Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Filtr cząstek stałych DPF - spory problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

pacjent: a4 3.0tdi quattro 2006

problem: poprzedni właściciel twierdzi że filtr cząstek stałych został usunięty w aucie mechaniczne i programowo. Jednak raz na jakiś czas, zapala się duża kontrolka filtra na kolorowym FIS, auto zaczyna dymić na niebiesko i trzeba wrzuć procedurę dopalania - +2200obr/min 10 minut jazdy i spokój na jakiś czas. Wybieram się na strojenie auta, ale muszę rozwiązać problem czujnika temperatury spalin EGT o nr 2 (opis błędu poniżej). Z tego co się orientuję są trzy czujniki temperatury spalin: przy turbinie, przed DPF i za DPF.

Pytania:

1. Gdzie fizycznie można zlokalizować filtr DPF ???? - potwierdzić jego wycięcie mechaniczne bądź nie.

2. Jeżeli nie mam tego filtra, to gdzie wchodzi czujnik EGT nr 2 i skąd generuje te błędy ????

Proszę o pomoc.

008242 - Exhaust Gas Temp Sensor; Bank 1 Sensor 2: Short to GND

P2032 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 254

Mileage: 168494 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2688 /min

Torque: 191.1 Nm

Speed: 90.7 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00101000

Torque: 592.8 Nm

Opublikowano

Kolego podjedz do najblizszego tunera który zajmuje sie usuwaniem DPF-a

ogarna Ci raz-dwa temat

Opublikowano

Witam,

pacjent: a4 3.0tdi quattro 2006

problem: poprzedni właściciel twierdzi że filtr cząstek stałych został usunięty w aucie mechaniczne i programowo. Jednak raz na jakiś czas, zapala się duża kontrolka filtra na kolorowym FIS, auto zaczyna dymić na niebiesko i trzeba wrzuć procedurę dopalania - +2200obr/min 10 minut jazdy i spokój na jakiś czas. Wybieram się na strojenie auta, ale muszę rozwiązać problem czujnika temperatury spalin EGT o nr 2 (opis błędu poniżej). Z tego co się orientuję są trzy czujniki temperatury spalin: przy turbinie, przed DPF i za DPF.

Pytania:

1. Gdzie fizycznie można zlokalizować filtr DPF ???? - potwierdzić jego wycięcie mechaniczne bądź nie.

2. Jeżeli nie mam tego filtra, to gdzie wchodzi czujnik EGT nr 2 i skąd generuje te błędy ????

Proszę o pomoc.

008242 - Exhaust Gas Temp Sensor; Bank 1 Sensor 2: Short to GND

P2032 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 254

Mileage: 168494 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2688 /min

Torque: 191.1 Nm

Speed: 90.7 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00101000

Torque: 592.8 Nm

NA 99% nie usunięto ci programowo DPF. W 3,0tdi w dwóch kodowaniach jest zapisany DPF i cięzko jest go usunąć. Ale oczywiście dla kompetentnych ludzi jak najbardziej do zrobienia.

Opublikowano

a czy po usunięciu mechanicznym i programowym DPF-a nie będzie bardziej kopcić?

pacjent to a4 3.0tdi 2005r po strojeniu w V-tech na 263Km i 515Nm

Opublikowano

a czy po usunięciu mechanicznym i programowym DPF-a nie będzie bardziej kopcić?

pacjent to a4 3.0tdi 2005r po strojeniu w V-tech na 263Km i 515Nm

a teraz ma dpf`a i kopci ?

Opublikowano

ma dpf-a i nie kopci w v-tech powiedzieli że wynik powinien być lepszy po jego wywaleniu ale ciekawe czy będzie wtedy dawac dyma. Silnik jest ok ma 230tys km a wynik w serii wyszedł 207KM i 463Nm więc więcej niż seria

Opublikowano

ma dpf-a i nie kopci w v-tech powiedzieli że wynik powinien być lepszy po jego wywaleniu ale ciekawe czy będzie wtedy dawac dyma. Silnik jest ok ma 230tys km a wynik w serii wyszedł 207KM i 463Nm więc więcej niż seria

Diesel jak diesel bez dpfa pusci dyma po programie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...