pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Tomku obydwa modele śrub mają te same parametry a jednak jeden jest do Esek i allroada a inne do pozostałych i bądź tu mądry czym się różnią....
sokolnh Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Tomku obydwa modele śrub mają te same parametry a jednak jeden jest do Esek i allroada a inne do pozostałych i bądź tu mądry czym się różnią.... może "łebek" jest inny a bardziej prawdopodobne jest to że różnią się wytrzymałością
FANTOMAS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Tomku obydwa modele śrub mają te same parametry a jednak jeden jest do Esek i allroada a inne do pozostałych i bądź tu mądry czym się różnią.... Jak mają te same wymiary to niczym się nie różnią chyba że kluczem ale w VAG z tego co widziałem to wszystko jest na 17-ke. Może być też różnica w miseczce styku śruby z felgą ale w to też nie wierzę bo z tym co się spotkałem w audi i VW to wszystkie wyglądają tak samo jesli chodzi o kształ styku śruby z felgą (półkolista nie stożek) jedyne co mi się nasówa to że jest to śruba dwu-częściowa czyli miseczka jest w formie półkolistej podkładki i może to jest róznica między nimi że te mają coś takiego a zwykłe są kute jako całe [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 18:05_________________________________________________wie ktoś do czego jest ten przycisk S-line i ten całkiem po lewej to kokpit A3 sportback-a
pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Tomku obydwa modele śrub mają te same parametry a jednak jeden jest do Esek i allroada a inne do pozostałych i bądź tu mądry czym się różnią.... Jak mają te same wymiary to niczym się nie różnią chyba że kluczem ale w VAG z tego co widziałem to wszystko jest na 17-ke. Może być też różnica w miseczce styku śruby z felgą ale w to też nie wierzę bo z tym co się spotkałem w audi i VW to wszystkie wyglądają tak samo jesli chodzi o kształ styku śruby z felgą (półkolista nie stożek) jedyne co mi się nasówa to że jest to śruba dwu-częściowa czyli miseczka jest w formie półkolistej podkładki i może to jest róznica między nimi że te mają coś takiego a zwykłe są kute jako całe No mądrze prawisz Konkluzja.. tzn że Twoim zdaniem będą pasować?Ni bardzo kumam co znaczy dwuczęściowa a to chyba faktycznie jedyna różnica.. BTW oba te przyciski to farsa..atrapy
FANTOMAS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 No mądrze prawisz Konkluzja.. tzn że Twoim zdaniem będą pasować?Ni bardzo kumam co znaczy dwuczęściowa a to chyba faktycznie jedyna różnica.. tak mi się wydaje dwuczęściowa tzn że śruba składa się z : śruby + podkładki osadzonej na gorąco w podtoczeniu śruby przez co nie da się jej ściągnąć. Podkładka jest specjalnie uformowana. Od strony łebka śruby jest płaska od strony felgi jest półkolista. Robi się tak po to żeby podczas dokręcania śruba nie wyrabiała gniazda otworu felgi bo w takiej śrubie podczas dokręcania łeb śruby ora podkładkę która jest odkuta z podobnego materiału jak śruba więc hu.. się jej dzieje w porównaniu do "miękkiego" gniazda dla śruby w feldze. [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 18:46_________________________________________________ BTW oba te przyciski to farsa..atrapy pier...lisz a ja myślałem że to może coś do utwardzania zawiechy bo to wersja 3,2FSI 250PS i takie agro
gruszka Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 to czym one sie roznia?na aukcji sa z oznaczeniem PO nie FO. P0 to oznaczenie A3 po 2003^ różnic tylko długością [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 14:57_________________________________________________http://www.tvn24.pl/-1,1695155,0,1,zegnajcie-mrozy,wiadomosc.html kiedy zakładacie lato ja juz jestem po
pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 No mądrze prawisz Konkluzja.. tzn że Twoim zdaniem będą pasować?Ni bardzo kumam co znaczy dwuczęściowa a to chyba faktycznie jedyna różnica.. tak mi się wydaje dwuczęściowa tzn że śruba składa się z : śruby + podkładki osadzonej na gorąco w podtoczeniu śruby przez co nie da się jej ściągnąć. Podkładka jest specjalnie uformowana. Od strony łebka śruby jest płaska od strony felgi jest półkolista. Robi się tak po to żeby podczas dokręcania śruba nie wyrabiała gniazda otworu felgi bo w takiej śrubie podczas dokręcania łeb śruby ora podkładkę która jest odkuta z podobnego materiału jak śruba więc hu.. się jej dzieje w porównaniu do "miękkiego" gniazda dla śruby w feldze. [br]Dopisany: 08 Marzec 2011, 18:46_________________________________________________ BTW oba te przyciski to farsa..atrapy pier...lisz a ja myślałem że to może coś do utwardzania zawiechy bo to wersja 3,2FSI 250PS i takie agro No niestety ale to ściema. Hmm to ciekawe jak uargumentować zastosowanie tych śrub akurat w wersjach "S". Kurcze ile to motoryzacja zna tajemnic
LukaszD Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Cultstyle.pl 2010 - first show - są i A4:) Jak już było gdzieś na forum to sorry;)
FANTOMAS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Hmm to ciekawe jak uargumentować zastosowanie tych śrub akurat w wersjach "S". Kurcze ile to motoryzacja zna tajemnic bo takie śruby to "wypas" zazwyczaj są kute jako jedna całość a takie są dużo trudniejsze technologicznie do wykonania no i jest lepsze centrowanie śruby w otworze bo śruba lekko pływa na podkładce czyli lepszy docisk i bezpieczeństwo że się nie odkręci
sokolnh Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 ja nadal twierdzę że te różnice w oznaczeniach to wytrzymałość śrub skoro tylko eski ( większa moc ) i allroad ( większe obciążenia - teren ) je mają to coś w tym musi być
pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Czyli mogę je brać? Bo potrzebuje...zapierd..ą mi jeszcze te 20 pod marketem gdzieś i będzie :polew:
pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 No nie chce mi się odsyłać tego.. kurde znalazłem wpis only for S5 Jasna cholera cena u nas w salonie taka sama obu kompletów.204zł.
gruszka Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 gdyby ktoś planował weekendy z wiekszym wyprzedzeniem to zapraszam http://web.me.com/rmikos/Witryna/Salt_Cup.html
siemian Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 śruby są pewnie takie same. Róznią się tym że leżą na innej (wyższej) półce niż te dla tej chołoty i pospólstwa z A5... (żeby przypadkiem coś nie przeskoczyło) To tak samo jak z tym że człowiek jeżdzący s5 ma migrene, a gnoja z a5 łeb nap***a...
pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 śruby są pewnie takie same. Róznią się tym że leżą na innej (wyższej) półce niż te dla tej chołoty i pospólstwa z A5... (żeby przypadkiem coś nie przeskoczyło) To tak samo jak z tym że człowiek jeżdzący s5 ma migrene, a gnoja z a5 łeb nap***a... Siemian co Ty pleciesz to czemu cena ta sama? coś dziwny marketing to byłby.. I nic mnie nie napier..a
pawel1380 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 oj sorki myślałem że masz s5 :bicz3: :bicz3: :laghing2:
FANTOMAS Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 oj sorki myślałem że masz s5 witamy myster kropka pierdzi pupke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się