Killer1984 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=207062.msg2459649#msg2459649
YATES Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Tak tylko jak rozpoznać w tym przekażniku styki nr. "T", "86", "30", "87" Nie macie pod ręką jakiegoś schematu z oznaczeniem styków ?
Killer1984 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Próbowałem znaleźć w google jakiś schemacik ale niema nic konkretnego znalazłem jedynie jakieś nieostre zdjęcie na allegro i wygląda na to, że styki są opisane od dołu przynajmniej widzę, że styk 30 jest na pewno podpisany sprawdź kolego u siebie jak masz go na wierzchu [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 17:48_________________________________________________I jak? udało się coś rozwiązać??
YATES Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jeszcze nie, bo dziś pracuję do 22.00. Może jutro rano na to popatrzę i pomierzę gdzie dochodzi lub nie dochodzi prąd, bo mam już w domu miernik cyfrowy. Jutro powinny przyjść zakupione na allegro przekaźniki nr 219. Mam nadzieję, że po wymianie tego właśnie przekaźnika auto się obudzi do życia
Killer1984 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 daj znać bo jestem ciekaw usterki i oczywiście powodzenia w naprawie
KIKO80 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 siema .usterka zdiagnozowana?auto odpaliło?
YATES Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Narazie nie. Czekam na przekażnik nr 219. Jak jego wymana nic nie da to holuję do mechanika i on się tym zajmie,Dziwne jest jednak to , że jak zewrę tę blaszkę na stałe i zamontuję w ten sposób przekaźnik to nadal auto nie pali.
Killer1984 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Oporność cewki sprawdzasz między stykiem "T" i "86" ale jeśli po podaniu napięcia na nie przekaźnik nie zamknął obwodu to pewnie cewka spalona...
lukjar7 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 sprwadz zasilania na wtyczce ecu, bo moze ono jest winne: http://wiki.obdtuning.com/images/thumb/c/cb/VAG_EDC15P_P%2B.jpg/800px-VAG_EDC15P_P%2B.jpg
YATES Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 No i jest rozwiązanie - ach Ci nasi mechanicy. Dziś na deszczu już byłem zrezygnowany, miałem już wszystko składać i jutro z rana holować auto do mechanika , a tu coś mnie tknęło i wcisłem rękę tam za komputer ( w stronę szyby). Zobaczyłem, że tam są jakieś kable i wtyczki które wchodzą w gniazda. Tuż za przekaźnikiem 219 jedna z takich wtyczek była poprostu wysunięta, gdy ją docisnąłem i przekręciłem kluczyk na mojej twarzy ukazał się pierwszy raz od miesiąca uśmiech.
Killer1984 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 no to super, że wreszcie auto pali! gratuluje Ci wytrwałości i sukcesu P.s. Jeśli chodzi mechaników to chyba ostatni raz oddałem auto do tych złodziei w kwietniu byłem na wymianie rozrządu dałem 1400zł ostatnio pojechałem na nabicie klimy i okazało się, że skraplacz od klimy który wymieniałem rok temu jest dziurawy jak sito... widziałem od razu po wymianie, że jest powgniatany... ale myślałem, że to tylko żebra... no i tym sposobem wymiana rozrządu wyszła mnie 2000zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się