olovski Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 tak wlasnie zamierzam zrobic ale najpierw musze pozyczyc gdzies drugie Valeo zeby podmienic z moimi a jak moje wroca gotowe oddac ale ciezko niewiele osob ma od tak zeby byly wiekszosc na sprzedaz a nie chce niepotrzebnie kupowac zeby potem sprzedawac
K2 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Polecam gwerta kopiłem od niego lampki Xeno z malowanym w czarnym macie środkiem Forumowicz zna się na rzeczy polecam
RS Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Tez uwazam ze opcja Qwertego jest najlepsza. Bo wybor w pierwszym poscie to jak wybierac miedzy kupka na miekko lub na twardo...
ps2snake Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jak chcesz takie dayline to proponuje kupic nowy samochod w starej b5 to nieciekawie wyglada ;P... K2 nie czepia Ci sie policja ze nie posiadasz spryskow do zenka ??
Zaleczeq Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Co do czepiania to roznie to bywa jak trafisz na słuzbiste to pozyczy dowod :gwizdanie: a jak na normalnego to amchnie reka i tyle w rzeczywistosci ten bix wyglada za***iście
K2 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jak chcesz takie dayline to proponuje kupic nowy samochod w starej b5 to nieciekawie wyglada ;P... K2 nie czepia Ci sie policja ze nie posiadasz spryskow do zenka ?? Jako tako nie ma w polskim prawie napisane ze do Xeno muszą być spryskiwacze poszukaj gdzieś był o tym bardzo długi watek na forum
Kowi87 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jak chcesz takie dayline to proponuje kupic nowy samochod w starej b5 to nieciekawie wyglada ;P... K2 nie czepia Ci sie policja ze nie posiadasz spryskow do zenka ?? Jako tako nie ma w polskim prawie napisane ze do Xeno muszą być spryskiwacze poszukaj gdzieś był o tym bardzo długi watek na forum muszą być, chodziło o auta z przed 2000r wyposazone w xenon lecz bez fabrycznych wypustów ze spryskiwaczami, A4 do tego szeregu aut nie należy, bo przed 2000r były montowane spryskiwacze w tym nadwoziu :gwizdanie: cała prawda, wiec do szcżescia potrzeba soczewki samopoziomu i sprysków EOT temat dotyczy swiateł dziennych
olovski Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 kowi ja mam 2000 rok czyli 2 polift 99-01 i spryski byly za to ksenonu w ori nie :/ dziwne
Kowi87 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 kowi ja mam 2000 rok czyli 2 polift 99-01 i spryski byly za to ksenonu w ori nie :/ dziwne Może po przejsciach masz auto, po 99 spryski wkładano tylko do xenonu, przed były spryski w normalnych lampach, na rynek szwedzki czy tam norweski :gwizdanie: no chyba że i w polifcie tak było na jakis rynek W końcu co wybrałes na te dajlajny
olovski Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 kowi ja mam 2000 rok czyli 2 polift 99-01 i spryski byly za to ksenonu w ori nie :/ dziwne Może po przejsciach masz auto, po 99 spryski wkładano tylko do xenonu, przed były spryski w normalnych lampach, na rynek szwedzki czy tam norweski :gwizdanie: no chyba że i w polifcie tak było na jakis rynek W końcu co wybrałes na te dajlajny wszytsko mierzone miernikiem i jest ori bez przejsc tak wyglada i kilku mec herow tak powiedzialo no wybralem opcje GWERTY dzieki za podpowiedz wpadnie biks i samopoziomowanie spruyski sa wiec Policja nie powinna sie czepiac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się