bono 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 a jak wygląda sprawa śrub ? wystarczą te co są w komplecie z BRD, czy muszą być od AVF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Panowie a jakie lepij brać sachs czy LUK??? oczywiście do AWXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar83 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Do silnika 1.9 tdi avf luk czy sachs pytam o sprzęgło 2.0tdi BRD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 kupiłem sachs i jest malinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byradzio 1 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie chce zakładać nowego tematu a ten jest podobny wiec, chciałbym u siebie (a4 bke 115km) zrobić program z wymianą turbo podobno na turbo od awx wyjdzie ok 170km i pytanie jakie sprzęgło żeby to wytrzymało? Czy seria starczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Jak jest w dobrym stanie to te 360 nm przeniesie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 BRD spokojnie znosi 480Nm w B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 więcej jak 420 to nie będę potrzebował byle dobrze trzymało . Chyba wezmę zestaw sachsa bo do luka nie mam sil. zeszklona świecąca tarcza po demontażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artak 1 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie Daj tarczę do obicia kevlarem. Ja tak zregenerowałem swoją tarczę i docisk z AVF w SC Sprzęgła na ul. Skoczylasa w Warszawie i jestem super zadowolony. Co prawda mam tylko niespełna 390Nm ale czuć, że jest jeszcze spory zapas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 a docisk masz samonastawny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie Daj tarczę do obicia kevlarem. Ja tak zregenerowałem swoją tarczę i docisk z AVF w SC Sprzęgła na ul. Skoczylasa w Warszawie i jestem super zadowolony. Co prawda mam tylko niespełna 390Nm ale czuć, że jest jeszcze spory zapas a co zrobiłeś z dociskiem ze piszesz zregenerowałeś, był planowany rozumiem? 386Nm dla niego z kevlarem to wakacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ? BRD + Kevlar niema nawet najmniejszych poślizgów, Tak jak Daniels pisał seryjne BRD przenosi w FWD 480Nm, auto już trochę śmiga i uślizgów niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 czyli jak kupie BRD to powinno wytrzymać, bo z 2.5 więcej jak 420 nie wypluje tyle że ciężka jałówka z niej no i 235 oponki. może zatem nie ma sensu wysyłać tarczy do obijania kevlarem bo docisk i tak zostanie pewnie nie ruszony a tak biorąc BRD mam docisk ,,miejmy nadzieję" mocniejszy niż obecnie posiadany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 czyli jak kupie BRD to powinno wytrzymać, bo z 2.5 więcej jak 420 nie wypluje tyle że ciężka jałówka z niej no i 235 oponki. może zatem nie ma sensu wysyłać tarczy do obijania kevlarem bo docisk i tak zostanie pewnie nie ruszony a tak biorąc BRD mam docisk ,,miejmy nadzieję" mocniejszy niż obecnie posiadany. jak pasuje to bierz. to ile waży twoja jałówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ? BRD + Kevlar niema nawet najmniejszych poślizgów, Tak jak Daniels pisał seryjne BRD przenosi w FWD 480Nm, auto już trochę śmiga i uślizgów niema. Juby_p myślę że 500Nm da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkirst 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 waga 1615kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ? BRD + Kevlar niema nawet najmniejszych poślizgów, Tak jak Daniels pisał seryjne BRD przenosi w FWD 480Nm, auto już trochę śmiga i uślizgów niema. Juby_p myślę że 500Nm da radę Rozumiem ze chcesz przetestować ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:05 ---------- waga 1615kg coś mało moje 1700kg, było ważone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miikii 1 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 juby ty obijałeś tarczę z brd kevlarem??? docisk został ori rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się