PABLO Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Pablo czy nie wolał byś miec TDI i spalanie 6-7 litrów niz 12-14 benzyny ? 3-4 litrą w jedną stronę czy drugą to jeszcze nic jakoś można przeżyć, odwołałem się odnośnie tym że mając benzynę V6 mam święty spokój co do różnych przygód jeśli chodzi o awarie w dieslach jakie niektórzy mieli wiadomo o co chodzi, pamiętanie o turbinie przed i po jeździe Ropa nie długo będzie stała nie wiele mniej niż benzyna to jedno a drugie nie mógłbym się teraz przesiąść np. na 1.9TDI (dźwięk klekotania). Jedyny za***isty diesel do jakiego mógłbym się kiedyś przesiąść to taki jak tym masz czy też taki jak w A5 3.0 240KM silnik bajka pod względem osiągów, możliwości czy spalania. Nie wymieniam już tu PB 2.0T 211KM z B8
david_n Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 młodzież szaleć póki czas..... ehehehhe czesc ludziska
grippen Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Powitać w ten piękny i zimny dzień Gdzie w Kraku regenerują naprawiają skrzynie biegów możecie podać jakiś adres polecanego zakładu i żeby nie zdarli za bardzo
boseron Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Pablo czy nie wolał byś miec TDI i spalanie 6-7 litrów niz 12-14 benzyny ? 3-4 litrą w jedną stronę czy drugą to jeszcze nic jakoś można przeżyć, odwołałem się odnośnie tym że mając benzynę V6 mam święty spokój co do różnych przygód jeśli chodzi o awarie w dieslach jakie niektórzy mieli wiadomo o co chodzi, pamiętanie o turbinie przed i po jeździe Ropa nie długo będzie stała nie wiele mniej niż benzyna to jedno a drugie nie mógłbym się teraz przesiąść np. na 1.9TDI (dźwięk klekotania). Jedyny za***isty diesel do jakiego mógłbym się kiedyś przesiąść to taki jak tym masz czy też taki jak w A5 3.0 240KM silnik bajka pod względem osiągów, możliwości czy spalania. Nie wymieniam już tu PB 2.0T 211KM z B8 mysle ze 4 litry gra role bo to wcale nie tak mało jezeli weźmiemy pod uwage ze 1.9 spala około 7 , to mój trzeci diesel wszystkie były tdi i z zadnym nie miałem porblemów tak ze wcale nie takie awaryjne jak sie pamięta o pewnych czynnościach. 3.0 fakt super osiągi ale paliwożerny niestety jak i Twoje 2.6 - jakbym mało jeździł tak jak Ty Pablo to pewnie te 3-4 litry nie grały by roli ale w codziennej eksploatacji to odczuwalna różnica.
Tukan Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgadzam sie TDI super sprawa tylko ze mocny TDI kosztuje duzo,jak bym mial kase to bym kupil 3.0TDI a nie 2,7BiT.Ale przymierzam sie do zmiany auta pomalu,ale nie ze stajni OOOO i auto o kilka klas nizsze :gwizdanie: ale co z tego wyjdzie to sie okaze
Cuber Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 3.0 fakt super osiągi ale paliwożerny niestety jak i Twoje 2.6 - jakbym mało jeździł tak jak Ty Pablo to pewnie te 3-4 litry nie grały by roli ale w codziennej eksploatacji to odczuwalna różnica. Oj jednak Się mylisz Boseronku , mój juz nie jest paliwożerny ( ot tutaj pytanie co dla kogo jest paliwożerne hehehe ) z chłopakami jechalismy do BT w 4 osoby i wynik wyszedł 6,3 litra :gwizdanie: a w miescie mam spalanie teraz od 8 do 11 zalezne od jazdy ( srednie 9,5 ) wiec czy to jest paliwożerne ? Auto które wazy 1,8 t jest Q i ma 278 km ? 3-4 litrą w jedną stronę czy drugą to jeszcze nic jakoś można przeżyć, Pablo sorry ale co Ty wypisujesz? skoro by nie robiło to róznicy dla Ciebie do byś Audi jeździł do pracy :gwizdanie:
siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Pablo czy nie wolał byś miec TDI i spalanie 6-7 litrów niz 12-14 benzyny ? 3-4 litrą w jedną stronę czy drugą to jeszcze nic jakoś można przeżyć, odwołałem się odnośnie tym że mając benzynę V6 mam święty spokój co do różnych przygód jeśli chodzi o awarie w dieslach jakie niektórzy mieli wiadomo o co chodzi, pamiętanie o turbinie przed i po jeździe Ropa nie długo będzie stała nie wiele mniej niż benzyna to jedno a drugie nie mógłbym się teraz przesiąść np. na 1.9TDI (dźwięk klekotania). Jedyny za***isty diesel do jakiego mógłbym się kiedyś przesiąść to taki jak tym masz czy też taki jak w A5 3.0 240KM silnik bajka pod względem osiągów, możliwości czy spalania. Nie wymieniam już tu PB 2.0T 211KM z B8 mysle ze 4 litry gra role bo to wcale nie tak mało jezeli weźmiemy pod uwage ze 1.9 spala około 7 , to mój trzeci diesel wszystkie były tdi i z zadnym nie miałem porblemów tak ze wcale nie takie awaryjne jak sie pamięta o pewnych czynnościach. 