Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

why? :decayed:

Dowiesz sie co mozna wymienic na dobre a co sp***dolic w a4 b7 :cool1::polew:

Z tydzien ja tez sie postaram byc na spocie :hi:

:polew: :polew: :polew: :polew:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema: Krakusy i Bielszczaninie :evil:[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 10:13_________________________________________________zobaczcie kreske od 5,50 min Audi A6 3,0 TDI vs Prosiaczek http://www.youtube.com/watch?v=XPoH9JhShYU&feature=player_embedded#! nowe A6 :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za spota, miło było poznac

również dzieki i zapraszamy częsciej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam architekt projektanta z uprawnieniami przemysłowymi /hale sklepy myjnie budynki publiczne /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam taki problem. 1.5 roku temu dolozylem alarm (z obsluga CAN). w zimie alarm zablokowal immo. ...............

Ja montowałem kilka alarmów z CAN-em m.in w mojej poprzednej B7. Podłączenie alarmu po CAN-ie jest dużo łatwiejsze niż zwykły alarm mniej jest ciągnięcia kabli. Trzeba znaleść tylko kable CAN H i L ewentualnie kierunki (w zależności od modelu alarmu i auta w niektórych CAN potrafi sam sterować błyskami) i podpięcia syreny i ultr.czujek i zaprogramowanie dekodera CAN w alarmie (wprowadzenie kodu w/g. instrukcji alarmu marki i modelu auta chyba że jest alarm dedykowany).

Problem który podajesz jest ciekawy bo wygląda na to że alarm musi wprowadzać jakieś zakłócenia na szynę CAN jeśli tak faktycznie jest :mysli: . Najprostszą metodą na test jest odłoczenie w alarmie kabli CAN H i L jakiego są koloru to nie wiem (zależy od producenta alramu) ale na pewno idą do instalacji w twoim aucie o kolorach pomarańczowo/brąz i pomarańczowo/zielony. Po odpięciu tych kabli alarm przestanie reagować na sygnały z auta. Zabezpieczenia też powinny być rozbrojone ponieważ EU zabrania już chyba od ponad 5lat stosowania zabezpieczeń aktywnych tzn. takich które działają tylko wtedy jak jest wszystko OK gdy jest awaria lub inna usterka która może mieć wpływ na bezpieczeństwo wtedy zabezpieczenie musi być nieaktywne i żaden szanujący się warsztat inaczej Ci nie podepnie bo potem jakby coś się skitrało podczas jazdy i miałbyś wypadek to są ugotowani.Taka metoda ma jednak to do siebie że robin hood jak znajdzie alarm i odetnie jego zasilanie to w łeb biorą już wszytskie zabezpieczenia bo są pasywne a generalnie mechesy od alarmów nie zadają sobie trudu żeby alarm ukryć tylko montują go po łatwiźnie zaraz na bezpiecznikach więc złodziej przeważnie dużo roboty nie ma :confused4:. Co ci ten magik odłączył i jak to :dontknow: widziałem już różne patenty ale wygląda mi na to że mógł właśnie pokombinować coś przy instalacji immob. i stąd masz takie problemy. Wygląda że alarm na zimnie łapie zwiechę i może wtedy włącza zabezpieczenie i to daje taki objaw ale to tylko gdybanie. Ja montowałem alarmy które kosztowały coś koło 200-250zł nazw już nie pamiętam ale żaden nie szwankował. Jeśli miejsce i metoda podłączenia zabezpieczeń nie jest "wynalazkiem" który robi Ci te jaja to jak dla mnie centrala jest do wymiany jeśli są już pociągnięte kable to jej wymiana powinna być krótką piłką tylko temat odcięć jest zagadką czy zostyawić bo są OK czy modyfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam architekt projektanta z uprawnieniami przemysłowymi /hale sklepy myjnie budynki publiczne /

narysuje ci w paint-cie jak cos potrzebujesz :wink4::naughty:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam architekt projektanta z uprawnieniami przemysłowymi /hale sklepy myjnie budynki publiczne /

narysuje ci w paint-cie jak cos potrzebujesz :wink4::naughty:

:hi:

ahhahaha ok jak zawsze służysz pomocą :wink4: co prawda nie jak Tomek ale....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fantomas aleś się rozpisał :decayed:

noo......zamiast pół strony beretów jest pół strony tekstu :decayed:

:polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam taki problem. 1.5 roku temu dolozylem alarm (z obsluga CAN). w zimie alarm zablokowal immo. ...............

