Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

w B6 jak sie orientuje sterowanie radiem jest w poduszce , chcąc mieć sterowanie w kierownicy będziesz musiał kupić kierownicę poduszkę z wiązką i jeszcze chyba taśmę (taśma do sprawdzenia):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To kiera w B6 bez MF różni się od tej co jest pod MF??

Myślałem, że kiera jest i tu i tam identyczna...

Ma ktoś to ogarnięte, bo też jestem przed takim modem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kiera w B6 bez MF różni się od tej co jest pod MF??

Myślałem, że kiera jest i tu i tam identyczna...

Ma ktoś to ogarnięte, bo też jestem przed takim modem.

Kierownica w B6 jest taka sama z MF i bez , różnica jest w poduszce bo tam sa przyciski. Do tego trzeba kupic modul trapezowy w kierownice i tasme laczaca ten modul z poduszka i modulem pod kierownica .

Wszystko jest w zwijaku

Potrzebne graty

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F)

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa)

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po przeczytaniu całego wątku, ale wciąż nie kumam jaka jest różnica w B6 między przełącznikami MF bez ikony telefonu jak tu:

AIRBAG AUDI A4 B6 KIEROWNICA MULTIFUNKCJA (3942622463) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

vs. MF z przyciskiem z ikoną telefonu, jak tu:

Poduszka powietrzna Airbag Audi A4 B6/B7 (3951828244) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

proszę niech mi ktoś pomoże...

przerobiłem dwa wątki na audiforum, ale nie wiele mi to rozjaśniło:

B6 A4 Multi Function steering wheel (MFSW) upgrade.. Help, I searched | Audi Forum

Which MFSWs are compatible with a B6? | Audi Forum

mam taki setup: dołożony moduł BT w miejsce ori handsfree noki + radio concert + skrzynia manual

cel: odbierać telefony i kończyć rozmowę przyciskiem na kierze MF + operować radiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po przeczytaniu całego wątku, ale wciąż nie kumam jaka jest różnica w B6 między przełącznikami MF bez ikony telefonu jak tu:

AIRBAG AUDI A4 B6 KIEROWNICA MULTIFUNKCJA (3942622463) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

vs. MF z przyciskiem z ikoną telefonu, jak tu:

Poduszka powietrzna Airbag Audi A4 B6/B7 (3951828244) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

proszę niech mi ktoś pomoże...

przerobiłem dwa wątki na audiforum, ale nie wiele mi to rozjaśniło:

B6 A4 Multi Function steering wheel (MFSW) upgrade.. Help, I searched | Audi Forum

Which MFSWs are compatible with a B6? | Audi Forum

mam taki setup: dołożony moduł BT w miejsce ori handsfree noki + radio concert + skrzynia manual

cel: odbierać telefony i kończyć rozmowę przyciskiem na kierze MF + operować radiem

Nie ma żadnej różnicy, są po prostu inne ikonki a ta sama funkcjonalność, te ze strzałkami dawali do radia jak nie było telefonu, a te z ikonkami tel. jak była instalacja tel. z BT.

Jak się zakoduje tak działają, więc nie ma kompletnie znaczenia co jest narysowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

W międzyczasie wygooglowałem numery poduszek - może komuś się przyda

airbag z przełącznikami zdalnego sterowania radia (bez ikony telefonu)

8E0880201AB

po 01/05/2004:

8P0880201E

oraz

8E0880201AF

po 01/01/2004:

8P0880201K

oraz

8P0880201K

po 01/03/2005:

8P0880201BR

airbag z przełącznikami zdalnego sterowania radia i telefonu

8P0880201F

po 01/02/2006:

8P0880201BN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, będę próbował zmienić u siebie standardową czteroramienną kierownicę na czteroramienną z poduszką multi do obsługi także telefonu.

Fabrycznie mam tempomat i pełny FIS oraz Bluetooth. Zatem odpada mi wymiana modułu bo mam ten Midline - 8E0 953 549 N.

Poczytałem toche wątek i wychodzi, że może będę też potrzebował taśmy kierownicy z wtykiem 12 pinowym.

Teraz pytanie. Jaka jest szansa, że już mam taką taśmę przy powyższym fabrycznym wyposażeniu?

