julek251 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Mam okazje kupic a4 quattro z silnikiem 3.0 tdi 204KM. Chciałbym aby użytkownicy i znawcy tego tematu wypowiedzieli swoje opinie. Jak to pali? Czy sa z nim takie problemy jak z silnikami 2.0tdi?
Wandet15 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Może był taki temat ale dorzucam się bo mam na oku b7 pow 2006rok i mam dylemat pomiedzy 233 , 224, 204 a 2.0 tdi 170 kucy
turdzi Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 wszystkie odpowiedzi znajdziesz tu na forum wystarczy uzyc
dymiano Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 wszystkie odpowiedzi znajdziesz tu na forum wystarczy uzyc zgadza się 3.0 to chyba jeszcze gorzej niż 2.0 . kolega ma 2.7 i jest mega zadowolony mówi że nic się nie psuje ma już 160000km nalatane kupował a ASO
turdzi Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 no chyba raczej nie bardzo.3.0 TDI to napinacz rozrzadu i wtryski , ale to glownie we wczesnych modelach co przy problemach z 2.0 to jakas kosmetyka.
pawel1380 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Przecież to zależy które 3.0TDI!! Bardzo istotne jest który motor.
Proof Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Niestety właśnie z tym 204KM są największe problemy,głównie napinacz rozrządu zgrzytający i częste awarie wtryskiwaczy.
yanosho Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 spalanie to wartości od 7 litrów przy muleniu na trasie do 15 litrów zimą po programie spalanie spada i przy podobnej jeździe pali mniej
przemek4net Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 spalanie to wartości od 7 litrów przy muleniu na trasie do 15 litrów zimą po programie spalanie spada i przy podobnej jeździe pali mniej po czipach kury lepiej niosa.... Pozdrawiam, Przemek P.S. tunerzy nie pisza programow - oni modyfikuja parametry programow ("mapy") i jedynym efektem jest wieksza moc kosztem zwiekszonego prawdopodobienstwa ze cos sie zwali (oczywiscie jezdzac w zakresie "producenta" nie ma to znaczenia dla trwalosci silnika - mowa o czipie normalnym z glowa...) W 3.0tdi sa problemy z takimi przepustnicami w kolektorach (odpowiednik klap wirujacych w oplowskich 1,9cdti 150 konnych) i chyba sa przypadki szumienia rozrzadow (a tam lancuch i kupa roboty - podobne klopoty sa chyba w jakis tam nissanach benzynowych) Pozdrawiam, Przemek
ZuKeRs Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 jak czytam takie wątki to .......... no comment
julek251 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 jak czytam takie wątki to .......... no comment bo??
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 jak ci sie podoba auto, to jedz do ASO na pelny serwis z uwzglednieniem sprawdzenia dokladnie napinaczy, wtryskow itd, a nie czytaj farmazownow ze silnik be itd, trafisz na nie ujezdzony egzemplarz to posmigasz dlugo, tylko pamietaj by twoj portfel byl pozniej w stanie przyjac ewentualne naprawy, bo w koncu to V6 , a nie sieczkarnia rodem 1.9 , cos za cos. pzdr.
przemek4net Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Przecież to zależy które 3.0TDI!! Bardzo istotne jest który motor. a sa takie, ktore nie maja klopotow z przepustnicami-klapami wirujacymi w kolektorach? (mowimy o tych montowanych w B7) Pozdrawiam, Przemek
Proof Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 jak ci sie podoba auto, to jedz do ASO na pelny serwis I Ty w to wierzysz że Ci posprawdzają jak trzeba,ASO nie ma dobrych mechaników,błędów na kompie nie będzie i tyle jak zwykle w ASO,reszta wyjdzie później. W większości 3.0tdi wtryski do wymiany są po 150tys,koszt kompletu prawie 15tys zł,po 80tys przebiegu zgrzyta napinacz rozrządu,naprawa około 5tys zł. Trzeba pojechać do zaufanego speca od Vagów,zostawić auto i niech bada,może już coś powymieniane i będzie śmigać,ale portfel trzeba mieć zawsze gotowy na spory wydatek w dieslu V6
ono Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Za takie pierdolenie to powinni bany dawać częste awarie wtryskiwaczy No częste częste , ja wymieniem po 200 tyś km . W większości 3.0tdi wtryski do wymiany są po 150tys,koszt kompletu prawie 15tys zł,po 80tys przebiegu zgrzyta napinacz rozrządu,naprawa około 5tys zł. Wtryski wymieniłem za 3 tyś . Mi nic nie zgrzyta w napinaczu a mam 206 tyś przebiegu . To pisałem ja , właściciel 3.0 TDI BKN (204 PS ) mam go od nowości 6 lat
Flyer Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 3.0TDI sa pewnie tak samo awaryjne jak 1.9TDI... tylko, ze naprawy w 1.9 sa duuuuzo tansze, to i ludzie "nie gadaja". Bardzo dobre silniki, przeswietlic i brac.
michwr Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 popieram kolegę " ono " też mam takiego z manualem, kupiłem z przebiegiem prawie 200 000 i jest pięknie. do tej pory zrobiłem jakieś 8000. napinacze? tak grają poki co to luza z tym se daje zrobie jak bede mial kase bo nie licze na to ze sie posypia, postow w tym temacie jest chyba z milion w tym jeden ktory mowi ze byl jkis przeskok, no i sie zaczela schiza. spalanie w miscie z klimą ok 8 poza miastem 7, zima 8-10. to fakt trza miec wiecej kasy na utrzymanie takiego auta ale fan jest nieprzecietny JEDNYM SLOWEM POLECAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się