-RamzeS- Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Gruszka ja zaraz wpadnie na forum to zawalu Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalk ---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- Gruszka jak wpadnie na forum to wylewu dostanie Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalk Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalk ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- Pablo gdzie akcja sms Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalk
PABLO Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Pablo gdzie akcja sms Boje się że gruszka znów każe mi zdupcać...
gruszka Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 CUBER dawaj mnie tu VIPa, lud się domaga Sent from my Porsche ---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 16:07 ---------- Teraz siedzimy w ciemni. Zobaczycie soon fotki Fantomasa Sent from my Rs4
stranger Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Ja nie dziękuję bo przegrałem ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ---------- a czego sie spodziewałeś z taką nadwagą..... Jabłko nie ma sobie równych chyba ze next time wystartuja koledzy z Etiopii ---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ---------- Panowie ktoś sie orientuje czy w BMW E60/61 3.0 D wszystkie od początku produkcji były montowane ze skrzyniami ZF czy wystepowały tam jeszcze GM ? i drugie pytanie motor 3.0 D i 3.5 D to ta sama jednostka napędowa ? tylko drugi jest bi-turbo i tyle różnicy ? awaryjność drugiego ? nie czytalem wszystkiego wiec nie wiem czy ktos odpowiadal . E60 ma skrzynie tylko ZF.. Nie ma czegos takiego jak 3.5D jest 35d , motor 3.0 na podwojnym doladowaniu . Oba silniki sa swietne ale... maja swoja wady jak kazde . Koszty spore. 35d z racji na 2 turba i dosc drogie hamulce, zawieszenie jest drozszy w utrzymaniu . Awaryjnosc zalezy od wielu rzeczy . Jak sie zesra to poplyniesz z kasy grubo . Nie wiem w jaki przedzial cenowy celujesz i wjakie przebiegi . 35d wypije wiecej o 2l w miesice. Chetniej sie uzywa wnim gazu . Przerabialem /przerabiam oba. Problemy to : termostaty (brak wskazan temp na liczniku), kolektor standardowo , pompa wody (bo nikt sie nia specjalnie nie przejmuje... a przeciez normlanie wymienia sie z rozrzadem), potrafi stukac tlok (robi sie luz delikatny). Bywaja problemy z popychaczami (skutki olejow longlife) Mowie tu oczywiscie o autach z przebiegami 300-400 + (jesli chodzi o powazniejsze sprawy) .Do tych przebiegow jest ok . takie 635d w serii jezdzi jak EVO X, tylko fajniej w fotel wciska .
PABLO Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 http://img.tapatalk.com/d/13/10/22/ynepa8us.jpgTeraz siedzimy w ciemni. Zobaczycie soon fotki Fantomasa
KERCZI Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Dalny Wysłane z mojego urQuattro
PABLO Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 stranger dzisiaj byłem u pimów i gość do którego wysłali wtryski i pompę powiedział że pompa walnęła a dokładnie jej części wewnątrz jakiś uszczelniacz poszedł i przez to ciekło do silnika, zamówił części do tej pompy i najwcześniej w środę będzie ją składać, o wtryskach nic nie mówili więc koleś je musiał sprawdzić i są ok. To gość przy Aqua parku gdzieś na dobrego pasterza, wszystkie grubsze części do niego wysyłają i jest przez nich sprawdzony. ---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ---------- Przyjedź na spota do nas jak możesz
gruszka Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Jarko przepros zone za kolege z bialego skutera. Myslalem ze to Ty Sent from my Rs4
_Gabriel_ Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 takie 635d w serii jezdzi jak EVO X, tylko fajniej w fotel wciska . oczywiscie na prostej
Wąski Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Jarko przepros zone za kolege z bialego skutera.Myslalem ze to Ty Sent from my Rs4 coś jej zmalował
Krzysiek29 A4 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Witam panowie potrzebuje rady czy na takie koła jak widać na zdjęciu siądzie guma 225/45/17 bridgestone potenza RE050 i będzie rant ochronny bo miałem dotychczas 235/45/17 lecz chciałbym zmienić na mniejsze wiecie spalanie,pompa wspomagania mniej cierpi ogólnie kieszeń bardzo proszę o rade ludzi z doświadczeniem. ---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ---------- A może ktoś taka oponę stara posiada żeby załozyć i realnie popatrzeć jak to wygląda??? chętnie odkupie.
boseron Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Ja nie dziękuję bo przegrałem ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ---------- a czego sie spodziewałeś z taką nadwagą..... Jabłko nie ma sobie równych chyba ze next time wystartuja koledzy z Etiopii ---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ---------- Panowie ktoś sie orientuje czy w BMW E60/61 3.0 D wszystkie od początku produkcji były montowane ze skrzyniami ZF czy wystepowały tam jeszcze GM ? i drugie pytanie motor 3.0 D i 3.5 D to ta sama jednostka napędowa ? tylko drugi jest bi-turbo i tyle różnicy ? awaryjność drugiego ? nie czytalem wszystkiego wiec nie wiem czy ktos odpowiadal . E60 ma skrzynie tylko ZF.. Nie ma czegos takiego jak 3.5D jest 35d , motor 3.0 na podwojnym doladowaniu . Oba silniki sa swietne ale... maja swoja wady jak kazde . Koszty spore. 35d z racji na 2 turba i dosc drogie hamulce, zawieszenie jest drozszy w utrzymaniu . Awaryjnosc zalezy od wielu rzeczy . Jak sie zesra to poplyniesz z kasy grubo . Nie wiem w jaki przedzial cenowy celujesz i wjakie przebiegi . 35d wypije wiecej o 2l w miesice. Chetniej sie uzywa wnim gazu . Przerabialem /przerabiam oba. Problemy to : termostaty (brak wskazan temp na liczniku), kolektor standardowo , pompa wody (bo nikt sie nia specjalnie nie przejmuje... a przeciez normlanie wymienia sie z rozrzadem), potrafi stukac tlok (robi sie luz delikatny). Bywaja problemy z popychaczami (skutki olejow longlife) Mowie tu oczywiscie o autach z przebiegami 300-400 + (jesli chodzi o powazniejsze sprawy) .Do tych przebiegow jest ok . takie 635d w serii jezdzi jak EVO X, tylko fajniej w fotel wciska . Śliczne dziekuje o to mi chpdzilo celuje w roczniki 2005 2006 3 litry napewno w manualu bym wolal, zf dobra wiadomość ;-)
Lucazzz Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Krzysiek, dowiedz się jaką szerokość ma felga( zapewne 7cali) i najlepiej zobacz sobie jak to będzie wyglądać z opona 225/45 na tyrestretch.com.
stranger Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 @Boseron, mialem manual 30d i automat 35d . 30d w manualu jezdzi sie ...hmm srednio, pol biedy jak jest to seria ale po programie to troche boli. @Pablo a to nie jest Gladysek ;-) ? bo jakos lokalizacja i brazna zgadza sie prawie w 100% @_Gabriel_ pewnie ze na prostej , ale wierz mi ze w zakretach roznica (na suchym) jest minimalna , 150kg mniejsza waga i sportowe nastawy zawieszenia EVOX robia swoje ... 6GT to inny samochod zbudowany zupelnie w innym celu .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się