waxim 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Dzięki. Oczywiście pomogło Teraz mam inny problem nie mogę uruchomić tempomatu tzn zakodowałem go według instrukcji i nic sprawdziłem w blokach pomiarowych pedały i wydaje sie że jest ok tzn reagują pod wpływem nacisku, manetka temp też wydaje się że jest dobra gdyż w ostanim okienku bloku pomiarowego gdy jest w pozycji off są zera ale gdy ruszam nią to wartości się zmieniają jedynie gdy naciskam set nic nie pokazuje. Tak więc znowu prosze o pomoc co może być nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Chciałbym podziękować za opisanie wszystkiego jak montować tempomat. Operacja udana po dwugodzinnej walce z G85 udało mi się wszystko zrobić wszystko działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Chciałbym podziękować za opisanie wszystkiego jak montować tempomat. Operacja udana po dwugodzinnej walce z G85 udało mi się wszystko zrobić wszystko działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie pytam tutaj bo nowy temat poleciał do kosza i chyba słusznie bo pewnie było poruszono kilka razy - niestety nie znalazłem, mianowicie mam zwykłą 4 ramienną kierownicę bez multi i chcę ją wymienić na 3 ramienną też zwykłą bez multi, czy do takiej przekładki wystarczy mi sama kirownica czy potrzebuje jeszcze taśmę itp.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Nic nie potrzebujesz. Zamieniasz kiere za kiere i po robocie, jesli zakladalbys tempomat lub multifunkcje to potrzebujesz moduł z b6, jesli zakladal bys tempomat i multifunkcje z b7/b8 to potrzebujesz modul z b7, tasme z b7 i łącznik poduszki 4pin, wiązke poduszki również z b7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tempomat mam oryginalnie zamontowany, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No wiec jesli masz tempomat to dokladajac multifunkcje to twoj modul i tak da rade, jak bys chcial zakladac grzana kiere lub z b7/b8 to musial bys go zmienic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grequ22 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, Wielkie dzięki za fajny tutek i info różnych osób. Ja akurat "męczyłem" i dalej męczę się z tempomatem Zachciało mi się FIS'a i tempo. Oczywiście skorzystałem z poradnika tego to tempo, jak i innego (odblokowanie FIS). O ile wszystko przeszedłem prawie bez problemu i komputer już działa, to tempomat kaput Zakodowałem, aktywowałem i dalej nie działa. Zauważyłem, że ten tempomat przysparza o dziwo wielu problemów i w moim przypadku chyba niestety jest walnięta manetka grrr Pozostały mi tylko błędy: Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lbl Part No SW: 8E0 909 557 HW: 8E0 909 057 Component: 2.0L R4/5VS G 0003 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: F0EB54F39863 2 Faults Found: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 008 - Implausible Signal 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal - Intermittent oraz Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 63251 VCID: 3E773ACB12B7 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00895 - Cruise Control Switch (E45) 04-00 - Mechanical Malfunction sprawdziłem, jak co niektórzy sugerowali czujniki sprzęgła i hamulca - sprawne. UWAGA - używający VCDS (mój 11.6) w silniku,bloku pomiarowym 6, nie ma żadnych informacji o czujnikach 'Engine' grupa 6, w drugim oknie pokazuje naciśnięcie pedałów hamulca i sprzęgła '1000' natomiast w VCDS jest to jakoś dziwnie wyrzucone do grupy 66 w 2 okienku jest opis, wartości się zmieniają gdy naciskam pedały. Sprawdziłem dzięki temu czujnik hamulca, światło stopu, czujnik sprzęgła. w 4 okienku niestety już nie jest tak różowo tutaj niestety działa tylko UP, DOWN, SET - nic się nie dzieje jak włączam (tak jakby cały czas był włączony tempomat - zwarcie), oraz nie reaguje na RESUME - rozumiem, że prawidłowo działający tempomat w spoczynku jest jak najdalej "od nas", pociągam do siebie - klik - włączenie, i jeszcze raz do siebie jak ma być RESUME - ale u mnie jakby wajcha nie miała takiego biegu, tzn pociągam do siebie ale tak jakby nie można było wykonać tego drugiego machnięcia (jest twarda jak skała) i się nie odgina. Dla pewności poszedłem jeszcze do 16-Steering Wheel - i sprawdziłem w blokach pomiarowych i tam również tylko wykrył UP/DOWN/SET Muszę poszukać jak rozebrać tą manetkę od tempo i zobaczyć czy może jakieś wtyki, styki nie działają. A jak nic nie pomoże to nowa manetka $$$*$^#%@$^ Od razu zaznaczam, że gdzieś wyczytałem odnośnie błędu 18107 iż trzeba wejść do 19-Can Gateway, ale niestety mój kabel zgłasza błąd komunikacji (A4 B6 2002 2.0 ALT), lecz nie wiem czy ma to związek z tym tempomatem. Dzięki za podpowiedzi i przydatne info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 rozumiem, że prawidłowo działający tempomat w spoczynku jest jak najdalej "od nas" Bardziej jakby wyłaczony, środek "czuwanie" i do siebie resume U mnie mam zawsze na środku, jak potrzebuję