Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym celu należy za pomocą VAG'a wywołać zakładkę [1 - Engine], następnie [Measures Blocks] --> group 006.

1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000

2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 110

3. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111

Mam tylko pytanie bo chce zalozyc tempomat i przy sprawdzaniu dzis wlasnie czujnika pedalow sprzegla i chamulca mam takie komunikaty (Vag 311-2)

1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000

2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 011

3. jeśli sprzeglo jest wciśnięte to odczyt wyniesie: 100

4. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111

mam nadzieje ze wszystko jest dobrze bo we wtorek chce zalozyc tempomat.

pozdrawiam

myczek

zeby nie pisac dodatkowych postow dodam tylko ze wszystko dziala :)

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dolozylem wlasnie sobie do tego zestawu kierownice multifunkcyjnai wszsytko dzial a :decayed:

Oprocz airbaga i kiery musialem rowniez zmienic kolo slizgowe na obslugujace multifunkcje. Cala robotka zajela okolo 1:15.

Pozdr i ide sie przejechac z nowym osprzecikiem :kox:

Opublikowano

podłącze się pod temat:)

Otóż w przeze mnie posiadanej A4 B7 Avant model 2006 kodowanie 16-elektronika koła kierownicy przedstawia się: 8E0 953 549 S, z tego co przeczytałem nie jest to wersja kompatybilna z przełącznikiem do obsługi pełnego fisu. Z tego wynika, że muszę zmienić też moduł kierownicy na pasujący? Czy może być taki zespolony: http://www.allegro.pl/item424989504_audi_8e0_przelacznik_zespolony.html (mam avanta więc ten z dołu?) Będzie to działać czy tu także coś muszę skonfigurować?

I następne pytanie: sprawdzałem przed kupnem samochód w ASO Audi i z diagnozy czytam, iż: 09-instalacja elektryczna samochodu wersja Highline - co to oznacza i jakie możliwości mi to daje? Rozumiem, że ten punkt nie ma nic wspólnego z kołem kierownicy (gdzie w temacie pre_pl pisałeś o wersjach kierownic - ja mam trójramienną sportową).

Czy przełącznik zespolony z linku będzie pasował do mojego modelu?

I ostatnie pytanie:) Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto robił wymianę takiego modułu wraz z przełącznikiem i konfigurował to później vag-iem i byłby w stanie pomóc? (oczywiście nie za darmo):) :)

Bardzo proszę o pomoc w temacie !! :):)

Opublikowano

Panowie... trochę stron tu już przybyło i się pogubiłem...

Po pierwsze - mam fabryczny tempomat - chciałbym (jak pozwolą finanse) kierownicę Multifunkcyjną...

Jeśli dobrze rozgryzłem temat to rozumiem że mam dokupić moduł (ten montowany w kierownicy) + osłonę poduszki z przyciskami - zgadza się?

Jakie to koszta? ktoś sprawdzał może koszt tej osłony poduszki-multi w ASO?

Opublikowano

jak masz już tempomat to nie musisz zmieniać modułu tyko samą poduchę lub tylko zaślepkę.

Poduszkę z multifunkcją kupisz za 450-500 samą zaślepkę za 100-150 (w ASO nie wiem)

Lepiej kupić nową a starą sprzedać za 300-350, bo nie wiem jak by wyglądało z tą wymianą zaślepki.

No i kodowanie vagiem by trzeba było zrobić.

Opublikowano

Panowie... trochę stron tu już przybyło i się pogubiłem...

Po pierwsze - mam fabryczny tempomat - chciałbym (jak pozwolą finanse) kierownicę Multifunkcyjną...

Jeśli dobrze rozgryzłem temat to rozumiem że mam dokupić moduł (ten montowany w kierownicy) + osłonę poduszki z przyciskami - zgadza się?

Jakie to koszta? ktoś sprawdzał może koszt tej osłony poduszki-multi w ASO?

Jesli masz tempomat to bedizesz na pewno potrzebowal kierownice multifunkcyjna, koszt okolo 500zł

oraz ewentualnie kolo slizgowe zwane tasma do airbaga o nr 8E0 953 541 D, koszt okolo 150zl. Tasme sprawdz jaka masz, bo moze sie okazac iz posiadasz juz wlasciwa, czyli taka z 12 pinowym zlaczem do airbaga

pozdr,

Szymon

Opublikowano

wątpie zeby była 12 pinowa :)

napewno nie bedzie

modułu nie trzeba zmieniać

tylko musisz kupic kierownice multi razem z modułem wmontowanym w kierownice :)

zaślepka nie wystraczy i przyciski ponieważ tam jest cala elektronika i szkoda czasu na zabawe :)

Kupujesz kompletna kiere MF

swoja sprzedajesz

kupujesz ślizg :)

i kodujesz :)

jak wszystko bedziesz mial chętnie pomożemy :P

Opublikowano

Witam

Pogubiłem się w tym temacie. Może ktoś odpowiedzieć co potrzeba do dołożenia samego tempomatu do B6? Kiera jest muli, moduł odpowiedni.

