Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nagły brak prądu, o co chodzi? pomocy, auto unieruchomione


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, czekam aż ojciec przyjedzie i zrobię tak, że włożę jego akumulator i wtedy wszystko będzie clear. Ten cieć z warsztatu mi powiedział, że coś mi prąd bierze. Pyta się mnie, czy światła nie zostawiłem włączonego w środku. Mówię mu k**wa jak mi miała niby jedna lampka rozładować aku w 3h[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 13:44_________________________________________________Ale jak by była cela walnięta to nawet jak aku jest niepodłączony to by prąd uciekał nie? A tak się trzyma cały czas na 12.35V

Opublikowano

Sprawdziłeś alternator, czy ładuję tyle ile powinien ?

Opublikowano

Chodzi o to, że alternator ładuje dobrze bo po odpaleniu na kable pojeździłem trochę i naładował akumulator tak, że mogłem odpalić za godzinę, ale za 3 godziny już kompletny kaput, po prostu nie trzyma prądu. Akumulator to nie jest gdyż właśnie zamieniłem aku z ojcem i sprawdziłem miernikiem, 13 amperów gdzieś ucieka na odpiętej klemie... To dużo, max 1 Amp powinien być

Opublikowano

1 amper to dużo za dużo a 13 to katastrofa.

Poczytaj tu: http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,pob%C3%B3r-pr%C4%85du-samochodzie.html

Szukaj lewego poboru na bezpiecznikach i na grubych plusowych od rozrusznika i alternatora.

W miarę szybko bo może autko z dymem "odjechać"

Akumulator to nie jest gdyż właśnie zamieniłem aku z ojcem i sprawdziłem miernikiem, 13 amperów gdzieś ucieka na ODPIĘTEJ KLEMIE... To dużo, max 1 Amp powinien być

Jak to mierzyliście ?

Opublikowano

możesz wpiąć sie tym amperomierzem w obwód akumulatora przy klemach i i jeśli masz na zamkniętym aucie pobór 13A to zrób tak że naciśnij zamek żeby się zakleszczył i otwórz drzwi i zdejmij zaślepkę bezpieczników i po koli na zamkniętym aucie wyciągaj bezpieczniki. no i w ten sposób ustalisz w której gałęzi zwarcie.

Opublikowano

możesz wpiąć sie tym amperomierzem w obwód akumulatora przy klemach i i jeśli masz na zamkniętym aucie pobór 13A to zrób tak że naciśnij zamek żeby się zakleszczył i otwórz drzwi i zdejmij zaślepkę bezpieczników i po koli na zamkniętym aucie wyciągaj bezpieczniki. no i w ten sposób ustalisz w której gałęzi zwarcie.

Tak dokładnie robiliśmy i nic, tylko po odpięciu tych dwóch grubych kabli które są z tyłu pobór zszedł do 2 amperów.

Mierzyłem to odpinając minus z aku i jeden kabel amperomierza do klemy a jeden do minusa aku.

Te dwa grube kable na pewno odpowiadają za przednie szyby i tylną klapę bo te dwie rzeczy nie działają po odpięciu klem. Sprawdziłem właśnie zamek klapy odpinając go ale dalej było 12-13amp. Jadę do mechanika zobaczymy co zdziała bo ja już ręce rozkładam

Opublikowano

Jest może w twoim aucie zainstalowany tel...bo mój znajomy miał bardzo podobne objawy i okazało się że to wina tel... :cool1:

Opublikowano

... pobór zszedł do 2 amperów.

To i tak o wiele za dużo :cool1:

Stawiam na zwarcie altka ( ew. regulatora napięcia ) :wink4:

Opublikowano

No i doszedłem..... po 9 godzinach, rozcinaniu wiązek, sprawdzaniu kabli, rozebraniu połowy auta doszedłem... Był to j**any przekaźnik który mam wmontowany za klimatronik od B7..................................... Teraz pobór zmalał do 1amp~

Opublikowano

1 Amper to też jeszcze za dużo ( oczywiście na wszystkich wyłączonych urządzeniach ) :gwizdanie:

Opublikowano

To co może jeszcze brać?

Opublikowano

To co może jeszcze brać?

Amperomierz do aq, zamknij auto pilotem i poczekaj ok 2 min. Powinno znacząco spaść. Jak nie to dalej szukaj na bezpiecznikach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...