lukaszr Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 dziwne dzwieki wydobywaja Ci sie spod maski ..... Ja bym powiedział bardzo dziwne A na poważnie powinien palić dosłownie w 0,5 sekundy - mi odpala zaraz po zadziałaniu rozrusznika.
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 OT w pracy jestem i wybuchy smiechu niewskazane a jak slychac u Was? haha, jak pomierzyłes te 0,5 sek
lukaszr Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 OT w pracy jestem i wybuchy smiechu niewskazane a jak slychac u Was? haha, jak pomierzyłes te 0,5 sek Ojejku, chciałem chłopakowi zobrazować ile jest u mnie: skoro on pisze, że odpala mu po 1,5 sek. to ja żeby zobrazować to, że zapala szybciej napisałem 0,5 sek - czepiasz się mój drogi kolego
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 ja sobie juz zapisalem w kajeciku: start od kopa? musze sie przysluchac, jak bede odpalac. kurcze zylem sobie szczesliwy, ze mi autko jak zegarek tyka, a teraz nie moge wysiedziec czy staruje ok
Jarol Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ok właśnie wróciłem z pracy do domu i za chwile ide robić diagnoze Vagiem napisze potem co wyszło. A tak po za tematem czy ktoś wie gdzie jest jakiś dobry serwis gdzie można naprawić audi na sląsku??
baskecior Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 hehe. jeszcze powinnismy sprecyzowac co to znaczy palenie od kopa.... jakby nie patrzec pojecie dosyc wzgledne.... a teraz sam sie zastanawiam co to ten kop i czy mnie dobrze pali... :gwizdanie: Czas tak długi jak po kopie odbicie nogi kopiącego od dupska kopanego. Teraz łatwiej ?
Jarol Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ok auto juz sprawdziłem ma dwa błędy: 2 Faults Found: 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal P0341 - 00-00 - - 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent Pierwszy to coś z czujnikiem Halla czyli pewnie przez niego auto tak późno odpala ale co to ten drugi???? W sterowniku ABS mam taki błąd: 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent A tu w załączeniu logi 1 statyczny: oraz 2 dynamiczne na czwartym biegu: Proszę również o komentarz i opinie co można powiedzieć o kondycji silnika????
grabalaba Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 ...w silnikach PD nie sprawdzasz kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Sprawdza się to w grupie 004 na poz. 4. Najlepiej jakby był 0, ale norma jest -3 / +3. Tylko to jest na biegu jałowym i należy pamiętać, że przy obciążeniu ten kat będzie rósł trochę, więc jak na jałowym będzie około +2,5 to na pewno pod obciążeniem wyjdzie poza normę i trzeba to zmienić. Rozumiem, że to dotyczy również AJM?
Sleev Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Jarol najlepszy serwis w jakim byłem wogóle kiedykolwiek to serwis Audi MAGRO w rybniku. Masz tu nr: 0324328471 Jeżdzę tam z grubszymi robotami chociaż mam 300km
Jarol Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ja bym zaczął od kąta wtrysku, kanał 00 w Engine. Prawidłowa wartość to o ile pamiętam 51. grzanek85 jak nie jesteś czegoś pewien to nie pisz i nie wprowadzaj w błąd - w silnikach PD nie sprawdzasz kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Sprawdza się to w grupie 004 na poz. 4. Najlepiej jakby był 0, ale norma jest -3 / +3. Tylko to jest na biegu jałowym i należy pamiętać, że przy obciążeniu ten kat będzie rósł trochę, więc jak na jałowym będzie około +2,5 to na pewno pod obciążeniem wyjdzie poza normę i trzeba to zmienić. Tu sprawdzałem mam dokładnie 0
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 te bledy 16725 czujnik halla G40 - przez to dlugo kreci i pozniej chodzi w trybie awaryjnym. 17994 blad poduszki mocowania silnika - byc moze problem kabelka, jak nie lata silnik mozna sobie zostawic na pozniej 01826 blad czujnika skretu kerownicy G85- blad zasilania, spradz bezpieczniki
Jarol Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 Musashi dziękuje bardzo za objaśnienie błędów. Czyli czujnik Halla do wymiany wie ktoś ile taki ksztuje w ASO z wymianą?? A czy zna ktoś jakiś dobry warsztat nie koniecznie ASO w obrębie Śląska gdzie można auto do naprawy odstawić??
pre_pl Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 ten czujnik do wymiany, to tak nie "zaraz".... czasem się wymianie i d*pa. G40 powinien mieć sygnał z czujnika obrotów silnika edit: źle się wyraziłem.. Istototny jest również sygnał z G28 (czujnik obrotów)
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 sprawdz kabelki od czujnika moze sie zerwały/pzrzetarly ... bład ten wyskakuje rowniez gdy rozrzad jest przestawiony .... reszta juz zostala napisana] [p.s logi dynamiczne nie chca mi sie otworzyc .... ]
Wihajster Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 ...w silnikach PD nie sprawdzasz kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Sprawdza się to w grupie 004 na poz. 4. Najlepiej jakby był 0, ale norma jest -3 / +3. Tylko to jest na biegu jałowym i należy pamiętać, że przy obciążeniu ten kat będzie rósł trochę, więc jak na jałowym będzie około +2,5 to na pewno pod obciążeniem wyjdzie poza normę i trzeba to zmienić. Rozumiem, że to dotyczy również AJM? tak
pre_pl Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 bład ten wyskakuje rowniez gdy rozrzad jest przestawiony .... reszta juz zostala napisana] najczęściej, gdy rozrząd jest przestawiony, ale tu jest ustawiony na 0...
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 bład ten wyskakuje rowniez gdy rozrzad jest przestawiony .... reszta juz zostala napisana] najczęściej, gdy rozrząd jest przestawiony, ale tu jest ustawiony na 0... widocznie ta informacje gdzies przeoczylem ....
Musashi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 mozna sprobowac kilka razy odpiac, zapiac zlaczke czujnika
Jarol Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Umówiłem się w ASO w Rybniku na poniedziałem. Jak naprawią Auto to napisze co dokładnie było. Wszystkim dziękuje za pomoc. W diagnozie.[br]Dopisany: 18 Styczeń 2008, 11:28 _________________________________________________No i byłem na diagnostyce w serwisie Audi sprawdzili błędy a potem fazy rozrządu i wyszło że napewno mam źle ustawiny rozrząd i trzeba to poprawić - koszt 700zł bo czujnik pokazuje wartości po za zakresem. A po ustawieni jeśli dalej będą złe wartości to czujnik też do wymiany koszt 350zł. Co o tym myslicie??
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 ja mam takie doswiadczenie ze swojego auta mam kat synchro 3,3-3,8/ wiec poza norma i pali na dotyk. w aso w poznaniu ustawienie rozrzadu drogo 500 zl. tyle ile wymiana rozrzadu. oczywiscie bede to niedlugo poprawiac. swoja droga moze to dobry moment na skorzystanie okazji i wymiane rzrzadu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się