włączyć to przycisk set a wyłączam np przyhamowując Włączam resume czyli do siebie a manetka wraca do położenia "czuwanie" tzn. "ON" Coś masz nie tak z manetką, może się zablokowała w środku - brak resume Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ja miałem podobnie , kupiłem manetkę i długo z nią się mordowałem zeby działał tempomat. Postanowiłem ją rozebrać. W środku było poprzestawiane, nastawiłem wszystkie prowadniczki na swoje miejsce i błędy zniknęły. Tempomat działa. Rozbierz manetkę i sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu. Uważaj bo jest tam dużo drobiazgów ale naprawa jest intuicyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Gregu22 ktos ci podał informacje o blokach pomiarowych dla diesla czylo 006 natomiast ty masz beznzyne i dlatego masz w grupie 066. ---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- Od razu zaznaczam, że gdzieś wyczytałem odnośnie błędu 18107 iż trzeba wejść do 19-Can Gateway, ale niestety mój kabel zgłasza błąd komunikacji (A4 B6 2002 2.0 ALT), lecz nie wiem czy ma to związek z tym tempomatem. Niby jak ma sie połączyc twój vcds-em ze sterownikiem can w grupie 16 jak go nie ma fizycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1977andrzej 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam. Jestem po montażu mutlifunkcji w swoim aucie. Sprawę miałem ułatwioną gdyż fabrycznie był tempomat więc modułu nie musiałem wymieniać, tylko taśmę kierownicy. Mam u siebie także fabryczny bluetooth i poduszka z multi jaką założyłem jest również z przyciskami do obsługi telefonu. Wszystko działa jak należy, chociaż jeszcze muszę wgryźć się w obsługę głosową. Jak na razie jestem troche zawiedziony, że nie ma możliwości zmian zaprogramowanych już stacji radiowych z kierownicy. W wersji poduszki multi bez telefonu można to robić dolnymi przyciskami z lewej i prawej strony. U mnie jednak jest tu obsluga telefonu. Natomiast lewe przyciski góra/dół powodują tylko wyszukiwanie stacji jedna po drugiej w calym pasmie częstotliwości. Może da radę coś tu zmienić np. innym kodowaniem? Tylko gdzie bo pod 16: Steering wheel, nie widzę takiej możliwości, obecnie mam kod: 04042. Wolalbym przyciskami góra/dół zmieniać już zaprogramowane stacje. Radio to Concert. Poduszka multi jest z B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Niestety w Concercie tego nie zrobisz, a że masz przyciski z ikonką telefonu nie oznacza wcale że nie możesz ich zakodować pod radio i vice versa. Ale wiadomo że obsługa telefonu z MF jest wygodniejsza. W RNS-E fajnie jest bo stacje przerzucasz tymi góra dół, w Concercie tylko wyszukiwanie stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Niestety w Concercie tego nie zrobisz, a że masz przyciski z ikonką telefonu nie oznacza wcale że nie możesz ich zakodować pod radio i vice versa. Ale wiadomo że obsługa telefonu z MF jest wygodniejsza. W RNS-E fajnie jest bo stacje przerzucasz tymi góra dół, w Concercie tylko wyszukiwanie stacji. Jesteś pewien, że w Concercie nie można przerzucać stacji? Nawet, jeśli mam kierownicę z B7 i radio z B7, to nie da rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Mówimy wyżej o kierce B6. A ja nie miałem okazji obsługiwać Concerta z kiery B7 (tylko RNS-E), ale raczej tak samo jest w kierownicy z B7. nitroo masz o tyle plus że masz radio z B7, bo z radiem B6 z taką kierownicą działa tylko głośność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W b7 mozna przerzucac stacje, wyszukiwac i zmieniac poziom glosnosci przy chorusie na bank. Ale czy concercie nie mam pojecia. Ale concert to chyba wyzsze radio wiec powinno to dzialac... Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W takim razie przy Concercie będzie to samo:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 To mnie uspokoiliście Panowie, bo już myślałem, że kasę w błoto wyrzucam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragon99 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 W takim razie przy Concercie będzie to samo:wink: potwierdzam! mam radio concert, kierownicę 4 ramienna, multifunkcja, co do obsługi? wyszukiwanie stacji radiowych, zmiana stacji radiowych i zmiana poziomu głośności, pozostałe funkcje to do RNS-E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undek 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Hej, potrzebuję pomocy. Wrzuciłem dzisiaj poduchę z multifunkcją do kierownicy czteroramiennej z B6. Komplet zakupiłem od kolegi z forum -Stichy- więc obstawiam, że wszystko sprawne. Niestety po kodowaniu na 02042 nie działa multifunkcja. Przyciski nie reagują i nie świecą, radio concert. W Adaptation, comunikacja z multifunkcją jest ok, ale przyciski nie reagują. Co jest nie tak? Moduł kierownicy z końcówką N, taśma 12 pinowa. Trzeba jakoś radio kodować ? ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:25 ---------- Dodatkowo klakson nie działa :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi