paweu1 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Panowie, dochodzę do wniosku, że winę za drżenie przy przyspieszaniu w przedziale 1800 - 2000 obr/ min i jęczenie skrzyni ponosi, łożysko na wałku, który wychodzi ze skrzyni i łożysko igiełkowe w wale. Mam zamiar wymienić obydwa łożyska, z igiełkowym nie będzie problemu, już raz zostało zmienione i pomogło na chwilę, drgania zniknęły, ale nie wiem jak sprawa wygląda z wymianą łożyska na wałku wychodzącym ze skrzyni. Czy jest potrzebny jakiś ściągacz, jakie są wymiary łożyska, numer z etki itp. Przydałby się szczegółowy schemat skrzyni W którą stronę wychodzi łożysko na wałku skrzyni, do środka, czy na zewnątrz skrzyni? Proszę o wszelkie informację
cocoo24 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 równiez prosze o info zmiany łozyska igiełkowego w wale
Tommy Gun Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Dołączam się do tematu, od jakiegoś czasu wqrwia mnie szarpanie między 1800 a 2100 obrotów, wyczyściłem nastawnik, wtryski ok i dalej szarpie choć trochę mniej. Mój plan jest taki żeby przy okazji zmiany sprzęgła i uszczelniacza na wale oddać skrzynię na wymianę dwóch synchronizatorów( 1 i 2 bieg - ok. 120zł/szt w ASO) + wspomnianego przez was łożyska. Kolega ma na podkarpaciu uczciwego fachowca który rozbiera skrzynie i ustala co trzeba wymienić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się