Może ktoś miał takie wyposażenie i montował kiere mutli i może potwierdzić, że tasma była na wtyk 6-pinowy lub 12-pinowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanse są zerowe takich gratisów Audi nie dawało :wink: jak coś mam taką taśmę plus pod grzanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanse są zerowe takich gratisów Audi nie dawało :wink: jak coś mam taką taśmę plus pod grzanie

No szkoda. Dzięki za propozycję ale cały zestaw łacznie z właściwą taśmą (12pin) juz do mnie idzie. Miałem tylko nadzieję, że ominie mnie może wymiana taśmy, a co za tym idzie zdejmowanie kiery oraz kodowanie większej ilości rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty :wink:

Kolego ja niedawno zmieniałem poduszkę na multifunkcyjną i to są inne taśmy do poduszek, bez MF idzie od modułu kiery bezpośrednio do poduszki a przy MF do modułu trapezowego i z niego do poduszki. Dodatkowo idzie inna taśma z modułu trapezowego do poduszki.

Mam nadzieję ze moduł trapezowy też idzie do ciebie bo bez niego ani rusz. Jeszcze musisz sprawdzić jaką masz tasmę pod kierownicą, ja akurat miałem D więc była OK.

Powodzenia w montażu, jak by co to pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty :wink:

Kolego ja niedawno zmieniałem poduszkę na multifunkcyjną i to są inne taśmy do poduszek, bez MF idzie od modułu kiery bezpośrednio do poduszki a przy MF do modułu trapezowego i z niego do poduszki. Dodatkowo idzie inna taśma z modułu trapezowego do poduszki.

Mam nadzieję ze moduł trapezowy też idzie do ciebie bo bez niego ani rusz. Jeszcze musisz sprawdzić jaką masz tasmę pod kierownicą, ja akurat miałem D więc była OK.

Powodzenia w montażu, jak by co to pomogę.

Cały komplet (kiera z modułem trapezowym i poduchą multi) już idzie do mnie łącznie z wlaściwymi wiązkami.

Piszesz, że miałes taśmę D pod kierownicą. To właśnie było moje pytanie. Czy mając fabrycznie tempomat i pełny FIS oraz Bluetooth, jest szansa abym miał już też taśmę D lub E? Kolega Biggman pisze, że raczej nie. Ale rozumiem, że u Ciebie fabrycznie tak było mimo braku mutlifunkcji?

Na razie nie mam czasu odkręcić poduchy i sprawdzić naocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradzisz sobie odkręcenie kiery i wymiana taśmy to 5 minut roboty :wink:

Kolego ja niedawno zmieniałem poduszkę na multifunkcyjną i to są inne taśmy do poduszek, bez MF idzie od modułu kiery bezpośrednio do poduszki a przy MF do modułu trapezowego i z niego do poduszki. Dodatkowo idzie inna taśma z modułu trapezowego do poduszki.

Mam nadzieję ze moduł trapezowy też idzie do ciebie bo bez niego ani rusz. Jeszcze musisz sprawdzić jaką masz tasmę pod kierownicą, ja akurat miałem D więc była OK.

Powodzenia w montażu, jak by co to pomogę.

Cały komplet (kiera z modułem trapezowym i poduchą multi) już idzie do mnie łącznie z wlaściwymi wiązkami.

Piszesz, że miałes taśmę D pod kierownicą. To właśnie było moje pytanie. Czy mając fabrycznie tempomat i pełny FIS oraz Bluetooth, jest szansa abym miał już też taśmę D lub E? Kolega Biggman pisze, że raczej nie. Ale rozumiem, że u Ciebie fabrycznie tak było mimo braku mutlifunkcji?

Na razie nie mam czasu odkręcić poduchy i sprawdzić naocznie.

Tak kolego miałem ta taśmę oryginalnie nawet bez tempomatu (bo dokładałem)

Biggman chyba myślał o tej taśmie od taśmy pod kiery do trapezu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie, myślę cały czas o tej taśmie pod kierą, wątpie żeby w gratisie była 12pinowa, ale wszystko możliwe, może ktoś zmieniał w międzyczasie itp. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, może poprzednia taśma była uszkodzona i mógł ktoś zmienić, dlatego była D. Taśmy raczej wkładali 6-pinowe np. C gdy nie było MF :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, może poprzednia taśma była uszkodzona i mógł ktoś zmienić, dlatego była D. Taśmy raczej wkładali 6-pinowe np. C gdy nie było MF :wink:

U mnie była, zobaczymy czy u 1977andrzej będzie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś może jest z WWa lub okolic i jest już po przekładce (tzn u mnie montaż FISa + tempomat) kto mógłby mi pomóc w wymianie. Oczywiście gratyfikacja wchodzi w grę ;)

Nie mam warunków i narzędzi (przy FISie trzeba podnieść auto, czujnik spryskiwaczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej czujnik spryskiwaczy i tak na nic sie nie zdaje. Zmasujesz instalacje i bedzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie pytanko, przy nie oryginalnym radiu- jest możliwość MF ? Są jakieś adaptery- czy tylko da rade pod oryginał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...