Młody_drog Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Ok, czekam aż ojciec przyjedzie i zrobię tak, że włożę jego akumulator i wtedy wszystko będzie clear. Ten cieć z warsztatu mi powiedział, że coś mi prąd bierze. Pyta się mnie, czy światła nie zostawiłem włączonego w środku. Mówię mu k**wa jak mi miała niby jedna lampka rozładować aku w 3h[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 13:44_________________________________________________Ale jak by była cela walnięta to nawet jak aku jest niepodłączony to by prąd uciekał nie? A tak się trzyma cały czas na 12.35V
czester Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Sprawdziłeś alternator, czy ładuję tyle ile powinien ?
Młody_drog Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Chodzi o to, że alternator ładuje dobrze bo po odpaleniu na kable pojeździłem trochę i naładował akumulator tak, że mogłem odpalić za godzinę, ale za 3 godziny już kompletny kaput, po prostu nie trzyma prądu. Akumulator to nie jest gdyż właśnie zamieniłem aku z ojcem i sprawdziłem miernikiem, 13 amperów gdzieś ucieka na odpiętej klemie... To dużo, max 1 Amp powinien być
jacekm Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 1 amper to dużo za dużo a 13 to katastrofa. Poczytaj tu: http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,pob%C3%B3r-pr%C4%85du-samochodzie.html Szukaj lewego poboru na bezpiecznikach i na grubych plusowych od rozrusznika i alternatora. W miarę szybko bo może autko z dymem "odjechać" Akumulator to nie jest gdyż właśnie zamieniłem aku z ojcem i sprawdziłem miernikiem, 13 amperów gdzieś ucieka na ODPIĘTEJ KLEMIE... To dużo, max 1 Amp powinien być Jak to mierzyliście ?
Stolkien Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 możesz wpiąć sie tym amperomierzem w obwód akumulatora przy klemach i i jeśli masz na zamkniętym aucie pobór 13A to zrób tak że naciśnij zamek żeby się zakleszczył i otwórz drzwi i zdejmij zaślepkę bezpieczników i po koli na zamkniętym aucie wyciągaj bezpieczniki. no i w ten sposób ustalisz w której gałęzi zwarcie.
Młody_drog Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 możesz wpiąć sie tym amperomierzem w obwód akumulatora przy klemach i i jeśli masz na zamkniętym aucie pobór 13A to zrób tak że naciśnij zamek żeby się zakleszczył i otwórz drzwi i zdejmij zaślepkę bezpieczników i po koli na zamkniętym aucie wyciągaj bezpieczniki. no i w ten sposób ustalisz w której gałęzi zwarcie. Tak dokładnie robiliśmy i nic, tylko po odpięciu tych dwóch grubych kabli które są z tyłu pobór zszedł do 2 amperów. Mierzyłem to odpinając minus z aku i jeden kabel amperomierza do klemy a jeden do minusa aku. Te dwa grube kable na pewno odpowiadają za przednie szyby i tylną klapę bo te dwie rzeczy nie działają po odpięciu klem. Sprawdziłem właśnie zamek klapy odpinając go ale dalej było 12-13amp. Jadę do mechanika zobaczymy co zdziała bo ja już ręce rozkładam
wypsiu Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Jest może w twoim aucie zainstalowany tel...bo mój znajomy miał bardzo podobne objawy i okazało się że to wina tel...
ROBERT Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 ... pobór zszedł do 2 amperów. To i tak o wiele za dużo Stawiam na zwarcie altka ( ew. regulatora napięcia )
Młody_drog Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 No i doszedłem..... po 9 godzinach, rozcinaniu wiązek, sprawdzaniu kabli, rozebraniu połowy auta doszedłem... Był to j**any przekaźnik który mam wmontowany za klimatronik od B7..................................... Teraz pobór zmalał do 1amp~
ROBERT Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 1 Amper to też jeszcze za dużo ( oczywiście na wszystkich wyłączonych urządzeniach ) :gwizdanie:
jacekm Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 To co może jeszcze brać? Amperomierz do aq, zamknij auto pilotem i poczekaj ok 2 min. Powinno znacząco spaść. Jak nie to dalej szukaj na bezpiecznikach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się