Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie mam modul Q, tasma C , kiera 4ramienna b7 multi podświetlenie działa jest git. Pare pytan:

1. Które radia obsłuży ta kierownica. Posiadam niefabryczne. Proszę o podanie które radia 1din jak i 2din

2. Z pinu 19 i 20 w liczniku mam puścić can do radia kostki mini iso bym mógł sterować radiem z kierownicy? Nie widziałem wcześniej wolnej kostki mini iso

Edytowane przez Herdas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CAN są odpowiedzialne za podświetlanie przycisków w radiu, wyłączeniu się radia po wyjęciu kluczyka ze stacyjki itp.

Jakie radia zadziałają? Concert 2 z B7 na pewno, Concert 3, BNS, RNS-E. Symphony chyba też. Żadnym niefabrycznym radiem nie posterujesz z kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występują jakieś chinole które się da sterować kierą, ale nie wiem czy to dobra opcja - raczej nie. Jest jeszcze taki wynalazek co pewnie symuluje CAN i podobno da się sterować z kiery bardziej markowe radia (Pioneer, Alpine, Sony itd.), ale kosztuje to tyle co Concert II
Mimo że niefabryczne mogą mieć lepszy procesor dźwięku i EQ, to i tak w Audi ori to ori, najlepiej RNS-E :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał nitroo żadnym bezpośrednio nie wysterujesz- radia kierownicą

Ale na aledrogo można kupić interfejsy do konkretnych modeli typu Pioneer czy Sony czy Alpiny gdzie wpinasz się takim interfejsem między kiere a radio i możesz sterować sobie radio poprzez MF na kierownicy.

Koszt takiego interfejsu to około 300 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem do Pioneera taki moduł. Płaciłem chyba lekko ponad 200zl ale działał naprawdę dobrze. Wszystkie funkcje działały. Może lekko inaczej niż w oryginale ale np. Wciśnięcie prawej rolki wyciszalo radio, odbieralo się normalnie przyciskiem koło prawej rolki etc. Ja byłem zadowolony. Teraz mam ori radio i np. Tego wyciszenia prawa rolka mi brakuje ;)

Dodatkowo po zglebieniu tematu są uniwersalne moduły które się samemu programuje więc z każdym radiem nieoryginalnym powinno zadziałać.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i tak muszę kupić kierę bo dostawiam multi

Potrzebujesz jeszcze wiązkę do taśmy z wtyczką do multi lub jak pisałem wcześniej, możesz doposażyć obecną wiązkę we wtyczkę multi. Wychodzi taniej.

Ta sama kierownica co chcesz ale tańsza:

http://allegro.pl/kierownica-audi-a6-a5-a4-q3-q5-a8-multifunkcja-i4963676430.html

Edytowane przez koleś1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko: Czy aby zamontować menetke tempomatu musze sciagać kierownice, czy wystarczy sama obudowa? Z gory dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dam radę przyuczyć vin do modułu kierownicy programem vcds lite

Bo nie mogę sobie poradzić z kanałem 82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post na tym forum z góry proszę o wyrozumiałość :) napotykając się na ten temat pomyślałem, że i ja chciałbym tempomat niestety sprawdzając oznaczenie modułu kierownicy okazało się że mam z literka F czyli bez wymiany modułu się nie obejdzie więc niewiele myśląc zakupiłem cały "kombajn" wyposażony w manetkę tempomatu niestety oznaczenia nie znam ponieważ nie ma na nim tej na kleiki z kodem, a teraz do sedna sprawy mianowicie problem jest taki ze jak go montuje w aucie to nie działają kierunki wycieraczki i podłączając się vagiem nie można połączyć się z tym modułem ogólnie tak jakby nie był podłączony. auto to audi a4 b6 2001r. 3.0 asn quattro poniżej zdjęcia modułu który zakupiłem:

https://lh5.googleusercontent.com/-bIG5NS8ZcHg/VLlcy8NPJzI/AAAAAAAAAak/iDMClsWf5go/w1026-h577-no/20150116_194159.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-3m7LAjEbv_U/VLlb9CU8gjI/AAAAAAAAAac/69CPWSqNQoc/w1026-h577-no/20150116_194218.jpg

proszę o pomoc i cenne rady co może być nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł jest moze z A6 :)

czyli nie ma opcji żeby to podłączyć?

i czym się różni moduł z a4 i z a6?

Edytowane przez KrzysiekA4B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wymieniłem moduł i dołożyłem tempomat

Zrobiłem kodowania zgodnie z instrukcją z tego wątku wszystkie błędy poznikały

Tempomat nie działa gdzie szukać przyczyny.

W którymś poście ktoś coś wspomniał o zworce w pedale sprzęgła ale nic więcej na ten temat nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy czujnik polożenia pedału sprzęgła lub stopu jest uszkodzony... na forum bylo gdzies w blokach pomiarowych vagiem jak to zdiagnozować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami zdąża się że po zmianie softu w sterowniku (np. dodanie trochę kucyków) ta funkcją jest usuwana przez nie ogarniętego tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ponawiam moje pytanie czy faktyczie kombajn który pokazałem na zdjęciach jest od audi a6 po dokladniejszym obejrzeniu i porównaniu z modułem tym co był w aucie zauważyłem że są inaczej rozmieszczone są piny w tej dużej kostce z tyłu niż w moim oryginalnym module zależy mi na szybkiej odp bo nie wiem czy oddać tą część sprzedającemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...