Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy chce podpiac tempo0mat mam potrzebne rzeczy min.manetkę od tempomatu i moduł i według wyżej instrukcji niemoge dosc ladu moze ktos powiedzieć ze tylko zmienię moduł i manetkę i potem vagiem za koduje i będzie hulac czy trzeba cos kablami łączyć????,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jedyny kabelek ciagniesz od masy do licznika albo dwa do czujnika...

To nie ten temat, takie rzeczy przy odblokowaniu FISa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplet gratów miałem. Dzisiaj 3h i udało się przełożyć i FIS i tempomat już śmigają. Podziękowania dla autora tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Was orientuje sie gdzie w okolicach woj.zachodniopomorskiego instaluja tempomat do audi a4 b6?

Nie chce sie sam za to zabierac bo nie jestem specem w tych sprawach.

Ewentualny koszt..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam, ze jedno i drugie. Jestem nowicjuszem w tych sprawach...W jaki sposob moge sprawdzic czy potrzebuje modul i manetke czy tylko modul?

p.s z checia zainstalowal bym lub zlecil komus instalacje czujnikow parkowania z tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj chociaż od deski do deski 10 pierwszych stron tego wątku, jest super opisane wszystko.

Do montażu tempomatu potrzeba moduł przyjamniej mid-line.

Jak masz w standardzie multifunkcyjną kierę czyli przyciski na airbagu to masz kompatybilny moduł mid-line. Czasem moduł mid-line był w standardzie przy trójramiennej kierze sportowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zastrzele wszystkich..................albo ja nie wiedziałem :decayed:

Przy kodowaniu tempomatu ( pacjent A4 B7 2006 2.0 TFSI) jest LongCoding w sterowniku 01 silnik ?

Ja taki miałem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zastrzele wszystkich..................albo ja nie wiedziałem :decayed:

Przy kodowaniu tempomatu ( pacjent A4 B7 2006 2.0 TFSI) jest LongCoding w sterowniku 01 silnik ?

Ja taki miałem :kox:

Potwierdzam. Ostatnio tez tempo kodowalem w b7 tfsi i na dlugim kodowaniu bylo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takich procedur jak w pierwszym poście :wink:

Odznacza sie jedynie w BYTE bit od Cruise Control a pozniej exit .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JawoR36,

8P0 880 201 K to pooducha ze strzałkami do sterowania (bez narysowanych słuchawek)???

Kompletowałem jakiś czas temu taki zestaw i takie ceny mam mniej więcej w gowie, jeśli liczyć średnio na sztuki:

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K - 200zł (300zł jeśli ma guziki do odbierania połączeń) poduchy takie same mimo innych przycisków, tylko kodowanie inne

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F) - średnio 200zł

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa) - 50zł

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S - 50zł

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61340390B - 50zł

6). Wiązka do MF: 8Z0 971 589 E - 50zł

7). Manetka do tempomatu: 8E0 953 521 D - 50zł

Na allegro są też jakieś horrendalne ceny np jeśli jakiś kabel jest poszukiwany.

Jeśli chcesz wystawić na sprzedaż taki zestaw jak powyżej to 500-600 możesz zaśpiewać. Jeśli poducha ma słuchawki to 100zł więcej.

Kiery jeszcze nie mam, za to mam resztę. Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...