Luke84 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Witam. Najprawdopodobniej będę brał się za wymianę uszczelki pod głowicą ale chciałbym wykluczyć chłodnice oleju. Mam pytanie jak to zrobić i czy można ją jakby co zregenerować? [br]Dopisany: 24 Maj 2011, 23:54_________________________________________________Nie robił nikt tego? Szukałem troche tematu czyszczenia ale nie mogłem nic konkretnego znaleźć a jutro zabieram się za rozbieranie a nie chce niepotrzebnie zrzucać głowicy bo to takie troszke duże koszta
PiterA4 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 moze napisz co ci sie z autkiem dzieje dokladnie to moze wtedy chlopaki ci pomoga
Luke84 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 tzw "rosołek" w zbiorniczku wyrównawczym stawiam na uszczelkę pod głowicą ale chciałbym wcześniej wykluczyć tą chłodnice oleju.
cowboy1 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Weże sa napuchniete i twarde?,jak z ogrzewaniem?,czy dolewasz plynu po dluzszej jezdzie,?czy po ostrej jezdzie potrafi wywalic plyn ze zbiorniczka,wystepuje bulgotanie w nagrzewnicy?
Luke84 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 Nic z tych rzeczy nie zauważyłem zresztą nie czekałem na żadne objawy a autko od trzech tygodni stoi w garażu Sek w tym, ze autko jutro bedzie naprawiane a ja chciałbym wiedzieć jak jest z tą chlodniczka oleju? [br]Dopisany: 25 Maj 2011, 20:57_________________________________________________Ktoś kiedyś pisał o sprawdzeniu jej gorącą wodą, tzn wystarczy zalać ją wrzątkiem i patrzeć czy nie przecieka, dobrze rozumiem? [br]Dopisany: 26 Maj 2011, 16:33_________________________________________________No to chłodnica leży na stole tylko teraz jak ja zdiagnozować
yanosho Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 nie rozumiem dlaczego szukasz problemu w tym wymienniku ciepła-pseudo chłodniczce oleju? co ma się w nim popsuć?
Luke84 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 yyyyyyyy jest mnóstwo postow, w których jest napisane, żeby właśnie ją pierwszą wykluczyć ale mi też wydaje się że tam niezbyt jest co się zepsuć ale sprawdzic przed zrzuceniem głowicy nie zaszkodzi
cowboy1 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Hej i jak udalo Ci sie zdiagnozowac ta chlodnice oleju?
Luke84 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 Wiesz co mam dzisiaj drugą zmiane, wiec mam troche ograniczony czas podjade chyba przed praca do garażu i zaleje ja woda a jutro sprawdze czy jej ubyło myślałem tez, żeby sprawdzić ja sprężonym powietrzem...
?udi Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 najlepiej to ściągnij te dwa wężyki z chłodniczki ojejowej i połącz je razem. przepłucz układ chłodzenia i zalej na nowo i obserwuj dalej co się dzieje. w ten sposób najlepiej sprawdzisz czy to wina chłodniczki. a potem zabieraj się za głowice kolego. tylko nie wlewaj zimnej cieczy do rozgrzanego silnika... bo może dojść do uszkodzeń silnika. pozdrawiam
Luke84 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 Silnik jest już wstępnie rozebrany od tygodnia, więc nie ma możliwości odpalenia. Jeśli chodzi o zalanie to miałem na mysli zalanie samej chłodniczki Wczoraj zlewając płyn chłodniczy okazało się, że tego oleju było tam już sporo a niedawno wymieniałem płyn i przy zlewanie był on czysty, więc stało się to nagle. Stawiam niestety na uszczelke
?udi Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 tutaj możesz kolego się mylic ,poniewaz czesto zdarza się ze pada chłodniczka oleju.jedynym teraz sposobem jest próba cisnieniowa. i zanurzenie chłodniczki do wody. pozdrawiam.
Luke84 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 jedynym teraz sposobem jest próba cisnieniowa. i zanurzenie chłodniczki do wody. pozdrawiam. o widzisz na to nie wpadłem właśnie o taką rade mi chodziło :> podziekować wezmę ją chyba jutro do pracy, bo tam mam możliwość zrobić taki test i dam znać
Luke84 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 No to już wiadomo, niestety chłodniczka jest dobra w takim razie jutro głowica leci z samochodu... jak to dobrze, że nie musze płacić za robocizne [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 23:15_________________________________________________Ok, głowica na zewnątrz jutro rano leci do sprawdzenia i ewentualnego planowania... przy okazji okazało się, że odma przy bloku jest pęknięta, jakby mało było problemu [br]Dopisany: 31 Maj 2011, 20:43_________________________________________________Przy okazji remontu spotkałem sie juz z różnymi opiniami na temat ponownego montażu popychaczy zaworowych. Czy z popychacza należy spuszczać olej np po dotarciu zaworów i po podobnych remontach? Popychacz jest tak skonstruowany, że olej wędruje z jednej komory do drugiej i na odwrót tak? Więc nie ma konieczności rozbierania popychacza i upuszczania oleju? Powinno wystarczyć kilkukrotne pokręcenie wałem, na sucho, by spowodować upuszczenie oleju?
harley22 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Witam, Odświeżę troszkę temat. Konkretnie chodzi mi o chłodniczkę oleju w AFN. Otóż ostatnio zauważyłem ze z jednego króćca zaczyna mi wyciekać płyn chłodniczy:facepalm: Czy jest jakaś możliwość pospawania jej zaklejenia? Kolega twierdzi ze mozna ja jakos pospawać ale wole się upewnić. A może odrazu kupić urzywkę i wymienić?
OLIVER Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Witam,Odświeżę troszkę temat. Konkretnie chodzi mi o chłodniczkę oleju w AFN. Otóż ostatnio zauważyłem ze z jednego króćca zaczyna mi wyciekać płyn chłodniczy:facepalm: Czy jest jakaś możliwość pospawania jej zaklejenia? Kolega twierdzi ze mozna ja jakos pospawać ale wole się upewnić. A może odrazu kupić urzywkę i wymienić? Kolego nie baw się w spawanie kup sobie używaną i po sprawie .....Może na forum ktoś ma zapytaj ....
harley22 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Tak tez tak myśle tylko kto wie w jakim stanie jest ta używka..
OLIVER Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Tak tez tak myśle tylko kto wie w jakim stanie jest ta używka.. No chyba nikt z forum bubla Ci nie sprzeda .a jak nie ufasz to tu masz nowy zamiennik ...... CHLODNICZKA CHŁODNICA OLEJU AUDI A4 A3 (2680825279) - motoAllegro No chyba ze ori ASO ale to koszt prawie 600zł No i o nowym oringu (uszczelce pod chłodniczkę ) nie zapomnij w ASO około 40zł
harley22 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Nie miałem na myśli ze nie ufam ludziom z forum tylko nikt tak napradę niewie ile ona tak naprawdę wytrzyma. No nic szukam chłodniczki w takim razie:decayed: takżę jakby co to z chęcią przygarnę takową do AFN oczywiście z gwarancją rozruchową
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się