Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba jednak coś źle robisz, na pewno masz zakodowany moduł + przyuczony vin przed przystąpieniem do procedury kalibracji czujnika skrętu?

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak dokladnie postepuje z cala procedura jaka jest na forum , na 3 stronie jest poprawiony opis owej calej procedury.

Koduje modul wedle instrukcji , sterownik 16 i code "01021" , pozniej adaptacja w kanale 81 i kod "00111"

Pozniej przejscie do sterownika 03 ABSu , pierwsze login i kod "09555" (autko jest na ori felgach 16" ale w wklejce w ksiazce serwisowej jest kod hamulcow 1LB)

Potem przejscie do recode (tu czesto jest blad w postaci , ze VAG pokazuje brak komunikacji ze sterownikiem gdy po zrobieniu LOGIN chce przejsc do RECODE , wtedy musze wylaczyc zaplon i wlaczyc jeszcze raz i przechodzic cala procedure jeszcze raz i wlasnie za drugim podejsciem jest oki moge z LOGIN przejsc do RECODE odrazu)

Pozniej cala reszta tak jak w instrukcji kodowania i nic sie nie dzieje caly czas swieca sie kontrolki od ABSu a kiedy wejde w sterownik od kiery i chce ponownie zakodowac modul to wyswietla caly czas stary ori kod z poprzedniego auta gdzie byl zalozony modul czyli: 04142 :mysli:

Opublikowano

kolego to samo miałem ale doszyłem chyba do sedna .pytanko zakodowałeś abs to znaczy wpisałeś login i recode ?

Opublikowano

Tak dokladnie postepuje z cala procedura jaka jest na forum , na 3 stronie jest poprawiony opis owej calej procedury.

Koduje modul wedle instrukcji , sterownik 16 i code "01021" , pozniej adaptacja w kanale 81 i kod "00111"

Pozniej przejscie do sterownika 03 ABSu , pierwsze login i kod "09555" (autko jest na ori felgach 16" ale w wklejce w ksiazce serwisowej jest kod hamulcow 1LB)

Potem przejscie do recode (tu czesto jest blad w postaci , ze VAG pokazuje brak komunikacji ze sterownikiem gdy po zrobieniu LOGIN chce przejsc do RECODE , wtedy musze wylaczyc zaplon i wlaczyc jeszcze raz i przechodzic cala procedure jeszcze raz i wlasnie za drugim podejsciem jest oki moge z LOGIN przejsc do RECODE odrazu)

Pozniej cala reszta tak jak w instrukcji kodowania i nic sie nie dzieje caly czas sxwieca sie kontrolki od ABSu a kiedy wejde w steronik od kiery i chce ponownie zakodowac modul to wyswietla caly czas stary ori kod z poprzedniego auta gdzie byl zalozony modul czyli: 04142 :mysli:

Spróbuj zrobić to na odpalonym silniku i pamiętaj, żeby przekręcić kierownicę o min. 30 stopni, inaczej lipa

Opublikowano

Tak dokladnie postepuje z cala procedura jaka jest na forum , na 3 stronie jest poprawiony opis owej calej procedury.

Koduje modul wedle instrukcji , sterownik 16 i code "01021" , pozniej adaptacja w kanale 81 i kod "00111"

Pozniej przejscie do sterownika 03 ABSu , pierwsze login i kod "09555" (autko jest na ori felgach 16" ale w wklejce w ksiazce serwisowej jest

a spisałeś sobie logowanie ze swojego modułu ?[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 00:24_________________________________________________Powiem tak u mnie tez tak było ale zakodowałem abs ale nie mogłem tego czujnika skrętu zakodować aż mi bateria padła więć pojechałem do domu i tu szok na rondzie zgasła kontrolka abs i esp czy tak może byc ?

Opublikowano

Robie wszystko wlasnie na odpalonym silniku bo wiem ze pozniej trzeba zakodowac ten czujnik skretu tak wiec zeby bylo lzej krecic a co do starego kodowania to wlasnie nie spisalem :bicz:[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 00:28_________________________________________________Wspomne tylko , ze kiedys juz dwa razy kodowalem modul pod tempomat dla kumpli ale byly z literka T od Audi RS4 i nie bylo zadnych problemow i tez korzystalem z tej ze wlasnie instrukcji na forum :wallbash:

Opublikowano

no i tu błąd jest instrukcja teraz chyba trzeba metoda prób i analiz szukać najpierw login jak wejdzie to pozniej recode

Opublikowano

Koledzy i jak ktos wie co musze zobic abym mogl powrocic do starego modulu F?????[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 00:47_________________________________________________Koledzy a moze inny sposob? a mianowicie podczas kodowania tempomatu juz w sterowniku ABSu zamiast w pisywac cyfre odpowiadajaca oznaczeniu hamulcow FN3 15" (PR-1LB/1LE) powinienem wpisac cyfre pod to oznaczenie: FN3 16" (PR-1LT/1LF) lub HP2 16" (PR-1LX) albo FNR 16" (PR-1LA/1LG) ??? jak wspomnialem wczesniej autko jest na ori felgach 16" ale kod hamulcow jest we wklejce w ksiazce serwisowej: 1LB no chyba ze cos przegapilem.

:mysli:

Opublikowano

W abs aby zakodować dobrze trzeba dobrze login wprowadzić dziś to sprawdziłem Więc trzeba próbować na tym sterowniku co masz .

