Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem...

Jechalem teraz do babci do kielc no i auto normalnie jechalo, nic sie nie dzialo, po jakims czasie dogonilem jakiegos 'niedzielnego kierowce', biore sie do wyprzedzania a tu zonk silnik nie chce sie krecic wiecej niz 2.4k obrotow, no wiec redukcja i to samo, obroty spadly, turbina WCALE nie dmucha, wystraszony zjechalem na stacje no i nic niepokojacego nie widac,postalem z 20min zeby ostygl, ruszam.. Turbina dmucha normalnie ale nadal auto nie chce przekraczac 2.4k obrotow no wiec toczylem sie na 5-tce z 20km, dojechalem do obwodnicy i sobie mysle "zobacze, moze go juz przedmuchalo", no to redukcja i but i auto idzie normalnie... Turbina dmucha elegancko, silnik sie wkreca na obroty

Wie ktos moze co bylo nie tak?

Myslalem najpierw ze to moze turbina no ale przeciez auto by jezdzilo w pelnym zakresie obrotow tylko turbo by nie dmuchalo, teraz mysle ze moze sie wtryski wysraly albo cos z elektronika tylko ze juz jest wszystko w porzadku.

Nie piszcie zebym napisal w innym temacie itd, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi. :hi:

Senkju.

Panowie mam problem...

Jechalem teraz do babci do kielc no i auto normalnie jechalo, nic sie nie dzialo, po jakims czasie dogonilem jakiegos 'niedzielnego kierowce', biore sie do wyprzedzania a tu zonk silnik nie chce sie krecic wiecej niz 2.4k obrotow, no wiec redukcja i to samo, obroty spadly, turbina WCALE nie dmucha, wystraszony zjechalem na stacje no i nic niepokojacego nie widac,postalem z 20min zeby ostygl, ruszam.. Turbina dmucha normalnie ale nadal auto nie chce przekraczac 2.4k obrotow no wiec toczylem sie na 5-tce z 20km, dojechalem do obwodnicy i sobie mysle "zobacze, moze go juz przedmuchalo", no to redukcja i but i auto idzie normalnie... Turbina dmucha elegancko, silnik sie wkreca na obroty

Wie ktos moze co bylo nie tak?

Myslalem najpierw ze to moze turbina no ale przeciez auto by jezdzilo w pelnym zakresie obrotow tylko turbo by nie dmuchalo, teraz mysle ze moze sie wtryski wysraly albo cos z elektronika tylko ze juz jest wszystko w porzadku.

Nie piszcie zebym napisal w innym temacie itd, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi. :hi:

Senkju.

Może być Porpostu zawór N75 ( ciesnienie turbiny ) do wymiany :)

:szukaj:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6647.0;highlight=n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Może być Porpostu zawór N75 do wymiany :)

:szukaj:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6647.0;highlight=n75

kolego potwierdzam słowa Cubera... zawór N75 do wymiany... znajomy miał ten sam przypadek w swojej furce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Panowie w ten przedswiąteczny Piatek, jakiś kosmos jest na drogach :wallbash: :wallbash: :wallbash:

masakra kapeluszy tyle że trzeba mieć oczy dookoła d*py a laski dzisiaj to już miały oczy w pipie

dziwne bo ja nie pamiętam aby mi się tak dobrze jeździło i żadnych korków nie widziałem :gwizdanie: widocznie nie ta godzina

[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:25_________________________________________________

Panowie mam problem...

Jechalem teraz do babci do kielc no i auto normalnie jechalo, nic sie nie dzialo, po jakims czasie dogonilem jakiegos 'niedzielnego kierowce', biore sie do wyprzedzania a tu zonk silnik nie chce sie krecic wiecej niz 2.4k obrotow, no wiec redukcja i to samo, obroty spadly, turbina WCALE nie dmucha, wystraszony zjechalem na stacje no i nic niepokojacego nie widac,postalem z 20min zeby ostygl, ruszam.. Turbina dmucha normalnie ale nadal auto nie chce przekraczac 2.4k obrotow no wiec toczylem sie na 5-tce z 20km, dojechalem do obwodnicy i sobie mysle "zobacze, moze go juz przedmuchalo", no to redukcja i but i auto idzie normalnie... Turbina dmucha elegancko, silnik sie wkreca na obroty

Wie ktos moze co bylo nie tak?

Myslalem najpierw ze to moze turbina no ale przeciez auto by jezdzilo w pelnym zakresie obrotow tylko turbo by nie dmuchalo, teraz mysle ze moze sie wtryski wysraly albo cos z elektronika tylko ze juz jest wszystko w porzadku.

Nie piszcie zebym napisal w innym temacie itd, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi. :hi:

Senkju.

przepływomierz może :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak by polecial przepływomierz to turbina by raz dzialała raz nie ? Chyba cały czas auto było by słabsze :mysli: No chyba ze sie myle :mysli:

[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:29_________________________________________________w B5 i B6 miałem własnie takie objawy w trasie jak Radekst , stawałem na poboczy wyłaczyłem samochodzik postał 5 minut i śmiagalem dalej przyczyną był własnie N75 i węzyk który spadł z podciśnienia bodajże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PABLO, robilem logi na spocie ale to bylo miesiac temu, wtedy nie bylo zadnych bledow.

Dzieki Panowie, mam nadzieje ze to nie turbo albo wtryski :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski raczej nie , Turbo jak by padło to raczej by ponownie nie zadziałało :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:32_________________________________________________

stary temat o tym garażu ale jary :decayed::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redakst masz zawór podciśnienia do wymiany tez to miałem i przerabiałem to samo mi się działo auto robiło mi się mułowate przy 2,5 tys obrotów tak samo postałem chwilę i objaw mijał ,albo zjezdzalem na pobocze wyłanczałem zapłon na 2 min odpalałem auto i było ok wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, ok, wielkie dzieki Panowie bo juz sie wystraszylem ze cos gorszego :good:

nie moglem szukac tematow na forum bo lape jakies przypadkowe sieci wifi i jest lacze takie wolne ze masakra :confused4:

wybaczcie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze mieć wolnegossaka V6 nic się nie jeebie :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten stary mój zawór w aucie pokaze ci na spocie za tydzien gdzie on sie znajduje i jak wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak by polecial przepływomierz to turbina by raz dzialała raz nie ? Chyba cały czas auto było by słabsze :mysli: No chyba ze sie myle :mysli:

[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:29_________________________________________________w B5 i B6 miałem własnie takie objawy w trasie jak Radekst , stawałem na poboczy wyłaczyłem samochodzik postał 5 minut i śmiagalem dalej przyczyną był własnie N75 i węzyk który spadł z podciśnienia bodajże

ogólnie co ja wiem :naughty:

wasze zdrowie Panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie co ja wiem :naughty:

wiesz wiecej niż Ja :wink4:

Również zdrowie , sącze własnie whiskacza :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja drugiego Heinekena :kox:

Trza rano wstać i iść do spowiedzi :wallbash::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA WSZYSTKIM I KAŻDEMU Z OSOBNA ŻYCZĘ

Bo jutro od 7 do 19-stej w pracy ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten stary mój zawór w aucie pokaze ci na spocie za tydzien gdzie on sie znajduje i jak wygląda

ok :good:

również życzę zdrowia i szczescia :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...