lukaszg8 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Kupmy se dziurkę gorzej jak zanim naprawią taką "naszą"dziurę to jakies auto by sie w niej pokiereszowało kto płaci odszkodowanie ? własciciel
KERCZI Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 ok 3000pln a caly Carbon 7000pln dla Klubowiczow bedzie znizka a kto bedzie to oklejał i gdzie ? ja z kolega w Krakowie
Wąski Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 :polew: :polew: [br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 19:11_________________________________________________ ok 3000pln a caly Carbon 7000pln dla Klubowiczow bedzie znizka a kto bedzie to oklejał i gdzie ? ja z kolega w Krakowie ooo dlaczego wcześniej nie polecałeś
Krzysztof Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Panowie mam takie pytanie.. do wymiany prawego, górnego, tylnego wahacza potrzebuję: 1. wahacz 2. śrubę + nakrętkę przy sworzniach(8.8) 3. śrubę + nakrętkę przy tulei gumowo-metalowej(10.9) Coś jeszcze?
sokolnh Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Panowie mam takie pytanie.. do wymiany prawego, górnego, tylnego wahacza potrzebuję: 1. wahacz 2. śrubę + nakrętkę przy sworzniach(8.8) 3. śrubę + nakrętkę przy tulei gumowo-metalowej(10.9) Coś jeszcze? młotek, śrubokręt ślusarki się przydadzą już nie pamiętam dobrze, ale chyba żeby wyciągnąc śrubę z tylnego wahacza i tak musisz wyciągnąc przedni albo na odwrót i pamiętaj przede wszystkim żeby dokręcić tuleje jak już samochód będzie stał na kołach
Krzysztof Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Tak przejrzałem właśnie na forum temat poświęcony wymianie tych wahaczy. Aby wymienić prawy, górny przedni trzeba opuścić kolumnę zawieszenia. Przy tylnym ponoć nie ma tyle roboty. Najgorzej to będzie wybić tą śrubę mocującą wahacze przy sworzniach. Pewnie będzie ostro zapieczona. Trzeba będzie podlewać Wurthem z dwa dni przed wymianą.. A co do dokręcenia to znam temat. Wahacz się wtedy ułoży, że tak powiem w "swoim środowisku pracy" i powinien się mniej zużywać. Dzięki za wskazówki, mam zamiar wymieniać według tego: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_wahaczy_gornych-t10195.0.html
sokolnh Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Najgorzej to będzie wybić tą śrubę mocującą wahacze przy sworzniach. Pewnie będzie ostro zapieczona. Trzeba będzie podlewać Wurthem z dwa dni przed wymianą.. obij ją najpierw młotkiem, kręć delikatnie w lewo i prawo tylko nie ukręć to wtedy jest przeje.ane
Krzysztof Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Jak się tylko zrobi cieplej to będzie trzeba modzić a do końca tygodnia nie zapowiada się Dziś diagnosta mi się troszkę plumkał o ten wahacz ale podbił przegląd
jarko Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?: Kropek za kapelusz
Wąski Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?: Kropek za kapelusz to już nikt nic nie napisze
jarko Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Chyba wolę nic nie czytać jak kapelusze od rana przeglądać :gwizdanie:
Gość TrueOgre Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?: Kropek za kapelusz to już nikt nic nie napisze dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się