Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupmy se dziurkę :kox::good:

gorzej jak zanim naprawią taką "naszą"dziurę to jakies auto by sie w niej pokiereszowało :P kto płaci odszkodowanie ? własciciel :D

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ok 3000pln

a caly Carbon 7000pln

dla Klubowiczow bedzie znizka

a kto bedzie to oklejał i gdzie ?

ja z kolega w Krakowie

Opublikowano

1268153369_by_kajaaa_500.jpg

:polew: :polew:

Opublikowano

1268153369_by_kajaaa_500.jpg

:polew: :polew:

:polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 19:11_________________________________________________

ok 3000pln

a caly Carbon 7000pln

dla Klubowiczow bedzie znizka

a kto bedzie to oklejał i gdzie ?

ja z kolega w Krakowie

:shocked: ooo dlaczego wcześniej nie polecałeś
Opublikowano

dzieje się coś tu ? :gwizdanie: :naughty:

Opublikowano

nic :JC_fan:

Opublikowano
:hi: :hi: :cool1:
Opublikowano

:hi:

Panowie mam takie pytanie.. do wymiany prawego, górnego, tylnego wahacza potrzebuję:

1. wahacz

2. śrubę + nakrętkę przy sworzniach(8.8)

3. śrubę + nakrętkę przy tulei gumowo-metalowej(10.9)

Coś jeszcze?

Opublikowano

:hi:

Panowie mam takie pytanie.. do wymiany prawego, górnego, tylnego wahacza potrzebuję:

1. wahacz

2. śrubę + nakrętkę przy sworzniach(8.8)

3. śrubę + nakrętkę przy tulei gumowo-metalowej(10.9)

Coś jeszcze?

młotek, śrubokręt ślusarki się przydadzą

już nie pamiętam dobrze, ale chyba żeby wyciągnąc śrubę z tylnego wahacza i tak musisz wyciągnąc przedni albo na odwrót

i pamiętaj przede wszystkim żeby dokręcić tuleje jak już samochód będzie stał na kołach

Opublikowano

Tak przejrzałem właśnie na forum temat poświęcony wymianie tych wahaczy. Aby wymienić prawy, górny przedni trzeba opuścić kolumnę zawieszenia. Przy tylnym ponoć nie ma tyle roboty. Najgorzej to będzie wybić tą śrubę mocującą wahacze przy sworzniach. Pewnie będzie ostro zapieczona. Trzeba będzie podlewać Wurthem z dwa dni przed wymianą..

A co do dokręcenia to znam temat. Wahacz się wtedy ułoży, że tak powiem w "swoim środowisku pracy" i powinien się mniej zużywać.

Dzięki za wskazówki, mam zamiar wymieniać według tego: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_wahaczy_gornych-t10195.0.html

Opublikowano

Najgorzej to będzie wybić tą śrubę mocującą wahacze przy sworzniach. Pewnie będzie ostro zapieczona. Trzeba będzie podlewać Wurthem z dwa dni przed wymianą..

obij ją najpierw młotkiem, kręć delikatnie w lewo i prawo

tylko nie ukręć to wtedy jest przeje.ane :wink4:

Opublikowano

Jak się tylko zrobi cieplej to będzie trzeba modzić a do końca tygodnia nie zapowiada się :confused4:

Dziś diagnosta mi się troszkę plumkał o ten wahacz ale podbił przegląd :decayed:

Opublikowano

Gasimy :hi:

Opublikowano
:hi: :hi: :hi:
Opublikowano
:hi: :hi:
Opublikowano
:hi:
Opublikowano

Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?:

Kropek za kapelusz :naughty:

Opublikowano

Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?:

Kropek za kapelusz :naughty:

to już nikt nic nie napisze :naughty:

:hi:

Opublikowano

Chyba wolę nic nie czytać jak kapelusze od rana przeglądać :gwizdanie:

Gość TrueOgre
Opublikowano

Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?:

Kropek za kapelusz :naughty:

to już nikt nic nie napisze :naughty:

:hi:

dokładnie :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...