Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam takie pytanko ponieważ zamierzam wymienić u siebie kierę lecz nie interesują mnie przyciski w kierownicy [nawiasem mówiąc szukam kiery bez przycisków ,wiem że tt ma taką )czy w związku tym też mam wymienić moduł czy może zostać stary oczywiście poducha musi być aktywna :mysli:

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam takie pytanko ponieważ zamierzam wymienić u siebie kierę lecz nie interesują mnie przyciski w kierownicy [nawiasem mówiąc szukam kiery bez przycisków ,wiem że tt ma taką )czy w związku tym też mam wymienić moduł czy może zostać stary oczywiście poducha musi być aktywna :mysli:

Nie musisz-nic nie dokładasz.

Opublikowano

Sprawdz :rolleyes:

Ja mam trojramienna i mam zly modul.. I nie tylko ja bo co sprawdzalismy na spocie to kazdy co ma 3 ramienna to ma nieodpowiedni modul.. :thumbdown:

Opublikowano

Panowie mam małe pytanko jeżeli mój moduł ma numer 8E0 953 549 F (jest uszkodzony) i wymienie go na inny z inna literką na końcu to będzie działał czy musi być koniecznie taki sam z literką F na końcu. Nie chce montować tempomatu ani obsługi FISa w manetce, poprostu mój moduł padł i musze wymienić tylko nie wiem na jaki?? prosze o pomoc :confused4:

Opublikowano

kupuj tańszy jak nic nie chcesz dokładać. bedzie pasował

Opublikowano

ja miałem ten zwykly moduł

Opublikowano

a jesli zalozy o innym vagu to nie trzeba przeprogramowac ?

ja tez mam pytania od siebie: bylo cos wspominane o modulach od a6, ale nikt nie napisal czy pasuja czy nie ?

mam jeden na oku i nie wiem czy brac, cos od a4 nie moge tego q albo r znalezc :/

i jeszcze jedno: chcialbym na poczatek zmienic modul i przelaczniki a kiere jakos pozniej - aktualnie nie mam multifunkcji, czy q lub r bedzie dzialal ze stara kiera ?

Opublikowano

no to mam kolejny problem bo założyłem inne to urządzenie tyle że chyba złe bo ma nr 4E0 953 503C zamontowałem wszystko i mam choinke na zegarach świeci ABS ESP miga czerwony wykrzyknik i na fisie też taki mruga cały czas. Na vagu pokazuje nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i że czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja, manetki działają. Czy ten moduł się nie nadaje???

Opublikowano

Witam Was Panowie.

Jestem w posiadaniu manetki wraz z obsługą tempomatu, pełnego FISa oraz multikiery. Chcę zamontować ten moduł i do tego kierownicę multifunkcyjną.

Niestety na manetce nie mam kodu :kwasny: Oto zdjęcie: 7e59cd68962652ccm.jpg

Czy ta kiera będzie współpracować z całą resztą?

http://www.allegro.pl/item752091185_audi_a4_a6_kierownica_skora_i_multifunkcja_05_08r.html

I jeszcze jedno pytanie. Mam możliwość zakupienia kiery multi (4 ramiennej) z 2006 roku bez poduchy. Czy moja poducha podejdzie pod tą kierownicę? Pytam bo koszty byłyby wtedy nieco mniejsze. :) Mam zwykłą 4 ramienną kierownicę.

Pytam dla pewności żeby mieć wszystko gotowe i wtedy zabiorę się do pracy. :tongue4:

Z góry dzięki za pomoc.

:hi:

Opublikowano

no to mam kolejny problem bo założyłem inne to urządzenie tyle że chyba złe bo ma nr 4E0 953 503C zamontowałem wszystko i mam choinke na zegarach świeci ABS ESP miga czerwony wykrzyknik i na fisie też taki mruga cały czas. Na vagu pokazuje nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i że czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja, manetki działają. Czy ten moduł się nie nadaje???

Powinno działać. Spróbuj przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika. Gdzieś to było wcześniej opisane.

Witam Was Panowie.

