antonio Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał ale co? ten stary był kaput?
alex181266 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał tak musi być. Gdyby po wciśnięciu sprzęgła tempomat się nie wyłączył to obroty silnika by poszły w górę na maksa
akjam Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał ale co? ten stary był kaput? U mnie właśnie tak było. Czujnik sprzęgłą był padnięty i przy BRAKU tempomatu nie miało to znaczenia a po tym jak zamontowałem manetkę do obsługi tempomatu nie można było tego zakodować (tempomat nie działał) - dopiero po wymianie czujnika wszystko dało się poukładać.
alex181266 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał ale co? ten stary był kaput? U mnie właśnie tak było. Czujnik sprzęgłą był padnięty i przy BRAKU tempomatu nie miało to znaczenia a po tym jak zamontowałem manetkę do obsługi tempomatu nie można było tego zakodować (tempomat nie działał) - dopiero po wymianie czujnika wszystko dało się poukładać. był padnięty, ale sygnalizował cały czas, że sprzęgło jest wciśnięte, dlatego tempomat nie działał. Może być tak, że padnie i nie zadziała jak sprzęgło wciśniesz, wtedy tempomat będzie chciał utrzymać prędkość i zwiększy obroty. Wniosek jest jeden: czujnik musi być.
mirefire Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmmmm..... Czyli rozumie że jak kupię samą manetkę tempomatu i ją założę, potem kodowanie to teoretycznie powinno być ok Niestety do vag nie mam dostępu i nigdy do czynienia z kodowaniem .. Raczej będę musiał zdać się na kogoś doświadczenie w okolicach 3 miasta bo chyba do serwisu nie ma sensu jechać Jeszcze jedno pytanko > ile może kosztować manetka tylko do tempomatu? i czy to się tak jakoś łatwo przykręca tzn. czy w tym co mam oryginalnie jest miejsce przygotowane do przykręcenia tempomatu?
Lukaszxxx Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmmmm..... Czyli rozumie że jak kupię samą manetkę tempomatu i ją założę, potem kodowanie to teoretycznie powinno być ok Niestety do vag nie mam dostępu i nigdy do czynienia z kodowaniem .. Raczej będę musiał zdać się na kogoś doświadczenie w okolicach 3 miasta bo chyba do serwisu nie ma sensu jechać Jeszcze jedno pytanko > ile może kosztować manetka tylko do tempomatu? i czy to się tak jakoś łatwo przykręca tzn. czy w tym co mam oryginalnie jest miejsce przygotowane do przykręcenia tempomatu? Jesli masz moduł inny niz S i F to tak, manetka okolo 60 zł, ja kupilem podrube i smiga az milo :> Miejsce masz pod przelacznikiem kierunkowskazow, wszystko jest przystosowane tylko musisz w dolnej obudowie wyciac dziure na manetke tempomatu
antonio Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmmmm..... Czyli rozumie że jak kupię samą manetkę tempomatu i ją założę, potem kodowanie to teoretycznie powinno być ok Niestety do vag nie mam dostępu i nigdy do czynienia z kodowaniem .. Raczej będę musiał zdać się na kogoś doświadczenie w okolicach 3 miasta bo chyba do serwisu nie ma sensu jechać Jeszcze jedno pytanko > ile może kosztować manetka tylko do tempomatu? i czy to się tak jakoś łatwo przykręca tzn. czy w tym co mam oryginalnie jest miejsce przygotowane do przykręcenia tempomatu? Jesli masz moduł inny niz S i F to tak, manetka okolo 60 zł, ja kupilem podrube i smiga az milo :> Miejsce masz pod przelacznikiem kierunkowskazow, wszystko jest przystosowane tylko musisz w dolnej obudowie wyciac dziure na manetke tempomatu z tymi podróbkami to byłbym ostrożny ... trzeba jeszcze zakodować
Lukaszxxx Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 z tymi podróbkami to byłbym ostrożny... trzeba jeszcze zakodować Ja kupiłem do obecnej i bylej b6 i dzialał mi w tamtej i obecnej idealnie
antonio Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 z tymi podróbkami to byłbym ostrożny... trzeba jeszcze zakodować Ja kupiłem do obecnej i bylej b6 i dzialał mi w tamtej i obecnej idealnie w takim razie nic innego tylko się cieszyć 1
Driv3r Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Ja kupiłem podróbkę za 70 zł i wszystko działa wiec tylko się cieszyć :>
kociu_22 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam mam pytanko czy do dzialania lopatek w kierownicy potrzebuje jakiegos dodatkowego modulu czy tylko kodowania dodam ze mam moduł z koncowka Q no i naturalnie skrzynia tiptronic .... Pozdrawiam Łukasz
wojti78 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 u mnie po dołozeniu, modułu Q i zrobieniu kodowania łopatki w kierownicy chodzą idealnie
Maniusiek28 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0601 Coding: 01042 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Koledzy po założeniu modułu z tempomatem wyskoczyły mi takie błędy i nie potrafię ich usunąc. proszę o szczegółowe wskazówki
antonio Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0601 Coding: 01042 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Koledzy po założeniu modułu z tempomatem wyskoczyły mi takie błędy i nie potrafię ich usunąc. proszę o szczegółowe wskazówki kodowałeś zgodnie z instrukcją? 16-Steering WheelPo złożeniu wszystkich elementów i uruchomieniu testu auta (przekręceni kluczyka w stacyjce o pół obrót) pokaże nam się błąd hamulców, ESP, airbaga w licznikach. Ostrzeżenie o poduszce samo powinno zniknąć, nie powinniśmy się tym martwić. Podłączamy vag-coma i wchodzimy do 16-Steering Wheel, zobaczymy następujące błędy : 01794 - Control Module: Incorrect Chassis (VIN) Number W przypadku 01794 należy przeprowadzić procedurę przyuczenia nowego Vin. Prawdopodobnie pojawią się dodatkowo inne błędy, na przykład o zakodowanym tempomacie (możemy nie mieć, my wczoraj nie montowaliśmy). Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): Mój Recode to 00042 oczywiscie gdy wczesniej włozyliśmy manetke od tempomatu, wpisujemy to w pierwszą kratke która bedzie i robimy DO IT Wszystko brałem http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem * 0x?xx: Opcje 0 = Manualna przekładnia o +1 = Tiptronic * 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane o 1 = komputer pokładowy zainstalowany o 2 = tempomat zainstalowany o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane * 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia) o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet) o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant) Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy.
Maniusiek28 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 okazuje się że pierwotnie nie zrobiłem tego: "Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy." ale już jest oki .....dziękuję
robcho2111 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam nie mogę znależć . Czy jeśli mam pełnego fisa i multi kiere wystarczy tylko dokupić manetke z okablowaniem pod tempomat.
antonio Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam nie mogę znależć . Czy jeśli mam pełnego fisa i multi kiere wystarczy tylko dokupić manetke z okablowaniem pod tempomat. tylko manetkę i poprawnie zakodować
robcho2111 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Dzięki. Zajmę sie tym jak tylko znajdę manetkę.
Rekomendowane odpowiedzi