Cuber Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Panowie mam problem... Jechalem teraz do babci do kielc no i auto normalnie jechalo, nic sie nie dzialo, po jakims czasie dogonilem jakiegos 'niedzielnego kierowce', biore sie do wyprzedzania a tu zonk silnik nie chce sie krecic wiecej niz 2.4k obrotow, no wiec redukcja i to samo, obroty spadly, turbina WCALE nie dmucha, wystraszony zjechalem na stacje no i nic niepokojacego nie widac,postalem z 20min zeby ostygl, ruszam.. Turbina dmucha normalnie ale nadal auto nie chce przekraczac 2.4k obrotow no wiec toczylem sie na 5-tce z 20km, dojechalem do obwodnicy i sobie mysle "zobacze, moze go juz przedmuchalo", no to redukcja i but i auto idzie normalnie... Turbina dmucha elegancko, silnik sie wkreca na obroty Wie ktos moze co bylo nie tak? Myslalem najpierw ze to moze turbina no ale przeciez auto by jezdzilo w pelnym zakresie obrotow tylko turbo by nie dmuchalo, teraz mysle ze moze sie wtryski wysraly albo cos z elektronika tylko ze juz jest wszystko w porzadku. Nie piszcie zebym napisal w innym temacie itd, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi. Senkju. Panowie mam problem... Jechalem teraz do babci do kielc no i auto normalnie jechalo, nic sie nie dzialo, po jakims czasie dogonilem jakiegos 'niedzielnego kierowce', biore sie do wyprzedzania a tu zonk silnik nie chce sie krecic wiecej niz 2.4k obrotow, no wiec redukcja i to samo, obroty spadly, turbina WCALE nie dmucha, wystraszony zjechalem na stacje no i nic niepokojacego nie widac,postalem z 20min zeby ostygl, ruszam.. Turbina dmucha normalnie ale nadal auto nie chce przekraczac 2.4k obrotow no wiec toczylem sie na 5-tce z 20km, dojechalem do obwodnicy i sobie mysle "zobacze, moze go juz przedmuchalo", no to redukcja i but i auto idzie normalnie... Turbina dmucha elegancko, silnik sie wkreca na obroty Wie ktos moze co bylo nie tak? Myslalem najpierw ze to moze turbina no ale przeciez auto by jezdzilo w pelnym zakresie obrotow tylko turbo by nie dmuchalo, teraz mysle ze moze sie wtryski wysraly albo cos z elektronika tylko ze juz jest wszystko w porzadku. Nie piszcie zebym napisal w innym temacie itd, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi. Senkju. Może być Porpostu zawór N75 ( ciesnienie turbiny ) do wymiany http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6647.0;highlight=n75
fantowski Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Może być Porpostu zawór N75 do wymiany http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6647.0;highlight=n75 kolego potwierdzam słowa Cubera... zawór N75 do wymiany... znajomy miał ten sam przypadek w swojej furce
Wąski Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Siemka Panowie w ten przedswiąteczny Piatek, jakiś kosmos jest na drogach :wallbash: masakra kapeluszy tyle że trzeba mieć oczy dookoła d*py a laski dzisiaj to już miały oczy w pipie dziwne bo ja nie pamiętam aby mi się tak dobrze jeździło i żadnych korków nie widziałem :gwizdanie: widocznie nie ta godzina [br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:25_________________________________________________ Panowie mam problem... Jechalem teraz do babci do kielc no i auto normalnie jechalo, nic sie nie dzialo, po jakims czasie dogonilem jakiegos 'niedzielnego kierowce', biore sie do wyprzedzania a tu zonk silnik nie chce sie krecic wiecej niz 2.4k obrotow, no wiec redukcja i to samo, obroty spadly, turbina WCALE nie dmucha, wystraszony zjechalem na stacje no i nic niepokojacego nie widac,postalem z 20min zeby ostygl, ruszam.. Turbina dmucha normalnie ale nadal auto nie chce przekraczac 2.4k obrotow no wiec toczylem sie na 5-tce z 20km, dojechalem do obwodnicy i sobie mysle "zobacze, moze go juz przedmuchalo", no to redukcja i but i auto idzie normalnie... Turbina dmucha elegancko, silnik sie wkreca na obroty Wie ktos moze co bylo nie tak? Myslalem najpierw ze to moze turbina no ale przeciez auto by jezdzilo w pelnym zakresie