koleś1 0 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Ok. Kurier przywiózł graty. Manetki z taśmą i modułem N i kierownica z airbagiem i kabelkiem. Wszystko wyjęte z jednego auta więc włożę to tak jak przyszło. Q trafi do B7, które nie ma tempomatu i będę tam próbował multi dołożyć (w późniejszym czasie bo się muszę dokształcić). Edit. 6.09 Wczoraj nie udało się wyjąć Q z B6. Właściciel wyjechał na weekend. Do B7 trafił więc N i tempomat ruszył. Plusem tej sytuacji jest to, że spróbuję czy zadziała multikierownica w B6 z modułem Q. Jeśli nie to będzie podmianka pomiędzy samochodami. Edit7.09 Mam takie pytanie: czy w A4B7 zadziała kierownica multi z A6C6? Wygląda na identyczną z B7 a miałbym ją za naprawdę niewielkie pieniądze. Kolejne pytanie dotyczy kodowania po wymianie modułu. Chodzi konkretnie o tworzenie kodu do zalogowania się w ABS. Skąd się dowiem jakie hamulce ma dane auto: * 0x?xx: Hamulceo 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)o 4 = HP2 16" (PR-1LX)o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)o 6 = C54 (PR-1LZ) Jak dotąd robiłem to metodą prób i błędów. Utworzony kod działał lub nie. Pozostałe składowe kodu są jasne ale z wyborem cyferki oznaczającej hamulce mam problem. Edytowane 7 Września 2014 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke 1 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Skąd się dowiem jakie hamulce ma dane auto:* 0x?xx: Hamulceo 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)o 4 = HP2 16" (PR-1LX)o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)o 6 = C54 (PR-1LZ) Kod PR czytasz z wlepki. Tu masz wszystko opisane: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Koles, kierownica podejdzie z a6 c6 ale musi byc tam napisane 4f0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) koledzy zeby dolozyc tempomat do b6 to trzeba tez dokupic jakas tasme????,bo kupilem manetke i modul i obudowe pod tempomat??? Edytowane 8 Września 2014 przez adi55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 koledzy zeby dolozyc tempomat do b6 to trzeba tez dokupic jakas tasme????,bo kupilem manetke i modul i obudowe pod tempomat??? pod tempomat masz wszystko taśma potrzebna jeśli dokładasz kierownicę multi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Schmolke, dzięki. Teraz wszystko jasne. Dziś (a właściwie to wczoraj) założyłem multikierownicę w B6. Niestety, bardzo przepraszam ale z braku czasu nie sprawdziłem czy na module Q ruszy. Moduł Q podmieniłem na N, wymieniłem taśmę, poskładałem wszystko i zakodowałem. Całość zajęła mi ~ 30 minut. Q jak pisałem, trafi do B7. Na razie kierownica się szyje a ja szukam kabelka i kolejnej taśmy do multi. Koles, kierownica podejdzie z a6 c6 ale musi byc tam napisane 4f0. No tego właśnie nie wiem. Jak ją dostanę to sprawdzę. Edytowane 9 Września 2014 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Dlaczego w vagu w ABS nie.mogę wpisać loginu? Wysłane z mojego LT25i przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Dlaczego w vagu w ABS nie.mogę wpisać loginu? Wysłane z mojego LT25i przy użyciu Tapatalka Gdy wpisujesz silnik musi być odpalony. Może to jest powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) NiestetyPo wpisaniu loginu i kodu wszystko jest ok a po 30 sec kasuje się wszystko i wracają wartości 00000 Edytowane 13 Września 2014 przez cwiara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 może za słaby kabel, alby zły login Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Login z wątku 09555 odpowiada mojej audi Przy module Q w b6 trzeba.zmieniać.położenia kabli w kostkach? Tak jak w module.świateł z b7 do b6? Wysłane z mojego LT25i przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Września 2014 przez sopel_prusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Nie zmieniasz nic fizycznie w module kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Koles, kierownica podejdzie z a6 c6 ale musi byc tam napisane 4f0. Dziś odebrałem kierownicę. Ma tam naklejkę z numerem 8P0 419 091 BG Pomimo tego co napisałeś spróbuję ją zamontować w B7. Kierownica obszyta na bokach perforowaną a góra i dół to tzw. struktura. Mnie się bardzo podoba. Oto kilka zdjęć: Kierownica, moduł Q i nowa taśma do multi już w aucie. Brakuje jeszcze kabelka do airbgu ale intensywnie nad tym pracuję. Fotka z auta: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolca 0 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 koledzy wymieniłem kierownice z b7 do mojej b6 kupiłem tasme ale z tyłu wpina sie kostka ktora nie pasuje do tasmy z b7 co zrobić wlutować kostke z b7 czy co ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Tu masz temat o zmianie kierownicy , wystarczy poczytac pierwszy post :===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-s3-r8-tt-a4-b7/?p=243037#entry243037 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 kostka ta kosztuje 25 zeta w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Podłączyłem kierownicę. Zakodowałem i działa radio ale nie działają przyciski MODE i VOICE CONTROL. Jak nacisnę ten drugi to na wyświetlaczu licznika jest komunikat NO FUNCTION. W aucie jest moduł BT bo łączy się z telefonem. Co muszę zrobić, żeby te dwa przyciski działały? Funkcję VOICE CONTROL aktywuje się gdzieś osobno? Edytowane 19 Września 2014 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Kolego troszke wysiłku na FORUM masz wszytko pieknie opisane :------> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/20275-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth/?p=262606#entry262606 ------> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/45504-speech-dialogue-system-sds-w-rns-e/?p=626659#entry626659 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolca 0 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Kolego a jaki nr ma ta kostka bo nie wiem czy jak im powiem to czy beda wiedziec jaka to kostka a jak przełoze to bedzie działało ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Dzięki. Właśnie wróciłem z auta. Grzebałem w radiu i module telefonu, aż udało się uruchomić przyciski. Mogę więc potwierdzić, że kierownica 8P0 419 091 BG działa w B7. Chociaż jest jeden szkopuł. Przycisk MODE przełącza pomiędzy radiem i telefonem ale CD już nie. Radio Concert. Edytowane 19 Września 2014 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi