lasken Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 WITAM 3 MIESIACE TEMU WYMIENIALEM PASEK ALTERNATORA BO ROZERWAL SIE NA STRZEPY NA DROBNE NITKI I ZAPLATAL SIE W KOLA ROZRZADU NA SZCZESCIE NIE ROZERWALO PASKA. MYSLALEM ZE MIALO PRAWO TO SIE STAC BO PASEK BYL JUZ STARY. ALE PO TYM INCYDENCIE ZALOZYLEM NOWIUTKI PASEK BOSCHA I DZIS PARKUJAC SAMOCHOD WRZUCILEM NA LUZ I PO 5 SEKUNDACH JUZ JAK MIALEM GASIC ZACZELO COS PISZCZEC POD MASKA, NIEZWLOCZNIE ZGASILEM SAMOCHOD PATRZE POD MASKE A TU JUZ POL PASKA POSTRZEPIONEGO ( JESZCZE DRUGIE 5 SEKUND I BY CALKIEM GO ROZERWALO ). OD ZMIANY NIE WIEM NAWET CZY ZROBILEM 2 TYSIACE KILOMETROW. BOJE SIE ZE JAK ZALOZE KOLEJNY NOWY PASEK TO PO JAKIMS CZASIE STANIE SIE TO SAMO. CZY KTOS MNIEJ WIECEJ MOZE PRZYPUSZCZAC JAKA MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA. WSZYSTKO WYGLADA NA SPRAWNE: ROLKI ALTERNATOR ITP NIC SIE NIE RUSZA, NIE PISZCZY. BARDZO PROSZE O SUGESTIE BO JAK BEDE ZAKLADAL NOWY PASEK TO BYM POSPRAWDZAL EWENTUALNE PRZYCZYNY. MOJE AUDI TO A4 B5 1.9 TDI 1Z 1995r. Z GORY SERECZNIE DZIEKUJE
elmichalkw Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Weź no gościu nie pisz wielkimi literami wszystkiego bo masakrycznie sie to czyta. Nazwa tematu też mało jasna. A odnośnie przyczyny: -zbyt mocno napięty pasek -wada fabryczna paska - może się też przycierać łożysko alternatora i stawia duzy opór
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Wystarczy jeden wątek :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=205884.0;topicseen
elmichalkw Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 zwiększanie skuteczności dotarcia do forumowiczów pewnie
pieciajek Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Że masz jeszcze 1Z to sprzegła na alternatorze pewnie nie masz. Zostaje więć koła pasowe na wale, jak jest ładne i świecące jak po polerce to znaczy że jest oberwane z gumy. Szarpie bo silnik przecież pracuje od wybuchu do wybuchu na tłoku czyli to praca wyładunkowa z silnym momentem przeciążenia. Kołem szarpie a dalej to już wiesz jaki jest efekt. Zmien i po problemie.
lasken Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 jutro bede sprawdzal i rozbieral przod zobaczymy co wyjdzie. dziekuje za sugestie [br]Dopisany: 24 Maj 2011, 23:31_________________________________________________Rozebralem przód i jedyne co rzuciło mi się w oczy to spolerowane koło pasowe wału a podobno powinno być gumowane i na dodatek od strony wału jest tak poobijane jak na zdjęciu. Oglądałem na allegro używane w celu sprawdzenia i też tak mają ale nowe nie mają takich obić jak uważacie? dodatkowo kolo zaznaczone w czerwonym kółku z milimetr rusza się jak chwycę ręką na boki. Takto wszystko wydaje się być w porządku. Myślę kupić nowe koło pasowe wału i napinacz paska alternatora jak pisaliście. Proszę o sugestię gdyż nie chciałbym na marne wydawać tej kasy. Z góry serdecznie dziękuję
hubresm Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Pewnie masz wywalony napinacz paska. Zobacz czy rolka napinacza nie układa sie pod kątem do paska wieloklinowego.
MalyBuli Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Ja również uważam że napinacz paska ja mialem podobne problemy i wina była napinacza i kup najlepiej ori bo zamienniki szybko padaja bynajmniej w moim przypadku wytrzymywały ok 3-4 miesięcy a ori juz mam 1,5 roku i jest ok
krupskim Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Jak będziesz oglądał napinacz to zwróc uwagę na podstawę alternatora a w szczególności na miejsce gdzie przechodzi drut od napinacza. Tam są tulejki i jesli się wytarły to mogło dojść do wytarcia aluminium w podstawie. Wtedy koło po którym chodzi pasek się pochyla i pasek się zsuwa. Potem trafia na koło z blaszkami z boku i on go tnie.Tak samo się dzieje jak jest wyrobiona tulejka wałka koła na pompie wtryskowej.
jmk Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Obstawiam na napinacz paska, który często się wykrzywia i idzie pod kątem (tnie pasek). Ja w swojej wymieniałem już dwa razy. Kup lepiej jakiś porządny bo tani długo nie pochodzi. Może jeszcze być zacierająca się pompa wspomagania ale to trzeba sprawdzić lub pompa wody (zobacz czy nie ma wycieków).
lasken Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 sprawa juz zostala dawno wyjasniona w maju lecz tak jak napisales winowajcą był napinacz ktory szedl pod katem i latal na boki jak chcial. dzieki za zainteresowanie i pozdrawiam serdecznie. TEMAT ZAMYKAM
widawa00 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 A ja odnawiam, strasznie lata mi pasek i napinacz pracuje za bardzo a byl wymieniony napinacz na nówkę a nie zamiennik, pompe wody bo już hałasowała, wytargałem altka i ma trochę luzu i jest bez sprzegielka , reszta kol wygląda dobrze i nic nie słychać nienormalnego ;] a kolo pasowe wału ma wyglądać jak spolerowane od strony walu czy przodu auta ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się