bartezzx Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 antonio czytałem opis malika, ale myślałem że może mając moduł w B6 który obsługuje MF to i kiera od B7 podejdzie ale widzę że nie,niestety.
antonio Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 antonio czytałem opis malika, ale myślałem że może mając moduł w B6 który obsługuje MF to i kiera od B7 podejdzie ale widzę że nie,niestety. przyciski podobno by działały ale rolki nie
jendker Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ja mam zapiety modul Q a lewa rolka i tak nie dziala
bartezzx Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 no i właśnie, ciekawe czy u mnie bedzie to samo ze po wstawieniu moduluQ zamiast N beda dzialac przyciski i rolki, czyli po prostu czy bedzie wszystko dzialac tak jak dzialac powinno, mam nadzieje ze tak
Maniek Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ja mam zapiety modul Q a lewa rolka i tak nie dziala ja mam MUFU od B7 + moduł Q i obie rolki działają, ale za to nie działają przyciski i nie będą działać bo nie mam BT i SDS więc po naciśnięciu jednego lub drugiego na FIS pojawia się komunikat NO FUNCTION. Jeśli u Ciebie nie działa lewa to może masz skopane kodowanie
marekg Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Dwa szybkie pytanka odnośnie MF, potrzebna jest kiera z układem elektronicznym do podłączenia przycisków - to już wiem. Widziałem na zdjęciu, ża da się to ustrojstwo wyjąć więc moje pytanie brzmi czy można dokupić dowolną kierę od B6 z tym modułem i wziąć ten moduł i włożyć do starej kiery co mam? trudno będzie upolować kierę MF w dobrym kolorze i niezajechaną, a tak kupię nawet zajechany szrot byle wyjąć elektronikę. Druga sprawa dotyczy samych przycisków; widziałem już takie które mają w dolnym rzędzie oznaczenia "<" oraz ">" ale również były takie przyciski z ikoną telefonu. I teraz co? które wybrać, i czy ta różnica w funkcjach ma wływ na wymagany moduł kiery czy też cokolwiek innego?
gudi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Po wielkich bojach udało się ustalić dlaczego tempo nie chciał działać. Przyczyną okazał się sterownik silnika, którego oprogramowanie nie obsługiwało funkcji tempomatu. W zasadzie to jestem zdziwiony, że taka sytuacja w ogóle była możliwa W każdym razie update softu pomógł i tempomat nareszcie działa! Pozdrawiam!
antonio Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Po wielkich bojach udało się ustalić dlaczego tempo nie chciał działać. Przyczyną okazał się sterownik silnika, którego oprogramowanie nie obsługiwało funkcji tempomatu. W zasadzie to jestem zdziwiony, że taka sytuacja w ogóle była możliwa W każdym razie update softu pomógł i tempomat nareszcie działa! Pozdrawiam! gdzie i kto to uruchomił?
gudi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Można powiedzieć, że "znajomy znajomego". Nie poznałem go osobiście bo podstawiłem samochód do zrobienia poleconemu elektrykowi, który sam również nie mógł sobie z tym poradzić więc poprosił o pomoc swojego znajomego magika od elektroniki, który wgrał nowy soft do sterownika. Natomiast o robocie wykonanej przez Panów: elektryka i elektronika mogę tylko powiedzieć, że jestem naprawdę bardzo zadowolony i biję w ich kierunku pokłony Tak swoją drogą to będę musiał zawitać w końcu na jakiegoś spota
letallec Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Po wielkich bojach udało się ustalić dlaczego tempo nie chciał działać. Przyczyną okazał się sterownik silnika, którego oprogramowanie nie obsługiwało funkcji tempomatu. W zasadzie to jestem zdziwiony, że taka sytuacja w ogóle była możliwa W każdym razie update softu pomógł i tempomat nareszcie działa! Pozdrawiam! A moze wystarczylo uzyc innego VAG'a i zakodowac
gudi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Antonio próbował mi to zakodować swoim VAG-iem ale niestety to również nie pomagało. Jak się z resztą okazało to całe kodowanie zrobione było poprawnie od samego początku. Cały problem leżał w oprogramowaniu sterownika silnika.
