myczek Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 W tym celu należy za pomocą VAG'a wywołać zakładkę [1 - Engine], następnie [Measures Blocks] --> group 006. 1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000 2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 110 3. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111 Mam tylko pytanie bo chce zalozyc tempomat i przy sprawdzaniu dzis wlasnie czujnika pedalow sprzegla i chamulca mam takie komunikaty (Vag 311-2) 1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000 2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 011 3. jeśli sprzeglo jest wciśnięte to odczyt wyniesie: 100 4. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111 mam nadzieje ze wszystko jest dobrze bo we wtorek chce zalozyc tempomat. pozdrawiam myczek zeby nie pisac dodatkowych postow dodam tylko ze wszystko dziala
sasha Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Dolozylem wlasnie sobie do tego zestawu kierownice multifunkcyjnai wszsytko dzial a Oprocz airbaga i kiery musialem rowniez zmienic kolo slizgowe na obslugujace multifunkcje. Cala robotka zajela okolo 1:15. Pozdr i ide sie przejechac z nowym osprzecikiem
tklimczak Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 podłącze się pod temat:) Otóż w przeze mnie posiadanej A4 B7 Avant model 2006 kodowanie 16-elektronika koła kierownicy przedstawia się: 8E0 953 549 S, z tego co przeczytałem nie jest to wersja kompatybilna z przełącznikiem do obsługi pełnego fisu. Z tego wynika, że muszę zmienić też moduł kierownicy na pasujący? Czy może być taki zespolony: http://www.allegro.pl/item424989504_audi_8e0_przelacznik_zespolony.html (mam avanta więc ten z dołu?) Będzie to działać czy tu także coś muszę skonfigurować? I następne pytanie: sprawdzałem przed kupnem samochód w ASO Audi i z diagnozy czytam, iż: 09-instalacja elektryczna samochodu wersja Highline - co to oznacza i jakie możliwości mi to daje? Rozumiem, że ten punkt nie ma nic wspólnego z kołem kierownicy (gdzie w temacie pre_pl pisałeś o wersjach kierownic - ja mam trójramienną sportową). Czy przełącznik zespolony z linku będzie pasował do mojego modelu? I ostatnie pytanie:) Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto robił wymianę takiego modułu wraz z przełącznikiem i konfigurował to później vag-iem i byłby w stanie pomóc? (oczywiście nie za darmo) :) Bardzo proszę o pomoc w temacie !! :)
GRazny Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Panowie... trochę stron tu już przybyło i się pogubiłem... Po pierwsze - mam fabryczny tempomat - chciałbym (jak pozwolą finanse) kierownicę Multifunkcyjną... Jeśli dobrze rozgryzłem temat to rozumiem że mam dokupić moduł (ten montowany w kierownicy) + osłonę poduszki z przyciskami - zgadza się? Jakie to koszta? ktoś sprawdzał może koszt tej osłony poduszki-multi w ASO?
alex181266 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 jak masz już tempomat to nie musisz zmieniać modułu tyko samą poduchę lub tylko zaślepkę. Poduszkę z multifunkcją kupisz za 450-500 samą zaślepkę za 100-150 (w ASO nie wiem) Lepiej kupić nową a starą sprzedać za 300-350, bo nie wiem jak by wyglądało z tą wymianą zaślepki. No i kodowanie vagiem by trzeba było zrobić.
sasha Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Panowie... trochę stron tu już przybyło i się pogubiłem... Po pierwsze - mam fabryczny tempomat - chciałbym (jak pozwolą finanse) kierownicę Multifunkcyjną... Jeśli dobrze rozgryzłem temat to rozumiem że mam dokupić moduł (ten montowany w kierownicy) + osłonę poduszki z przyciskami - zgadza się? Jakie to koszta? ktoś sprawdzał może koszt tej osłony poduszki-multi w ASO? Jesli masz tempomat to bedizesz na pewno potrzebowal kierownice multifunkcyjna, koszt okolo 500zł oraz ewentualnie kolo slizgowe zwane tasma do airbaga o nr 8E0 953 541 D, koszt okolo 150zl. Tasme sprawdz jaka masz, bo moze sie okazac iz posiadasz juz wlasciwa, czyli taka z 12 pinowym zlaczem do airbaga pozdr, Szymon
boberek Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 wątpie zeby była 12 pinowa napewno nie bedzie modułu nie trzeba zmieniać tylko musisz kupic kierownice multi razem z modułem wmontowanym w kierownice zaślepka nie wystraczy i przyciski ponieważ tam jest cala elektronika i szkoda czasu na zabawe Kupujesz kompletna kiere MF swoja sprzedajesz kupujesz ślizg i kodujesz jak wszystko bedziesz mial chętnie pomożemy
b3rs Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 Witam Pogubiłem się w tym temacie. Może ktoś odpowiedzieć co potrzeba do dołożenia samego tempomatu do B6? Kiera jest muli, moduł odpowiedni. Manetka i coś jeszcze? Jakieś kabelki, kostki i tym podobne czy P&P i aktywacja tempomatu?