Jestem w posiadaniu manetki wraz z obsługą tempomatu, pełnego FISa oraz multikiery. Chcę zamontować ten moduł i do tego kierownicę multifunkcyjną.

Niestety na manetce nie mam kodu :kwasny: Oto zdjęcie: 7e59cd68962652ccm.jpg

Czy ta kiera będzie współpracować z całą resztą?

http://www.allegro.pl/item752091185_audi_a4_a6_kierownica_skora_i_multifunkcja_05_08r.html

I jeszcze jedno pytanie. Mam możliwość zakupienia kiery multi (4 ramiennej) z 2006 roku bez poduchy. Czy moja poducha podejdzie pod tą kierownicę? Pytam bo koszty byłyby wtedy nieco mniejsze. :) Mam zwykłą 4 ramienną kierownicę.

Pytam dla pewności żeby mieć wszystko gotowe i wtedy zabiorę się do pracy. :tongue4:

Z góry dzięki za pomoc.

:hi:

Jaki masz numer modułu. Jeśli moduł jest pod tempomat to powinna działać multifunkcja. Jakbyś go włożył to na Vagu pokaże Ci numer.

Kierownica z aukcji powinna działać razem z tym zestawem.

Co do ostatniego pytania to za bardzo nie pomogę ale wydaje mi sie że w B7 poducha była taka sama.

Opublikowano

Robiłem adaptacje i nie pomaga. Na FISie wszystko mruga i piszczy, na VAGu błędy: nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja. Na podłączonym VAGu nie pokazuje wartości kąta skrętu pomimo tego że kręce kierą w prawo i lewo cały czs pokazuje 2,5 stopnia, czujnik kąta skrętu jest dobry (myślałem że jest zepsuty i kupiłem inny i jest tak samo). Wydaje mi się że to co mam teraz założone 4E0 953 503C jest od starszej Audi B5 i nie wiem czy to w B6 będzie działać?

Opublikowano

No to chyba kolo co mi opchnął ten sprzęcik załadował mnie w balona bo nawet wyszedł na podwórko zobaczyć do jakiego samochodu to ma być i zaklinał się ze to od a4 tego samego modelu czyli po 2001r :angry: czyli musze sobie teraz zamotać sprzęcik z 8E0 na początku numeru????

Opublikowano

No to chyba kolo co mi opchnął ten sprzęcik załadował mnie w balona bo nawet wyszedł na podwórko zobaczyć do jakiego samochodu to ma być i zaklinał się ze to od a4 tego samego modelu czyli po 2001r :angry: czyli musze sobie teraz zamotać sprzęcik z 8E0 na początku numeru????

4E0 pasuje do B6, tak byly oznaczane czesci bodajze od 2004 roku, takze probuj z kodowaniem :gwizdanie:

Opublikowano

Ja zakładałem 4E0 i u mnie działa.

Opublikowano

Zakodowałem wreszcie :> wszystko hula jak w zegarku, popełniałem ciągle jeden błąd o którym nie doczytałem a mianowicie, robiłem wszystko na wyłączonym silniku :embarrassed: ale w końcu coś mnie olśniło i przeczytałem cale forum jeszcze raz. Bardzo dziękuje za pomoc, oby więcej takich Klubowiczów jak Wy Panowie, pozdrawiam :hi:

Opublikowano

witam,

robie przymiarke do kiery multi B6 ale zastanawia mnie jedna kwestia. Czy kabelek od poduchy do tasmy powinien byc 2x6pin? Pytam bo dostalem w zestawie od kiery pod multi (z ukladzikiem scalonym) kabelek od poduchy do kiery(14pin) + kabelek poducha - tasma 6 pin. Cos czuje ze przydalby sie kabel 12 pinowy skoro tasma ma miec 12 pin

pozostaje jeszcze kwestia podlaczenia poduszki do kiery, czy wystarczy podlaczyc poduche do tego ukladu w kierownicy? ktos w watku wczesniej wspominal ze to wystarczy i pozostale miejsca mogą zostac puste i multi bedzie dzialac.

prosba o pomoc bo graty juz w drodze :>

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...