rafsus Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Chcialem zamontowac sobie tempomat no i niestety modul z koncowka F mi sie trafil A kierownica sportowa trójramienna czyli niby z opisu w 1 poscie powinno byc ok ;( Teraz widze ze nie tylko ja tak mam wiec moze nalezy dopisac dla potomnych w 1 poscie ze "sportowa kierownica trójramienna nie zonacza wersji Midline, Highline na 100%"
antonio Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Chcialem zamontowac sobie tempomat no i niestety modul z koncowka F mi sie trafil A kierownica sportowa trójramienna czyli niby z opisu w 1 poscie powinno byc ok ;( Teraz widze ze nie tylko ja tak mam wiec moze nalezy dopisac dla potomnych w 1 poscie ze "sportowa kierownica trójramienna nie zonacza wersji Midline, Highline na 100%" ja też mam trójramienną i miałem moduł F
Cineksik Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Chcialem zamontowac sobie tempomat no i niestety modul z koncowka F mi sie trafil A kierownica sportowa trójramienna czyli niby z opisu w 1 poscie powinno byc ok ;( Teraz widze ze nie tylko ja tak mam wiec moze nalezy dopisac dla potomnych w 1 poscie ze "sportowa kierownica trójramienna nie zonacza wersji Midline, Highline na 100%" ja też mam trójramienną i miałem moduł F u mnie było to samo :gwizdanie:
marekg Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Antonio próbował mi to zakodować swoim VAG-iem ale niestety to również nie pomagało. Jak się z resztą okazało to całe kodowanie zrobione było poprawnie od samego początku. Cały problem leżał w oprogramowaniu sterownika silnika. Czyżby więc została znaleziona kolejna zmienna warunkująca możliwość zainstalowania tempomatu? Jak narazie wydaje się to być odosobniony przypadek.
antonio Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 rafsus jak nie masz multifunkcji w kierownicy ani tempomatu to wiadomo, że nie będzie modułu N jakbyś miał zamontowaną multikiere lub tempo to by był podobno zdarzały się "prezenty" od audi, że golasy miały moduły N-ki ale bardzo sporadycznie [br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 12:11_________________________________________________ Antonio próbował mi to zakodować swoim VAG-iem ale niestety to również nie pomagało. Jak się z resztą okazało to całe kodowanie zrobione było poprawnie od samego początku. Cały problem leżał w oprogramowaniu sterownika silnika. Czyżby więc została znaleziona kolejna zmienna warunkująca możliwość zainstalowania tempomatu? Jak narazie wydaje się to być odosobniony przypadek. naprawdę dziwny przypadek, posiedziałem z godzinke przy tym i nie rozkminiłem przebiegu z ECU u kolegi też nie szło wyciągnąć (może ktoś coś namieszał)
gudi Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 przebiegu z ECU u kolegi też nie szło wyciągnąć (może ktoś coś namieszał) Też wydaje mi się to bardzo prawdopodobne. Jednak z drugiej strony spec od elektroniki stwierdził, że spotkał przypadki sterowników silnika, które nie wspierały tempomatu... Jednocześnie zaznaczył, iż są to bardzo rzadkie przypadki więc można powiedzieć, że miałem "szczęście" To by chyba wyjaśniało błąd na VAG-u "brak komunikacji ze sterownikiem silnika"...
staszeksz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jest jakieś rozwiązanie na nie działającą lewą rolkę?
Maniek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jest jakieś rozwiązanie na nie działającą lewą rolkę? a jakie masz radio?
truckmaniac Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 podobno zdarzały się "prezenty" od audi, że golasy miały moduły N-ki ale bardzo sporadycznie U mnie tak było. Kiera trójramienna, ale bez MF i moduł z N
Rekomendowane odpowiedzi