Ja montowałem kilka alarmów z CAN-em m.in w mojej poprzednej B7. Podłączenie alarmu po CAN-ie jest dużo łatwiejsze niż zwykły alarm mniej jest ciągnięcia kabli. Trzeba znaleść tylko kable CAN H i L ewentualnie kierunki (w zależności od modelu alarmu i auta w niektórych CAN potrafi sam sterować błyskami) i podpięcia syreny i ultr.czujek i zaprogramowanie dekodera CAN w alarmie (wprowadzenie kodu w/g. instrukcji alarmu marki i modelu auta chyba że jest alarm dedykowany).

Problem który podajesz jest ciekawy bo wygląda na to że alarm musi wprowadzać jakieś zakłócenia na szynę CAN jeśli tak faktycznie jest :mysli: . Najprostszą metodą na test jest odłoczenie w alarmie kabli CAN H i L jakiego są koloru to nie wiem (zależy od producenta alramu) ale na pewno idą do instalacji w twoim aucie o kolorach pomarańczowo/brąz i pomarańczowo/zielony. Po odpięciu tych kabli alarm przestanie reagować na sygnały z auta. Zabezpieczenia też powinny być rozbrojone ponieważ EU zabrania już chyba od ponad 5lat stosowania zabezpieczeń aktywnych tzn. takich które działają tylko wtedy jak jest wszystko OK gdy jest awaria lub inna usterka która może mieć wpływ na bezpieczeństwo wtedy zabezpieczenie musi być nieaktywne i żaden szanujący się warsztat inaczej Ci nie podepnie bo potem jakby coś się skitrało podczas jazdy i miałbyś wypadek to są ugotowani.Taka metoda ma jednak to do siebie że robin hood jak znajdzie alarm i odetnie jego zasilanie to w łeb biorą już wszytskie zabezpieczenia bo są pasywne a generalnie mechesy od alarmów nie zadają sobie trudu żeby alarm ukryć tylko montują go po łatwiźnie zaraz na bezpiecznikach więc złodziej przeważnie dużo roboty nie ma :confused4:. Co ci ten magik odłączył i jak to :dontknow: widziałem już różne patenty ale wygląda mi na to że mógł właśnie pokombinować coś przy instalacji immob. i stąd masz takie problemy. Wygląda że alarm na zimnie łapie zwiechę i może wtedy włącza zabezpieczenie i to daje taki objaw ale to tylko gdybanie. Ja montowałem alarmy które kosztowały coś koło 200-250zł nazw już nie pamiętam ale żaden nie szwankował. Jeśli miejsce i metoda podłączenia zabezpieczeń nie jest "wynalazkiem" który robi Ci te jaja to jak dla mnie centrala jest do wymiany jeśli są już pociągnięte kable to jej wymiana powinna być krótką piłką tylko temat odcięć jest zagadką czy zostyawić bo są OK czy modyfikować.

dzieki, jak zwykle rzeczowo, konkretnie i na temat. wlasnie sie zastanawiam czy walnieta jest centralka czy moze gdzies okablowanie z d*py zrobione. oczywiscie centralka jest wrzucona nad MCE, dostep jest latwy. odstwilem samochod do goscia ktory to modzil, nawet mu zrzucilem schowek, tablice bezpiecznikow i wyciagnalem centralke na wierzch bo marudzil ze jest zariony i dzisiaj tego nie zrobi. teraz czekam. gdybym wiedzial, ze powinno dzialac po wypieciu centralki to bym sam ja wypial... pomyslalem jednak ze jak wypne wtyczki to jakis obwod nie bedzie zamkniety i to na bank nie zadziala - wiec nawet nie probowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam architekt projektanta z uprawnieniami przemysłowymi /hale sklepy myjnie budynki publiczne /

narysuje ci w paint-cie jak cos potrzebujesz :wink4::naughty:

:hi:

ahhahaha ok jak zawsze służysz pomocą :wink4: co prawda nie jak Tomek ale....

:hi:

Sprawdź PW :)

317418_10150368849813871_636568870_8425548_1961936414_n.jpg

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...gdybym wiedzial, ze powinno dzialac po wypieciu centralki to bym sam ja wypial... pomyslalem jednak ze jak wypne wtyczki to jakis obwod nie bedzie zamkniety i to na bank nie zadziala - wiec nawet nie probowalem

No z tym wypinaniem wtyczki i działaniem to nie byłbym pewny :mysli: jeśli w niej jest okablowanie od odcięcia to byłaby QPA najprościej spróbować wypiąć zasilanie (bezpiecznik lub przeciąć kabel) ale najpewniejsze byłoby wypięcię tych kabli od szyny CAN bo wtedy alarm nie ma już nic wspólnego z centralną elektryką a z tym przekodowywaniem kluczyków to raczej ściema :chytry: jak Ci się to stało to owierało Ci drzwi z pilota ?

ale z tego co pamiętam to ty chyba masz VAG-a sprawdzałeś co się zgłaszało do bani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...