mati9151 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Witam wszystkich. Mam zapytanie odniośnie Mocy w moim pasku B5 2000r. 110KM a dokładnie co mogło albo na pewno padło? Jak kupiłem go to już od razu mi się nie podobało to jak przyspiesza. Jest strasznie mulny i nie raz się włącza tryb awaryjny. Ost pomyślałem że odkręce zawór N75 i go przedmucham potraktowałem go zmywaczem i przedmuchałem. Po założeniu turbo się dopiero włącza przy 3000obr/min a wcześniej czuć było coś tam przy 2500obr/min. Domyślam się że turbo do czyszczenia ale co z tym zaworkiem podciśnienia nie uśmiecha mi się wydać 150zł na nowy a jak nie będzie poprawy? Dodaję że jak odepnę przepływomierz to nic się nie zmienia. Dzięki i pozdrawiam
vertus69 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Stawiam na turbawkę(przeładowanie) ale najlepiej to zrób logi.
dante0018 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Rozbierz N75 i sprawdz gumową mębrane. U mnie było czuć przyspieszenie od 2500 tys obr na niskich biegach, okazało się że mębrana była peknieta. Po wymianie jej auto wróciło do normy i przyspiesza już od 1800 obr.
soolek Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Skoro nic się nie zmienia po odpięciu przepływki, to znaczy że przepływka nie działa. Spróbuj przeczyścić lub podmień na dobrą.
mati9151 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 Dzisiaj właśnie skończyłem czyszczenie turbiny. Zajęło mi to parę dobrych godzin ale turbinka jest wyczyszczona. Niestety problemu to nie rozwiązało, tzn. "notlauf" się nie włącza Dalej przyspiesza auto dopiero ok 2800obr/min. Odpinałem przepływomierz i wtedy było jeszcze gorzej także przepływka chyba dobra. Kiedyś zmieniłem przewód podciśnienia co idzie z turbiny do zaworu N75 tego przy chłodnicy i stary miał troszkę większy przekrój tzn. był grubszy i większy czy to może być przyczyną??? Jeszcze się zastanawiam czy dobrze podłączyłem przewody do tego zaworka bo za pierwszym razem pomyliłem i turbiny w ogóle nie miałem muł niesamowity i potem przepiąłem i turbo jest tylko że przyspiesza przy wysokich obrotach. Wiem że zostają mi logi bo inaczej ciężko jest coś powiedzieć ale jeśli ktoś miał podobnie to proszę odpowiedź. Jeśli ktoś ma zdjęcie jak jest podpięty zawór podciśnienia turbiny(N75) to proszę przesłać będę bardzo wdzięczny.
Sztomel Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Do górnego lewego króćca N75 (patrząc jak stoisz przed samochodem) wchodzi wężyk idący z gruchy siłownika przy turbo, do górnego prawego dochodzi wężyk z układu podciśnienia a do dolnego dochodzi wężyk od obudowy filtra powietrza : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/93d20cc6fa55765e.html Proponowałbym Ci zacząć od sprawdzenia szczelności układu podciśnień - wszystkie wężyki, akumulator podciśnienia, króćce przy elektrozaworach. Masz ewidentnie niedoładowanie. Na próbę połącz sobie wężyki podciśnienia z pominięciem N75 czyli wypnij z niego wężyki z dwóch górnych króćców i je połącz ze sobą i się przejedź. Oczywiście średnica wężyka podciśnienia nie ma na ten przypadek żadnego wpływu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się