawory i charakterystyka mocy ma calkiem inny przebieg przez co w niskim zakresie obrotow bedzie znacznie ekonomiczniejszy
moskal Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 silnki hondy slynne Vti [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 09:23 _________________________________________________chyba chodzi o VTEC 1.6 dm3 = 160KM
sokolnh Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 chyba chodzi o VTEC 1.6 dm3 = 160KM no czyli 1.6 vti vtec to nie oznaczenie silnika tylko technologii
schiller Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 ok panowie bo zrobiło sie kompletne OT...
Yelo Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 shamować oba auta i porównać wykresy - rozwieje wszystkie wątpliwości i zb(ł)ędne kombinowanie...
Labiel Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Temat bardzo ciekawy, ale niestety do ostatecznych konkluzji nikt nie doszedł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się