Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z hamulcami przednimi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Jadac samochodem i gdy hamuje dociskajac pedal hamulcu w jednym poziomie ( hamujac powoli) hamulce same od siebie dociskaja sie. Czasami wystepuje takie zgrzytanie pedal robi sie twardy i nic nie hamuje, wtedy musze puscic pedal i znow przyhamowac. Komputer pokazuje ze wszystko jest OK z hamulcami wszystkie czujniki od abs-u sa dobre, wymieniane byly tarcze i klocki hamulcowe na nowe.

Prosze o pomoc!!!

Opublikowano

vacuum pompa kaputt

Opublikowano

Moze ktos mi powiedziec gdzie sie znajduje pompa vacum przy silniku?? Bo nie wiem gdzie szukac :(

Slyszalem ze sa 2 rodzaje pomp i chce sie zorientowac jaka jest przy mojej audi. Czy ta nowsza czy starsza.

Opublikowano

jest na glowicy od strony sciany grodziowej

Opublikowano

i co vacum pompa była przyczyną ??

Opublikowano

jeszcze nie wymienialem pompy. Jak wymienie to napisze czy wlasnie ta pompa byla przyczyna. [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 14:56_________________________________________________Bylem u mechanika i sprawdzal cisnienie vacumierzem i mowil ze cisnienie jest wzorcowe i watpi ze to pompa vacum. Typuje on serwo. Teraz to juz nie wiem co robic. Prosze o pomoc.

Opublikowano

Witam.

Mam taki sam problem. W trakcie hamowania (nie zawsze) coś "zgrzytnie" i pedał hamulca twardy, hamowania brak i zostaje ręczny. Najgorszy jest fakt, że nie wiadomo kiedy to się stanie. Sprawdziłem zawór zwrotny między pompą vacum a serwo i jest ok. Wsadziłem ostatnio mechanika za kierownicą i jeździliśmy po mieście i duże NIC. Zauważyłem, że problem mam tylko przy małych prędkościach, przy większych prędkościach znowu pedał hamulca w trakcie hamowania opada łagodnie, a później jak złapią hamulce to "jedynki zostają na kierownicy".

Jak uda Ci się rozwiązać problem to daj znać.

Opublikowano

Witam

Ja mam podobny problem i dziś z nim właśnie wystartowałem. Moim zdaniem problem leży w złym zliczaniu impulsów z czujników ABS tylko że nie one są winne bo błędu nie ma lecz z tarcze ABS. Rdzewieją i zatykają okienka lub pękają co powoduje zły odczyt (zbyt dużą różnicę w stosunku do pozostałych) prędkości obrotowej kola, zazwyczaj jednego bo wszystkie na raz przecież nie padną i włączenie pompy ABS jak przy poślizgu, z tąd te zgrzytanie i wibracje w pedale hamulca. Mysle podpiąć VAGA pod OBD i jadąc prosto i wmiarę powoli sprawdzić co się z tym dzieje a potem rozbierac, ale to na dniach bo innej roboty na warsztacie w cholere. Pozdrawiam.

Opublikowano

panowie mam ten sam problem jadę z górki i chcę powoli wyhamować pedał powoli w dół a po chwili blokuje koła i wszyscy w aucie sie kłaniaja.jeśli ktoś ma jakiś pomysł to mile widziana podpowiedż

Opublikowano

servo ma zawieche

nie ma co sie przejmowac

Opublikowano

Witam

Ja mam podobny problem i dziś z nim właśnie wystartowałem. Moim zdaniem problem leży w złym zliczaniu impulsów z czujników ABS tylko że nie one są winne bo błędu nie ma lecz z tarcze ABS. Rdzewieją i zatykają okienka lub pękają co powoduje zły odczyt (zbyt dużą różnicę w stosunku do pozostałych) prędkości obrotowej kola, zazwyczaj jednego bo wszystkie na raz przecież nie padną i włączenie pompy ABS jak przy poślizgu, z tąd te zgrzytanie i wibracje w pedale hamulca. Mysle podpiąć VAGA pod OBD i jadąc prosto i wmiarę powoli sprawdzić co się z tym dzieje a potem rozbierac, ale to na dniach bo innej roboty na warsztacie w cholere. Pozdrawiam.

.

Witam. Podłaczałem się pod VAGA i nic nie wskazywał.

Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i mówił, że podczas robienia turbiny coś mu tam mechanik robił przy każdym kole. Znalazłem fakturę z tej roboty i jest tylko napisane ABS i może byc to co piszesz. Jutro postaram się wjechać na warsztat do znajomego i obejrzy mi te tarcze ABS. Jak będzie ok. to napiszę.

Opublikowano

Ja oglądałem swoje ringi ale tylko z przodu bo to było proste a z tyłem jest już więcej roboty. Chodziło mi oto by podczas hamowania vag pokazał które koło wchodzi lub powoduje ten błąd. Odnoszę się tylko do swojego auta bo nie jestem w stanie stwierdzić co u kogo piszczy.

Nie chce mi się rozbierać obu tylnich bo moje lenistwo rośnie wraz z wiekiem :> Też napisze jak do czegoś dojdę. :>

Opublikowano

Witam.

Ktoś się bawił i wyciął poprzedniego posta, nie będę do niego wracał.

Dzisiaj po wyczerpaniu wszelkich możliwości diagnostyki mechanik numer cztery powiedział, że tylne tarcze są do wymiany. Więc je wymieniłem i jest duża poprawa w hamowaniu. Jak zrobię większą trasę to będę miał lepsze porównanie i coś skrobne.

Ostatnio "wyostrzył" Mi się słuch i mam coś takiego, że po puszczeniu hamulca słyszę dźwięk jakieś pompki. Czy tak ma być?

Opublikowano

Ostatnio "wyostrzył" Mi się słuch i mam coś takiego, że po puszczeniu hamulca słyszę dźwięk jakieś pompki. Czy tak ma być?

słychac servo

Opublikowano

wszystko jest ok

Opublikowano

Wracajac do mojego tematu to sprawdzcie czy nie wysuneły sie wam sensory abs w tylnich kolach bo sa wciskane a przez te oslone gumową tego nie widac. u mnie 7mm byl blizej wolnosci, wcisnelem palcem i jak reką odioł. pozdrawiam.

Opublikowano

Trochę czasu minęło od czerwca ale wracając do tematu. Jestem po testach, przejechane 2 tys. km. Wymieniłem tłoczki w przednich zaciskach + płyn hamulcowy i problemm twardego pedału zniknął. Tłoczki były zardzewiałe. Nadal mam problem jak jadę szybko i hamuję to pedał hamulca delikatnie opada a potem mocno łapie. Czy ktoś już sobie z tym poradził? Jakieś pomysły? Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...