boberek Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 P&P tylko manetka i obudowa pod kierownice
b3rs Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 P&P tylko manetka i obudowa pod kierownice OK, dzieki
Januszl0 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam ponownie wszystkich Rezam Rns-e by uruchomić kierownice noo i tu poległem z kretesem może macie jakieś informacje jak uruchomić kierownice, chodzi mi wszystko razem z wyświetlaczem a navi ciągle podaje błędy w połączeniu z kierownicą (chyba że jestbrak sterowanie kierownicą) . Mam Audi a6 19 TDI 2000r. ewentualnie gdzie o tym poczytać kolega Boberk mnie tu skierował no po przeczytaniu mam troche obaw Muli kierownice mam w standardzie a numer z vaga 4B0 907 487 no żadnej literki na końcu [br]Dopisany: 31 Październik 2008, 17:56_________________________________________________a i mam jeszcze jeden problem jak wchodzę vagiem na kierownice nie mogę jej kodować tz. przycisk od kodowania jest nieaktywny
barrowiec1 Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 Mam male pytanko... Czy modul z F na koncu nie dziala z tempomatem ze wzgledu na elektryke czy nie ma tam wejscia na manetke?? Bylem w ASO i gosciu powiedzial mi ze wystarczy Vagiem sie zabawic i powinno byc wsio wpariadkie... U mnie wejscie na tempomat jest i jestem lekko zdezorientowany...
letallec Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 Mam male pytanko... Czy modul z F na koncu nie dziala z tempomatem ze wzgledu na elektryke czy nie ma tam wejscia na manetke?? Bylem w ASO i gosciu powiedzial mi ze wystarczy Vagiem sie zabawic i powinno byc wsio wpariadkie... U mnie wejscie na tempomat jest i jestem lekko zdezorientowany... Modul ma wejscie, ale jak sie przyjrzysz to nie ma tam zadnych styków. Po prostu plastki trzepią na tych samych maszynach, a potem dopiero wchodzi elektonika, od której zależy co można podpiąć do danego modułu. ASO jak zwykle dało du...
barrowiec1 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 a czy ktos moze mi powiedziec czy 8E0953549 S bedzieobslugiwalo tempomat??? gosciu powiedzial ze to z B7... Dziex
boberek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 S i F nie obsługuja tempomatu napisane jest to chyba w pierwszym poście obsługuje z B7 to R i Q ale nie dizała Multi funkcja z B6
barrowiec1 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 witam Panowie a moze ktos doradzi co mam zrobic z tym bledem?? 18036 Powrtrain Data Bus: Missing message from sterring angle sensor P1628 35-00 do tego dochodzi rowniez 00778 sterring angle sensor(g95) 37-00 faulty ale to chyba nastepstwo poprzedniego bledu... czy to moze byc od walnietego modulu (zakupilem na szrocie) czy zle kodownie odnosnie ABS(zle hamulce podalem). Czy moze cos zrypalem podczas montazu ale tempomat smiga...
boberek Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 00778 - Steering Angle Sensor (G85) Possible Causes Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost Possible Solutions Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details 00778 - Steering Angle Sensor (G85): Faulty Possible Causes Steering Angle Sensor (G85) faulty Possible Solutions Check Steering Angle Sensor (G85) 00778 - Steering Angle Sensor (G85): Implausible Signal Possible Causes Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect No Communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104) Possible Solutions Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position Check communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104) 00778 - Steering Angle Sensor (G85): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 00778 - Steering Angle Sensor (G85): Not Matched Possible Causes Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost Possible Solutions Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details Special Notes When found in VW Golf/Jetta/Bora (1K/5M) or similar: Steering Assist: The Basic Setting differs depending on which ABS System is installed. For Vehicles with Brake Electronics (MK60) (see Component Identification) use these Instructions. For Vehicles with Brake Electronics (MK70) (see Component Identification) use these Instructions. 00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure Possible Causes Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect Suspension Geometry incorrect Possible Solutions Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position Check Suspension Geometry[br]Dopisany: 19 Listopad 2008, 09:23_________________________________________________http://wiki.ross-tech.com/index.php/00778
barrowiec1 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 no dobra tylko po ponownym rozmontowaniu i zmontowaniu kiery owy 00778 zniknal i zostal tylko 18036 a swiatelka dalej sie swieca...
Rekomendowane odpowiedzi