Opublikowano

Koledzy i jak ktos wie co musze zobic abym mogl powrocic do starego modulu F?????[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 00:47_________________________________________________Koledzy a moze inny sposob? a mianowicie podczas kodowania tempomatu juz w sterowniku ABSu zamiast w pisywac cyfre odpowiadajaca oznaczeniu hamulcow FN3 15" (PR-1LB/1LE) powinienem wpisac cyfre pod to oznaczenie: FN3 16" (PR-1LT/1LF) lub HP2 16" (PR-1LX) albo FNR 16" (PR-1LA/1LG) ??? jak wspomnialem wczesniej autko jest na ori felgach 16" ale kod hamulcow jest we wklejce w ksiazce serwisowej: 1LB no chyba ze cos przegapilem.

:mysli:

Wpisujesz to masz we wlepce,a nie rozmiar kol.

Opublikowano

Witam Powiem tak u mnie tez tak było ale zakodowałem abs ale nie mogłem tego czujnika skrętu zakodować aż mi bateria padła więć pojechałem do domu i tu szok na rondzie zgasła kontrolka abs i esp czy tak może być ? bo wszystko działa czyli tempomat komputer fis wycieraczka tylna czy muszę jeszcze raz wejść w moduł i zakodować jeszcze raz moduł skrętu i jeszcze pytanko czy w adresie 16 trzeba wpisałem kodowanie takie jakie powinno być a te drugie Shop #: WSC 63351 to tez mam wpisać ?

Opublikowano

Ja wiem , ze jak koduje hamulce to wpisuje to co jest we wlepce i wlasnie lipa :wallbash: czyli musze chyba jaki inni co mieli podobny problem z modulem Q wpisywac pokolei kazdy kod hamulcow az wkoncu zakoduje sie poprawnie.

Dzisiaj bede dzialal jak zrobie to dam znac , ze wszystko dziala albo kanister z benzyna i bedzie k.... ognisko na osiedlu :wallbash:

:hi:

Opublikowano

w awxie masz tylko jedna mozliwosc. na pewno sa to 15"

Opublikowano

Witam, dzisiaj montowałem manetki. Wiedziałem, że łatwo nie będzie, ale nie myslałem też że będzie aż tak źle :confused4: Wszędzie pełno błędów, ale to nic. Najgorsze jest to, że po zakodowaniu sterownika na 01041 nie działa ani komputer, ani tempomat. Na wyświetlaczu nic się nie zmieniło. Ten sterownik wyświetla jeden błąd:

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 N

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 01041

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Jedyne co zauważyłem, to że po wciśnięciu przycisku reset gaśnie całkowicie pole wyświetlacza, ale nie o to w tym chodziło ;(

Ktoś wie w czym rzecz? A może VAG w wersji 311-2 jest zły? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie tempomat juz dziala pod tym cholernym modulem Q ale nadal swieca sie wszystkie kontrolki od absu , esp itp. i jak wchodze w sterownik aby skalibrowac czunik skretu kierownicy to nic sie nie zmienia w pierwszym polu jak krece kierownica, caly czas jest -2.5 stopnia :wallbash: :wallbash:Co jest tego powodem czy to ma jakis zwiazek ze swiecacymi sie kontrolkami od hamulcow????

Bardzo prosze o pomoc!!!

:hi:

Opublikowano

Witam, dzisiaj montowałem manetki. Wiedziałem, że łatwo nie będzie, ale nie myslałem też że będzie aż tak źle :confused4: Wszędzie pełno błędów, ale to nic. Najgorsze jest to, że po zakodowaniu sterownika na 01041 nie działa ani komputer, ani tempomat. Na wyświetlaczu nic się nie zmieniło. Ten sterownik wyświetla jeden błąd:

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 N

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 01041

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Jedyne co zauważyłem, to że po wciśnięciu przycisku reset gaśnie całkowicie pole wyświetlacza, ale nie o to w tym chodziło ;(

Ktoś wie w czym rzecz? A może VAG w wersji 311-2 jest zły? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

OK, mała poprawka. Tempomat działa, na 3-ej stronie forum jest poprawiona instrukcja. W VAG-u, w zakładce Engine trzeba aktywować tempomat wpisując

Login

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

I faktycznie działa. Czy ktoś może wie dlaczego nie działa komputer. Czy trzeba go równiez aktywować w zakładce Engine jakimś kodem? Dzięki za pomoc

Opublikowano

musisz zamienić dwie cyferki w adaptacji licznika

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji.

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

W praktyce zmienia się poz. 2 z 3. więc zobacz co tam masz i zamień cyferki :wink4:

Opublikowano

Wlasnie wróciłem z garażu. O tym faktycznie zapomniałem, ale jakieś pół godziny temu sobie przypomniałem.... ustawiłem 31001 i działa:) Tak czy inaczej dzięki. Faktycznie jest na tym forum wielu znawców tematu:) Pozdrawiam

Opublikowano

Wlasnie wróciłem z garażu. O tym faktycznie zapomniałem, ale jakieś pół godziny temu sobie przypomniałem.... ustawiłem 31001 i działa:) Tak czy inaczej dzięki. Faktycznie jest na tym forum wielu znawców tematu:) Pozdrawiam

manetki ogarnięte więc przeglądaj dział i modź dalej :wink4::decayed:

Opublikowano

A jeszcze jedno pytanie. Wciskanie przycisku RESET powoduje wyswietlanie pamieci 1, pomięci 2 i trzecie wciśnięcie włącza nawigację której nie mam, więc gasi cały wyświetlacz. Czy można to wyłączyć, aby pętla zamykała się na pamięci 2?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...