Galec Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam wszystkich, tak jak w temacie prosił bym o analizę logów i błędów w mojej parówie. Chciałem się dowiedzieć czy wszystko jest ok bo już niedługo w autku zawita wirus Poza logami wrzucam jeszcze błędy. Mam problem z jednym powtarzającym się błędem i za cholerę nie mogę dojść co jest nie halo 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent o ten błąd chodzi od czego on może być?? Błędy lambdy są spowodowane tym że w aucie nie ma już katalizatora i dopiero jak będę robił program to poproszę o jej wyłączenie. Aczkolwiek nazwa błędu wskazuje na to, że sondę szlak trafił A teraz wrzucamy logi jeżeli by jeszcze jakiegoś brakowało to piszcie będę na bieżąco uzupełniał. Dodam, że w aucie jest zrobiony wydech na tylko jednym dedykowanym tłumiku końcowym Remusa. A dmucha obecnie hybryda od Karambola K03 przerobiona na K04. Log (6 - 001) Log (2 - 002) Log (1 - 004) Log (4 - 011) Log (3 - 031) Log (0 - 034) Log (5 - 115) Pozdr. Galec
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Miales zmieniany silnik lub komputer ?
Galec Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Nie nic nie ruszałem chyba że poprzedni właściciel coś kombinował. Ja auto mam od trzech lat. A czemu się pytasz o zmianę?? Można to w jakiś sposób zweryfikować??
Buba Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 przepływka ok jeździsz w trybie awaryjnym
przemik Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 18014 – nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika z komputera sterującego systemem ABS (usterka elektryczna w obwodzie prądowym) Należy sprawdzic magistralę danych. SPRAWDZENIE MAGISTRALI: Komputer sterujący pracą silnika, komunikuje się z komputerem sterującym systemami ABS/ESP i czujnikiem kąta kierowania. Dwa komputery sterujące są podłączone do magistrali i wymieniają miedzy sobą informacje. Brakujące INFO zostają rozpoznane jako usterka. W obu komputerach, znajdują się rezystory obciążeniowe o wartości 120 [omów] każdy. - wyłącz zapłon - odkręc pokrywę puszki komputera sterującego (tego z prawej strony pod szybą – koło zbiorniczka płynu hamulcowego) - zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera i sprawdź rezystancję obciążenia komputera sterującego - pomiar wykonać pomiędzy złączami: 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli nie uzyskuje takich wartości – komputer sterujący NIESTETY do wymiany - jeśli mieści się w powyższym przedziale, to podłączyć VAG-a do wiązki przewodów komputera sterującego - sprawdzic rezystancję pomiędzy gniazdami wtykowymi 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli ten przedział oporności jest osiągnięty – to przewody nie maja zwarcia (są sprawne). Znalazlem taką porade na "passacie". Nie bardzo tylko rozumiem to - "zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera ".
itor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Znalazlem taką porade na "passacie". Nie bardzo tylko rozumiem to - "zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera ". operacje sprawdzenia j.w. mozna wykonac z pomoca urzadzenia VAG 1598/31 STAD TAKI OPIS
Galec Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Panowie a można by było prosić o przetłumaczenie tego z polskiego na nasze Rozumiem że albo szlak trafił komputer sterujący albo coś z kabelkami się pochrzaniło Czy sterowanie ABS-em znajduję się przy bloku ABS??? Bo mi w zeszłym roku szlak trafił sterownik ABS i musiałem oddać go do regeneracji. Objaw był taki że ABS nie działał i nie było komunikacji z modułem. przepływka ok jeździsz w trybie awaryjnym Dobrze że przepływka ok a możesz coś więcej powiedzieć o tym trybie awaryjnym czyn on się objawia. Powiem że auto jeździ normalnie jak widać doładowanie ma nie gaśnie pali moim zdaniem w normie ok 10 litrów przy normalnej jeździe mieszanej miasto trasa. Czy jeżdżenie w tym trybie może coś bardziej rozwalić?? Dodam że jak skasuje błędy to wiadomo że błędy sądy wracają ale ten 18014 wraca dopiero po kilku dniach
daciek1 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 przepływka ok jeździsz w trybie awaryjnym No właśnie gdzie to widać że jest tryb awaryjny mam podobny silnik. Poza tym ja mam przepływke nówkę bosch i mierzy trochę więcej przy 4 000 rpm 89 g/s.
grzes1150 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Przepływka ok i turbo ładnie wstaje i dmucha Nie widzę tu trybu awaryjnego. Co do błędu 18014 to może Ci szwankować sterownik od ABSu ale ja bym to olał bo to chyba nic ważnego
Galec Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Kurde Panowie to ja już nie wiem co teraz robić dalej z tym fantem Dzisiaj doszedł jeszcze jeden objaw z tym ABS-em a mianowicie jak leciałem dłuższą chwilę powyżej 180 km/h zapaliła mi się lampka od ABS-u ta żółta. Jak dojechałem do domu szybko po laptopa i diagnozujemy dziada a tam niespodzianka i lampka zgasła po przekręceniu kluczyka. W sterowniku ABS zero błędów w sterowniku silnika to co zwykle I jak to jest z tym trybem awaryjnym?? Jest on czy nie?? Coś czuje, że jak pojadę na wirusa to powiem chłopakom żeby to wszystko ogarnęli najpierw zanim zaczną zabierać za zmianę softu. Przepływka ok i turbo ładnie wstaje i dmucha A ja mam wrażenie że do ok 2 tyś RPM jest turbo dziura i dopiero od tej wartości jedzie Stara dmuchawa według moich odczuć płynniej rozwijała moc ale miała już luźną klapkę od WG więc nie dmuchała tyle ile powinna
Galec Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 No to prawda ale tyle zadaje ECU bo na 3 tyś RPM zadane doładowanie 0,46 a aktualne 0,52 tak więc minimalnie więcej. Generalnie w całym przedziale obrotów jest minimalnie więcej niż zadane przez ECU. Myślisz, że jak bym nie miał tego błędu to ECU zadało by większe doładowanie??
Buba Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 wyglada jakby wpadał w tryb awaryjny przez sonde albo ten wytłuszczony bład
Galec Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Hmm a wszyscy mówili że sonda za katalizatorem czyli diagnostyczna nie ma nic do gadania w B5 co do pracy silnika Wiesz może jakie powinno być zadane doładowanie w takim razie przy tych obrotach?? Dziwne jest to że na blacie nie wyświetla się żaden check że coś jest nie halo. A i autko się w miarę zbiera średni czas do 100 km/h na feldze 18 i gumie 225/40/18 to ok 8 s a V-max przy tych temperaturach to licznikowe ok 230 km/h Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co i jak sprawdzić żeby się czegoś więcej dowiedzieć??
Buba Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 powinno być 0.6 bara. u ciebie ECU mowi że ma być 0.4 wiec coś musi być na rzeczy od samego ECU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się