KERCZI Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 dobra juz soebie poradziłem patrzac na to co sprzedajesz to juz zglupialem Poradziles sobie = zrezygnowales z tempomatu???
boberek Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 nie spokojnie nie zrezygnowałem poporstu znowu na allegro trafiłem dobry zestaw z modułem do B7 wiec spokojnie ja robie cos innego niz ci sie wydaje
boseron Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 wtrące sie w temat bo nie do konca rozumiem do b7 musi być moduł z Q lub R ok to rozumiem, do b6 jest to uzaleznione od kierownicy? czy były rozrózniane kierownice multifunkcyjne do b6 i do b7 inne czy nie ma to znaczenia jaka kierownica? czy do kierownicy od b7 montowanej w b6 moze byc moduł z literką L,M,N,P czy musi być z Q lub R jak odróżnic czy do danej kierownicy multi... z jaką koncówką potrzebny jest moduł czy te L,M,N,P czy Q lub R ma znaczenie kierownica czy model samochodu b6 lub b7 boberek pisał ze moduł Q nie pasował do kiery multi b6 w b6 , a Kerczi pisze ze do B7 tylko moduły Q lub R pod multi, czyli wnioskuje ze kierownize multifunkcyjne do b6 i do b7 się różnią ? tak?
KERCZI Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 wtrące sie w temat bo nie do konca rozumiem do b7 musi być moduł z Q lub R ok to rozumiem, do b6 jest to uzaleznione od kierownicy? czy były rozrózniane kierownice multifunkcyjne do b6 i do b7 inne czy nie ma to znaczenia jaka kierownica? czy do kierownicy od b7 montowanej w b6 moze byc moduł z literką L,M,N,P czy musi być z Q lub R jak odróżnic czy do danej kierownicy multi... z jaką koncówką potrzebny jest moduł czy te L,M,N,P czy Q lub R ma znaczenie kierownica czy model samochodu b6 lub b7 boberek pisał ze moduł Q nie pasował do kiery multi b6 w b6 , a Kerczi pisze ze do B7 tylko moduły Q lub R pod multi, czyli wnioskuje ze kierownize multifunkcyjne do b6 i do b7 się różnią ? tak? IMHO Wazny jest model samochodu a nie kierownica, kiera jest taka sama chyba ze problem lezy jeszcze w samej poduszcze bo to ewentualnie moze miec znaczenie. Boseron mozemy np jutro podjechac do Skawiny do tego goscia i sprawdzic odrazu u niego z tymi modulami na miejscu.
boberek Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 wtrące sie w temat bo nie do konca rozumiem do b7 musi być moduł z Q lub R ok to rozumiem, do b6 jest to uzaleznione od kierownicy? czy były rozrózniane kierownice multifunkcyjne do b6 i do b7 inne czy nie ma to znaczenia jaka kierownica? czy do kierownicy od b7 montowanej w b6 moze byc moduł z literką L,M,N,P czy musi być z Q lub R jak odróżnic czy do danej kierownicy multi... z jaką koncówką potrzebny jest moduł czy te L,M,N,P czy Q lub R ma znaczenie kierownica czy model samochodu b6 lub b7 boberek pisał ze moduł Q nie pasował do kiery multi b6 w b6 , a Kerczi pisze ze do B7 tylko moduły Q lub R pod multi, czyli wnioskuje ze kierownize multifunkcyjne do b6 i do b7 się różnią ? tak? do kiery B7 w B6 potrzebny jest moduł Q lub R a czy z modułem z B6 L , M, N , P zadziąła to nie wiem ale raczej nie ale zawsze mozesz sprawdzić
szogun555 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Czy do założenia manetki tempomatu trzeba zdjąć kiere?
GRazny Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Czy do założenia manetki tempomatu trzeba zdjąć kiere? no raczej tak wynika z opisów...
KERCZI Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 musisz sciagnac, zeby zszedl zwijak/tasma...
boberek Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Czy do założenia manetki tempomatu trzeba zdjąć kiere? a co myślałes ze prze zrure wydechową sie zakłada operacja jest bardzo prosta ale nie każdy jest wstanie sobie poradzić
Maniek Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Witam, ja juz jestem po "operacji" wymiany modułu i manetek, ale niedawno odkryłem, że nie działa mi klakson. Nie wiem czy nie działał wczesniej (przed wymiana manetki) czy jest to zwiazane wlasnie z wymiana manetki. Wymienilem caly komplet (modul z litera Q, manetka kierunkow, manetka wycieraczek z FIS i manetka tempomatu) wszystko dziala jak nalezy. Tasma zostala stara - czy to moze byc przyczyna nie dzialania klaksonu? Po podpieciu VAG'a nie mam zadnych bledow. Jakies pomysly, sugestie? Pozdrawiam
boseron Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 ja jestem po wymiani kierownicy mam multifunkcyjna ale narazie bez modułu czekam na okazje choc dalej nie wiem jaki kupić bo tak namieszaliście tasmy tez jeszczenie mam i kabelka. czy manetki jezli mam pełnego fisa nie musze wymieniać ? wystarczy dołożyc tempomat i tyle?
KERCZI Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 BOSERON Ty musisz miec TASME, MODUL NIE Q ani nie R ale ktorys z MID albo HIGH, kabelek mam dla Ciebie i manetke do tempomatu no i spodnia oslone Reszte wyrezamy
boseron Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 tak montując kiere od B7 czy cos podobnego do B6 musisz miec moduł Q albo R bo przyciski w takich kierwonicach sa przypisane cyfrowo a nie jak w B6 analogowo wiec musisz miec odpowiedni moduł Kerczi wiec chyba potrzebuje moduł z Q lub R z tego co pisze boberek bo kiere mam od b7
KERCZI Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 tak montując kiere od B7 czy cos podobnego do B6 musisz miec moduł Q albo R bo przyciski w takich kierwonicach sa przypisane cyfrowo a nie jak w B6 analogowo wiec musisz miec odpowiedni moduł Kerczi wiec chyba potrzebuje moduł z Q lub R z tego co pisze boberek bo kiere mam od b7 to zrobmy inaczej. Trzeba podjechac do Skawiny i kupie dla siebie, ale sprawdzimy najpierw u Ciebie, bo ja napewno musze miec Q or R.
marcin j Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 jak bedziecie w skawinie prosiłbym o pytanko w sprawie kiery od rs4 b7, czy da rade zalatwić pan Klimek ( bo chyb a o tego gościa chodzi) i ewentualnie koszty.
boberek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 tak montując kiere od B7 czy cos podobnego do B6 musisz miec moduł Q albo R bo przyciski w takich kierwonicach sa przypisane cyfrowo a nie jak w B6 analogowo wiec musisz miec odpowiedni moduł Kerczi wiec chyba potrzebuje moduł z Q lub R z tego co pisze boberek bo kiere mam od b7 TAK
boseron Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 juz sie co nieco rozjaśńiło teraz tylko szukać częsci
Mario Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Zamontowałem moduł "N" i manetkę do tempomatu, przeprowadziłem przyuczenie VIN i cały czas swieci się ABS i ESP. Koduję zgodnie z poprawioną instrukcją i cały czas mam komunikat "No response from Controller" i błędy; 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal 01316 - ABS Control Module 49-00 - No Communications 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Już z 10 razy próbowałem i ciągle to samo, przy próbie login i recode ciągle "No response from Controller" W czym rzecz ?
Rekomendowane odpowiedzi