Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra juz soebie poradziłem ;)

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dobra juz soebie poradziłem ;)

patrzac na to co sprzedajesz to juz zglupialem :) Poradziles sobie = zrezygnowales z tempomatu??? :polew:

Opublikowano

nie spokojnie :) nie zrezygnowałem poporstu znowu na allegro trafiłem dobry zestaw z modułem :)

do B7 wiec spokojnie :)

ja robie cos innego niz ci sie wydaje :)

Opublikowano

wtrące sie w temat bo nie do konca rozumiem

do b7 musi być moduł z Q lub R ok to rozumiem, do b6 jest to uzaleznione od kierownicy? czy były rozrózniane kierownice multifunkcyjne do b6 i do b7 inne czy nie ma to znaczenia jaka kierownica? czy do kierownicy od b7 montowanej w b6 moze byc moduł z literką L,M,N,P czy musi być z Q lub R :wallbash:

jak odróżnic czy do danej kierownicy multi... z jaką koncówką potrzebny jest moduł czy te L,M,N,P czy Q lub R ma znaczenie kierownica czy model samochodu b6 lub b7 boberek pisał ze moduł Q nie pasował do kiery multi b6 w b6 , a Kerczi pisze ze do B7 tylko moduły Q lub R pod multi, czyli wnioskuje ze kierownize multifunkcyjne do b6 i do b7 się różnią ? tak?

Opublikowano

wtrące sie w temat bo nie do konca rozumiem

do b7 musi być moduł z Q lub R ok to rozumiem, do b6 jest to uzaleznione od kierownicy? czy były rozrózniane kierownice multifunkcyjne do b6 i do b7 inne czy nie ma to znaczenia jaka kierownica? czy do kierownicy od b7 montowanej w b6 moze byc moduł z literką L,M,N,P czy musi być z Q lub R :wallbash:

jak odróżnic czy do danej kierownicy multi... z jaką koncówką potrzebny jest moduł czy te L,M,N,P czy Q lub R ma znaczenie kierownica czy model samochodu b6 lub b7 boberek pisał ze moduł Q nie pasował do kiery multi b6 w b6 , a Kerczi pisze ze do B7 tylko moduły Q lub R pod multi, czyli wnioskuje ze kierownize multifunkcyjne do b6 i do b7 się różnią ? tak?

IMHO Wazny jest model samochodu a nie kierownica, kiera jest taka sama chyba ze problem lezy jeszcze w samej poduszcze bo to ewentualnie moze miec znaczenie. Boseron mozemy np jutro podjechac do Skawiny do tego goscia i sprawdzic odrazu u niego z tymi modulami na miejscu.

Opublikowano

wtrące sie w temat bo nie do konca rozumiem

do b7 musi być moduł z Q lub R ok to rozumiem, do b6 jest to uzaleznione od kierownicy? czy były rozrózniane kierownice multifunkcyjne do b6 i do b7 inne czy nie ma to znaczenia jaka kierownica? czy do kierownicy od b7 montowanej w b6 moze byc moduł z literką L,M,N,P czy musi być z Q lub R :wallbash:

jak odróżnic czy do danej kierownicy multi... z jaką koncówką potrzebny jest moduł czy te L,M,N,P czy Q lub R ma znaczenie kierownica czy model samochodu b6 lub b7 boberek pisał ze moduł Q nie pasował do kiery multi b6 w b6 , a Kerczi pisze ze do B7 tylko moduły Q lub R pod multi, czyli wnioskuje ze kierownize multifunkcyjne do b6 i do b7 się różnią ? tak?

do kiery B7 w B6 potrzebny jest moduł Q lub R

a czy z modułem z B6 L , M, N , P zadziąła to nie wiem

ale raczej nie ale zawsze mozesz sprawdzić :)

Opublikowano

Czy do założenia manetki tempomatu trzeba zdjąć kiere?