Manetka i coś jeszcze? Jakieś kabelki, kostki i tym podobne czy P&P i aktywacja tempomatu? :mysli:

Opublikowano

P&P

tylko manetka i obudowa pod kierownice

Opublikowano

P&P

tylko manetka i obudowa pod kierownice

OK, dzieki :)

Opublikowano

Witam ponownie wszystkich

Rezam Rns-e by uruchomić kierownice noo i tu poległem z kretesem może macie jakieś informacje jak uruchomić kierownice, chodzi mi wszystko razem z wyświetlaczem a navi ciągle podaje błędy w połączeniu z kierownicą (chyba że jestbrak sterowanie kierownicą) . Mam Audi a6 19 TDI 2000r. ewentualnie gdzie o tym poczytać kolega Boberk mnie tu skierował no po przeczytaniu mam troche obaw

Muli kierownice mam w standardzie a numer z vaga 4B0 907 487 no żadnej literki na końcu :wallbash:[br]Dopisany: 31 Październik 2008, 17:56_________________________________________________a i mam jeszcze jeden problem jak wchodzę vagiem na kierownice nie mogę jej kodować tz. przycisk od kodowania jest nieaktywny

Opublikowano

Mam male pytanko... Czy modul z F na koncu nie dziala z tempomatem ze wzgledu na elektryke czy nie ma tam wejscia na manetke?? Bylem w ASO i gosciu powiedzial mi ze wystarczy Vagiem sie zabawic i powinno byc wsio wpariadkie... U mnie wejscie na tempomat jest i jestem lekko zdezorientowany...

Opublikowano

Mam male pytanko... Czy modul z F na koncu nie dziala z tempomatem ze wzgledu na elektryke czy nie ma tam wejscia na manetke?? Bylem w ASO i gosciu powiedzial mi ze wystarczy Vagiem sie zabawic i powinno byc wsio wpariadkie... U mnie wejscie na tempomat jest i jestem lekko zdezorientowany...

Modul ma wejscie, ale jak sie przyjrzysz to nie ma tam zadnych styków. Po prostu plastki trzepią na tych samych maszynach, a potem dopiero wchodzi elektonika, od której zależy co można podpiąć do danego modułu. ASO jak zwykle dało du... :wallbash:

Opublikowano

a czy ktos moze mi powiedziec czy 8E0953549 S bedzieobslugiwalo tempomat??? gosciu powiedzial ze to z B7...

Dziex

Opublikowano

S i F nie obsługuja tempomatu :)

napisane jest to chyba w pierwszym poście

obsługuje z B7 to R i Q ale nie dizała Multi funkcja z B6

Opublikowano

witam

Panowie a moze ktos doradzi co mam zrobic z tym bledem??

18036 Powrtrain Data Bus: Missing message from sterring angle sensor P1628 35-00

do tego dochodzi rowniez 00778 sterring angle sensor(g95) 37-00 faulty ale to chyba nastepstwo poprzedniego bledu... czy to moze byc od walnietego modulu (zakupilem na szrocie) czy zle kodownie odnosnie ABS(zle hamulce podalem). Czy moze cos zrypalem podczas montazu ale tempomat smiga...

Opublikowano

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Faulty

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) faulty

Possible Solutions

Check Steering Angle Sensor (G85)

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Implausible Signal

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

No Communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104)

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

Check communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104)

00778 - Steering Angle Sensor (G85): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Not Matched

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Special Notes

When found in VW Golf/Jetta/Bora (1K/5M) or similar: Steering Assist:

The Basic Setting differs depending on which ABS System is installed.

For Vehicles with Brake Electronics (MK60) (see Component Identification) use these Instructions.

For Vehicles with Brake Electronics (MK70) (see Component Identification) use these Instructions.

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

Suspension Geometry incorrect

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

Check Suspension Geometry[br]Dopisany: 19 Listopad 2008, 09:23_________________________________________________http://wiki.ross-tech.com/index.php/00778

Opublikowano

no dobra tylko po ponownym rozmontowaniu i zmontowaniu kiery owy 00778 zniknal i zostal tylko 18036 a swiatelka dalej sie swieca...

Opublikowano

Może taśma jest uszkodzona?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...