Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Kurier przywiózł graty. Manetki z taśmą i modułem N i kierownica z airbagiem i kabelkiem. Wszystko wyjęte z jednego auta więc włożę to tak jak przyszło.

Q trafi do B7, które nie ma tempomatu i będę tam próbował multi dołożyć (w późniejszym czasie bo się muszę dokształcić).

Edit. 6.09

Wczoraj nie udało się wyjąć Q z B6. Właściciel wyjechał na weekend.

Do B7 trafił więc N i tempomat ruszył.

Plusem tej sytuacji jest to, że spróbuję czy zadziała multikierownica w B6 z modułem Q. Jeśli nie to będzie podmianka pomiędzy samochodami.

Edit7.09

Mam takie pytanie: czy w A4B7 zadziała kierownica multi z A6C6?

Wygląda na identyczną z B7 a miałbym ją za naprawdę niewielkie pieniądze.

Kolejne pytanie dotyczy kodowania po wymianie modułu. Chodzi konkretnie o tworzenie kodu do zalogowania się w ABS.

Skąd się dowiem jakie hamulce ma dane auto:

* 0x?xx: Hamulce
o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)
o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)
o 4 = HP2 16" (PR-1LX)
o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)
o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)
o 6 = C54 (PR-1LZ)

Jak dotąd robiłem to metodą prób i błędów. Utworzony kod działał lub nie.

Pozostałe składowe kodu są jasne ale z wyborem cyferki oznaczającej hamulce mam problem.

Edytowane przez koleś1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie


Skąd się dowiem jakie hamulce ma dane auto:
* 0x?xx: Hamulce
o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)
o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)
o 4 = HP2 16" (PR-1LX)
o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)
o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)
o 6 = C54 (PR-1LZ)

Kod PR czytasz z wlepki.

Tu masz wszystko opisane:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy zeby dolozyc tempomat do b6 to trzeba tez dokupic jakas tasme????,bo kupilem manetke i modul i obudowe pod tempomat???

Edytowane przez adi55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy zeby dolozyc tempomat do b6 to trzeba tez dokupic jakas tasme????,bo kupilem manetke i modul i obudowe pod tempomat???

pod tempomat masz wszystko :)

taśma potrzebna jeśli dokładasz kierownicę multi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schmolke, dzięki. Teraz wszystko jasne.

Dziś (a właściwie to wczoraj) założyłem multikierownicę w B6. Niestety, bardzo przepraszam ale z braku czasu nie sprawdziłem czy na module Q ruszy.

Moduł Q podmieniłem na N, wymieniłem taśmę, poskładałem wszystko i zakodowałem. Całość zajęła mi ~ 30 minut.

Q jak pisałem, trafi do B7. Na razie kierownica się szyje a ja szukam kabelka i kolejnej taśmy do multi.


Koles, kierownica podejdzie z a6 c6 ale musi byc tam napisane 4f0.

No tego właśnie nie wiem. Jak ją dostanę to sprawdzę.

Edytowane przez koleś1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w vagu w ABS nie.mogę wpisać loginu?

Wysłane z mojego LT25i przy użyciu Tapatalka

Gdy wpisujesz silnik musi być odpalony. Może to jest powód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety

Po wpisaniu loginu i kodu wszystko jest ok a po 30 sec kasuje się wszystko i wracają wartości 00000 :(

Edytowane przez cwiara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Login z wątku 09555 odpowiada mojej audi

Przy module Q w b6 trzeba.zmieniać.położenia kabli w kostkach? Tak jak w module.świateł z b7 do b6?

Wysłane z mojego LT25i przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez sopel_prusa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles, kierownica podejdzie z a6 c6 ale musi byc tam napisane 4f0.

Dziś odebrałem kierownicę. Ma tam naklejkę z numerem 8P0 419 091 BG

Pomimo tego co napisałeś spróbuję ją zamontować w B7.

Kierownica obszyta na bokach perforowaną a góra i dół to tzw. struktura. Mnie się bardzo podoba.

Oto kilka zdjęć:

af084c168510.jpg

1fe1b976f544.jpg

035dc05a78af.jpg

5835aa881d09.jpg

Kierownica, moduł Q i nowa taśma do multi już w aucie.

Brakuje jeszcze kabelka do airbgu ale intensywnie nad tym pracuję.

Fotka z auta:

c19cd2462f3a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wymieniłem kierownice z b7 do mojej b6 kupiłem tasme ale z tyłu wpina sie kostka ktora nie pasuje do tasmy z b7 co zrobić wlutować kostke z b7 czy co ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz temat o zmianie kierownicy , wystarczy poczytac pierwszy post :


===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-s3-r8-tt-a4-b7/?p=243037#entry243037

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem kierownicę. Zakodowałem i działa radio ale nie działają przyciski MODE i VOICE CONTROL. Jak nacisnę ten drugi to na wyświetlaczu licznika jest komunikat NO FUNCTION.

W aucie jest moduł BT bo łączy się z telefonem.

Co muszę zrobić, żeby te dwa przyciski działały? Funkcję VOICE CONTROL aktywuje się gdzieś osobno?

Edytowane przez koleś1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jaki nr ma ta kostka bo nie wiem czy jak im powiem to czy beda wiedziec jaka to kostka a jak przełoze to bedzie działało ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Właśnie wróciłem z auta. Grzebałem w radiu i module telefonu, aż udało się uruchomić przyciski.

Mogę więc potwierdzić, że kierownica 8P0 419 091 BG działa w B7.

Chociaż jest jeden szkopuł. Przycisk MODE przełącza pomiędzy radiem i telefonem ale CD już nie. Radio Concert.

Edytowane przez koleś1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...