Opublikowano

Czy do założenia manetki tempomatu trzeba zdjąć kiere?

no raczej tak wynika z opisów...

Opublikowano

zdecydowanie tak

Opublikowano

musisz sciagnac, zeby zszedl zwijak/tasma...

Opublikowano

Czy do założenia manetki tempomatu trzeba zdjąć kiere?

a co myślałes ze prze zrure wydechową sie zakłada

operacja jest bardzo prosta

ale nie każdy jest wstanie sobie poradzić :)

Opublikowano

Witam,

ja juz jestem po "operacji" wymiany modułu i manetek, ale niedawno odkryłem, że nie działa mi klakson. Nie wiem czy nie działał wczesniej (przed wymiana manetki) czy jest to zwiazane wlasnie z wymiana manetki. Wymienilem caly komplet (modul z litera Q, manetka kierunkow, manetka wycieraczek z FIS i manetka tempomatu) wszystko dziala jak nalezy. Tasma zostala stara - czy to moze byc przyczyna nie dzialania klaksonu? Po podpieciu VAG'a nie mam zadnych bledow. Jakies pomysly, sugestie? Pozdrawiam

Opublikowano

ja jestem po wymiani kierownicy mam multifunkcyjna ale narazie bez modułu czekam na okazje choc dalej nie wiem jaki kupić bo tak namieszaliście :wallbash: tasmy tez jeszczenie mam i kabelka. czy manetki jezli mam pełnego fisa nie musze wymieniać ? wystarczy dołożyc tempomat i tyle?

Opublikowano

BOSERON Ty musisz miec TASME, MODUL NIE Q ani nie R ale ktorys z MID albo HIGH, kabelek mam dla Ciebie i manetke do tempomatu no i spodnia oslone :)

Reszte wyrezamy :)

Opublikowano

tak montując kiere od B7 czy cos podobnego do B6 musisz miec moduł Q albo R bo przyciski w takich kierwonicach sa przypisane cyfrowo

a nie jak w B6 analogowo :) wiec musisz miec odpowiedni moduł :)

Kerczi wiec chyba potrzebuje moduł z Q lub R z tego co pisze boberek bo kiere mam od b7

Opublikowano

tak montując kiere od B7 czy cos podobnego do B6 musisz miec moduł Q albo R bo przyciski w takich kierwonicach sa przypisane cyfrowo

a nie jak w B6 analogowo :) wiec musisz miec odpowiedni moduł :)

Kerczi wiec chyba potrzebuje moduł z Q lub R z tego co pisze boberek bo kiere mam od b7

to zrobmy inaczej. Trzeba podjechac do Skawiny i kupie dla siebie, ale sprawdzimy najpierw u Ciebie, bo ja napewno musze miec Q or R.

Opublikowano

jak bedziecie w skawinie prosiłbym o pytanko w sprawie kiery od rs4 b7, czy da rade zalatwić pan Klimek ( bo chyb a o tego gościa chodzi) i ewentualnie koszty. :notworthy:

Opublikowano

tak montując kiere od B7 czy cos podobnego do B6 musisz miec moduł Q albo R bo przyciski w takich kierwonicach sa przypisane cyfrowo

a nie jak w B6 analogowo :) wiec musisz miec odpowiedni moduł :)

Kerczi wiec chyba potrzebuje moduł z Q lub R z tego co pisze boberek bo kiere mam od b7

TAK

Opublikowano

juz sie co nieco rozjaśńiło :good: teraz tylko szukać częsci

Opublikowano

Zamontowałem moduł "N" i manetkę do tempomatu, przeprowadziłem przyuczenie VIN i cały czas swieci się ABS i ESP. Koduję zgodnie z poprawioną instrukcją i cały czas mam komunikat "No response from Controller" i błędy;

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 008 - Implausible Signal

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

Już z 10 razy próbowałem i ciągle to samo, przy próbie login i recode ciągle "No response from Controller"

W czym rzecz ? :mysli:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...