3.0 fakt super osiągi ale paliwożerny niestety jak i Twoje 2.6 - jakbym mało jeździł tak jak Ty Pablo to pewnie te 3-4 litry nie grały by roli ale w codziennej eksploatacji to odczuwalna różnica. dobrze gada... polać mu wódki... :decayed: Przypuszczam że w moim przypadku ta róznica w spalaniu by jeszcze wzrosła do ok. 7 litrów co w efekcie by skutkowało wzrostem kosztów paliwa o ok. 1500zł miesiecznie... [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 11:36_________________________________________________ 3-4 litrą w jedną stronę czy drugą to jeszcze nic jakoś można przeżyć, Pablo sorry ale co Ty wypisujesz? skoro by nie robiło to róznicy dla Ciebie do byś Audi jeździł do pracy :gwizdanie: dokładnie. Po co komu auto którym się jeździ od święta... W Mirona się bawisz.... :decayed:
sokolnh Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 diesel - trasa benzyna - miasto wszystko ma swoje plusy i minusy, choć co na pewno mogę powiedzieć to fakt że to upalania i zabawy bardziej nadaje się benzyna a co do Pablo twoich rozważań to one opierają się tylko na artykułach z gazet, filmikach z youtuba czy opiniach innych nie masz żadnego większego doświadczenia w tej kwestii i usiłujesz na siłę pokazać że coś wiesz,a to niestety nie prawda to tylko Twoje widzi mi się więc kończ waść wstydu swego oszczędź
siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 kłopot w tym że Pablo ma auto ani na miasto ani na trase (tylko na lans... no cóż... kwestia gustu... ) bo prawie nim nie jeździ...
Tukan Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 diesel - trasa benzyna - miasto Benzyna-miasto chyba na odwrót byc powinno
siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Sokołowi chodziło pewnie o przypadek kiedy ktoś jeżdzi mało po mieście a dużo na trasie...
Tukan Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Sokołowi chodziło pewnie o przypadek kiedy ktoś jeżdzi mało po mieście a dużo na trasie... No to tak
sokolnh Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 nie, czemu ? w mieście robisz krótkie dystanse -> benzyna się szybciej grzeje, przez co spalanie jest podobne, a samochodzie jest ciepło zanim dojedziesz do pracy w mieście stoisz w korkach -> w dieslu musisz się ręką namachać i jak trzeba się gdzieś szybko wbić i zjechać to wciskach gaz ...czekasz ... i dopiero w mieście nie zawsze da się przycisnąć -> dla benzyny nic się nie dzieje, a w dieslu np. zapycha się FAP itp itd
Tukan Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 No tak jak jest słaba bezyna to tak,Bo moj to w miescie raczej nie zadobre wyjscie.Ale ja nie smigam miasta a auta uzywam w sumie rzadko.
sokolnh Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 No tak jak jest słaba bezyna to tak,Bo moj to w miescie raczej nie zadobre wyjscie.Ale ja nie smigam miasta a auta uzywam w sumie rzadko. bo Twoje auto nie na miasto jest przecież mówie o "normalnych" autach
siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 u mojego ojca 2.0 turbo benzyna nagrzewa się podobnie do mojego, a dopuki się nie nagrzeje to pali jak smok. Jak teraz przez tydzień jezdzilem ojca autem do pracy (ok. 6 km) to mialem spalanie ok. 18. Mój na tej samej trasie przy takim samym stylu jazdy i podobnej temperaturze zewnętrznej pali ok 10.
Tukan Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 No V6 to raczej auta na trase A jak tam twoje B2? Mnie zaczyna interesowac cos takiego fajnie prazygotowanego do rajdów,zabawy http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11791593 drobne mody i 140km auto wazy ok 800-850kg
Gość Trzeniu Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 nie, czemu ? w mieście robisz krótkie dystanse -> benzyna się szybciej grzeje, przez co spalanie jest podobne, a samochodzie jest ciepło zanim dojedziesz do pracy w mieście stoisz w korkach -> w dieslu musisz się ręką namachać i jak trzeba się gdzieś szybko wbić i zjechać to wciskach gaz ...czekasz ... i dopiero w mieście nie zawsze da się przycisnąć -> dla benzyny nic się nie dzieje, a w dieslu np. zapycha się FAP itp itd ojjjj Kamil , Ty mój mistrzu teorii nie zgadzam się z żadnym punktem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się