obrotow tylko turbo by nie dmuchalo, teraz mysle ze moze sie wtryski wysraly albo cos z elektronika tylko ze juz jest wszystko w porzadku. Nie piszcie zebym napisal w innym temacie itd, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi. Senkju. przepływomierz może :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ale jak by polecial przepływomierz to turbina by raz dzialała raz nie ? Chyba cały czas auto było by słabsze No chyba ze sie myle [br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:29_________________________________________________w B5 i B6 miałem własnie takie objawy w trasie jak Radekst , stawałem na poboczy wyłaczyłem samochodzik postał 5 minut i śmiagalem dalej przyczyną był własnie N75 i węzyk który spadł z podciśnienia bodajże
Radekst Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 PABLO, robilem logi na spocie ale to bylo miesiac temu, wtedy nie bylo zadnych bledow. Dzieki Panowie, mam nadzieje ze to nie turbo albo wtryski
gruszka Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://thethrottle.thechive.com/2011/12/21/im-going-to-say-this-japanese-multimillionaire-has-a-lot-of-toys-46-photos/. Słaby Garaz??
Cuber Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Wtryski raczej nie , Turbo jak by padło to raczej by ponownie nie zadziałało :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:32_________________________________________________ http://thethrottle.thechive.com/2011/12/21/im-going-to-say-this-japanese-multimillionaire-has-a-lot-of-toys-46-photos/. Słaby Garaz?? stary temat o tym garażu ale jary
gucio07 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Redakst masz zawór podciśnienia do wymiany tez to miałem i przerabiałem to samo mi się działo auto robiło mi się mułowate przy 2,5 tys obrotów tak samo postałem chwilę i objaw mijał ,albo zjezdzalem na pobocze wyłanczałem zapłon na 2 min odpalałem auto i było ok wszystko
Radekst Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 aha, ok, wielkie dzieki Panowie bo juz sie wystraszylem ze cos gorszego nie moglem szukac tematow na forum bo lape jakies przypadkowe sieci wifi i jest lacze takie wolne ze masakra wybaczcie
PABLO Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jak dobrze mieć wolnegossaka V6 nic się nie jeebie :decayed:
gucio07 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 mam ten stary mój zawór w aucie pokaze ci na spocie za tydzien gdzie on sie znajduje i jak wygląda
Wąski Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ale jak by polecial przepływomierz to turbina by raz dzialała raz nie ? Chyba cały czas auto było by słabsze No chyba ze sie myle [br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:29_________________________________________________w B5 i B6 miałem własnie takie objawy w trasie jak Radekst , stawałem na poboczy wyłaczyłem samochodzik postał 5 minut i śmiagalem dalej przyczyną był własnie N75 i węzyk który spadł z podciśnienia bodajże ogólnie co ja wiem wasze zdrowie Panowie
Wąski Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 http://thethrottle.thechive.com/2011/12/21/im-going-to-say-this-japanese-multimillionaire-has-a-lot-of-toys-46-photos/. Słaby Garaz?? już nie długo
Cuber Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 ogólnie co ja wiem wiesz wiecej niż Ja Również zdrowie , sącze własnie whiskacza
PABLO Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ja drugiego Heinekena Trza rano wstać i iść do spowiedzi
Transitpower Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA WSZYSTKIM I KAŻDEMU Z OSOBNA ŻYCZĘ Bo jutro od 7 do 19-stej w pracy ;(
Transitpower Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 K^^wa zaczyna się Jak masz z tym problem, to nie czytaj
Radekst Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 mam ten stary mój zawór w aucie pokaze ci na spocie za tydzien gdzie on sie znajduje i jak wygląda ok również życzę zdrowia i szczescia :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się