Gość lightfighter87 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Witam, zwracam się do was z prośbą o poradę. Byłem dzisiaj w sklepie zapytać o zestaw Ate (tarcze + klocki) na przód. Seryjnie do tej wersji silnikowej były montowane 280 mm i tak jest u mnie. Przeczytałem trochę wątków i kilka osób narzekało że po pewnym czasie tarcze się przegrzewały i temu podobne. Stąd wziął się dylemat. Z zacięcia rajdowego już się wyleczyłem i dosyć często staram się hamować silnikiem. Gwałtownych hamowań z dużej prędkości unikam. Moc jest delikatnie zwiększona do ~130 i korzystam z tego głównie przy wyprzedzaniu. Czy przy takim stylu jazdy warto jest zmieniać ten stan rzeczy i rozbudować hamownię pod 288 (niestety koszty, koszty.....) czy zainwestować właśnie w/w zestaw. Może głupio to wszystko zabrzmiało ale starałem się opisać jak to wygląda na co dzień. Druga sprawa to fakt iż cudowne żeliwne zaciski wyglądają ohydnie. Kiedyś wyczytałem żeby nie robić porażki malując je na czerwono i tego się trzymam . Co doradzacie do koloru szary metalik, dać w kolor auta czy jeszcze coś innego ?? Z góry dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem
Góral.tz Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 ja hamuje serią nic się nie dzieje jeżdżę raczej dynamicznie. moja rada zostaw co jest byle by sprawne było, pomaluj na czarno
Bartoszzz Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Zapewne teraz masz tarcze lite, więc zmiana na 288 z tarczami wentylowanymi będzie moim zdaniem jak najbardziej opłacalna. Co to zestawu Ate odpuścił bym go sobie, trochę ludzi zaczęło na tą firmę narzekać w tym i ja. Można dostać za mniejsze pieniądze lepszy towar. Polecam Bosch, TRW, Ferodo (tarcze+klocki). Jeżeli chodzi o kolory to mi się ostatnimi czasami podoba złoty , ale może być także srebrny, szary i czarny..
Gość lightfighter87 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Kolega Paput z naszego forum wystawił kilkanaście minut wcześniej zaciski + jarzma , raczej rozbuduje to wszystko do 288.
tomaszstn Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Nawet się nie zastanawiaj, zmieniaj na 288 system ATE. Różnica jest na . Jeszcze lepiej wsadź 312mm ale ciężko dostać i drogie. 288 dostaniesz za niewielkie pieniądze i jest tego sporo. Tarcze ja mam Ferodo i jest git. Miałem w innym aucie ATE tarcze PD i klocki, również nie byłem zadowolony, popiskiwały a hamowanie średnie. Pyliły masakrycznie.
LCQ Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 ja od zawsze byłem zadowolony z produktów ATE, ale jeśli się boisz bierz Zimmermanny, tylko gładkie bo nawiercane pękają dosyć często
Gość lightfighter87 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Decyzja zapadła, dzisiaj zamawiam zaciski + jarzma 288 Opinie widzę że są różne na temat ATE dlatego tu zastanowię się nad zestawem. Dylematem teraz będzie kolor zacisków, kolega Paput ma wszystko w kolorze seledynowym który każdy pewnie widział. Nie chciałbym żeby ktoś mówił " o jedzie ten z zaciskami od Paputa " Czerwony całkowicie odpada (czytałem już o Calibrach i Golfach II ) złoty nie bardzo. Do mojego szarego metalika ładnie mógłby wyglądać niebieski lub czarny. Nowe tarcze + klocki + zaciski na niebiesko lub czarno + fele od b6, co o tym sądzicie ??
Dev Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 dawaj je do mnie to Ci je odpicuje na zicher reszte gratów tez mam tarcze klocki etc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się