Majkel.a4 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam. Chciałem się dowiedziec czy zawalony katalizator i zła praca EGRu może byc przyczyna dławienia się silnika i dymienia powyżej 3 tys obrotów. Przekroczy 3 tys i się dławi, nie ciągnie i zaczyna dymic, ale nie za każdym razem. Kilka razy nawet zgasł i chwile nie chciał zapalic. Dodam, że turbina była czyszczona 3 miesiące temu, kąt wtrysku i dawka paliwa jest ok. Zawór ciśnienia doładowania sprawny. Pozdrawiam
scuzz Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Jak dymi... czarno, biało, siwo, niebiesko? Sterownik zapisuje jakies błedy?
malinek21 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Zdejmi wężyk podciśnieniowy od EGR i zobacz czy bedzie różnica ale wątpie zeby EGR aż tak był w stanie porąbać pracę silnika.
Majkel.a4 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Dymi na siwo bo na niebiesko to nie bo olej nie znika. Najczęściej to się zdarza jak stoję i ruszę jak dam mu w podłogę to zaczyna świrować to może być spowodowane tym, że EGR się nie domyka i za dużo spalin idzie do silnika i go dusi?[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 19:29_________________________________________________Aha no i od czasu do czasu go trzepnie, a nie, że cały czas i chciałbym to po prostu wyeliminować.
malinek21 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 No to po prosty zdejmi wężyk podciśnienia i zobacz czy jest różnica.
cowboy1 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Sprawdzales rozrzad ? [br]Dopisany: 19 Maj 2011, 16:32_________________________________________________Sprawdz tez wtryski,,szczegolnie sterujacy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się