KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Oj oczywiście ze w porównaniu do diesla to tam nic sie nie dzieje...dziwnym trafem mam w srod znajomych/ rodziny 2xpassata eosa, 2xaudi i każdy dolewa od 2 litrów w gorena wymianę Wysłane z mojego urQuattro ---------- Post dopisany at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- Miał ktoś do czynienia z takim autem jak jaguar xf sportbrake? Ostatnio sie strasznie motam z samochodem i roZne głupoty wpadają do głowy Wysłane z mojego urQuattro
FANTOMAS Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Oj oczywiście ze w porównaniu do diesla to tam nic sie nie dzieje...dziwnym trafem mam w srod znajomych/ rodziny 2xpassata eosa, 2xaudi i każdy dolewa od 2 litrów w gorena wymianę Karol no to wszystkie są popsute Jeśli masz na myśli A5 to w tym nowym TFSI faktycznie na początku produkcji bodajże do 2010r. był jakiś feler z panewkami czy jakoś tak coś o tym czytałem była nawet jakaś akcja że ludziom motory wymieniali ale musiałeś jechać do serwisu zalewali ci olejem plombowali silnik przejeżdżałeś ok 1000km wracałeś i sprawdzali jak się łapałeś w w/g. ich ustaleń z za dużym zużyciem to wymieniali motor. Piszesz że wszyscy dolewają więcej niż dwa litry w górę między wymianami tzn jakie wymiany LF ? Jeśli nawet robią wymianę co 10Kkm (ja tak robię) to przyjmując że nawet łyka im 3L to wychodzi po 300ml na 1000km Bańka 5L motula jaką kupuje kosztuje 140zł czyli 1L to 28zł czyli 300ml oleju które zużywa silnik na 1000km to 8,5zł Karol ja rozumiem że może ktoś by chciał żeby nic nie brało ale ja pierd...e 8,5zł to nie majątek no chyba że dla kogoś to jest problem.
KERCZI Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Fanti wymiana na co 15kkm Nie chodzi o kasę tylko o fakt ze musisz dolewac i ciagle sprawdzać. Mam 3.0 diesla i nic nigdy nie muszę dolewac. W Eosie dwa razy mi sie zaswiecilo ciśnienie oleju jak jechałem grubo slimakiem no to o czym my gadamy. Nie ważne, dla mnie to głupota która nie skreśla auta, ale nie znaczy to ze problem nie występuje. Wysłane z mojego urQuattro
FANTOMAS Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 No to jak wymian co 15kkm to jeszcze lepiej. Karol no ale ludzie robią z tego problem jakby to była jakaś masakra że nie dojadą od stacji do stacji bo oleju braknie i jakby to były jakieś bajońskie sumy przy eksploatacji. Jakby nawet 5l wzięło na 10.000km to wychodzi 0,5l/1000km co daje 50ml/100km a to daje 1,4zł kosztów na 100km gdzie koszt paliwa to 50-60zł no weź proszę cię o czym my mówimy Przecież to nie trzeba dolewać co 100km. Bagnet między min a max ma ok 0,8L (tak mi wychodzi) czyli jakby brał nawet 0,5L (a to już w/g. mnie tragedia) to trzeba dolać co ok 1500km ? To nie są silniki oszczędne więc jak ktoś dyma takie trasy to zrobił błąd bo mógł kupić 3,0Tdi bo tam nie trzeba nic dolewać tylko trzeba zostawić grube kilka kafli aby było zrobione tak żeby nie stresować się czy aby się nie wróci na lawecie Ja praktycznie cały czas jeżdżę po mieście więc mnie to rybka czy raz albo dwa na miesiąc popatrzę na bagnet co się dzieje i grafiku dnia mi to nie burzy. Już pisałem wiele razy że wg. mnie audi ma niestety gówniane diesle jeśli chodzi o awaryjność. Benzyny mają mniej problemów a jak już to są nieporównywalnie tańsze w usunięciu niż w dieslach więc kto co lubi
KERCZI Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Tomek ale nikt tego nie neguje, 2.0t to dobra jednostka. Wysłane z mojego urQuattro
boseron Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 czytam i czytam i cel postawionego pytania został osiągnięty, fajnie ze zrodziła sie dyskusja bo oczywiście ze kazdy będzie bronił swego, ale w granicach rozsądku zachowajcie obiektywność..... Fantomas ile Ci to pali w cyklu miejskim 11 l ? o co kaman z tym łancuszkiem mowa o napinaczu pompy ? ---------- Post dopisany at 03:53 ---------- Poprzedni post napisany at 03:49 ---------- ja powiem tyle z mojego doświadczenia najlepszym jak dotąd silnikiem z którego byłem zadowolony to był w B6 AVF 1.9 z którym nic sie nie działo, zachciało mi sie zmieniać model auta na "nowszy" to znaczy po liftingu tak naprawde i z 2.0 tdi same problemy niestety w obu egzemplarzach, benzyną nie jeździłem wiec sie nie wypowiadam dlatego interesuje mnie opinia na ten temat
-RamzeS- Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Siema boseron co sie dzialo w sylwestra koło 3 w nocy na witosa kolo petli tramwajowej dużo twoich kolegów tam było Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 05:10 ---------- Poprzedni post napisany at 04:00 ---------- Panowie nie trzyma mi zaczep od pasa bezp. pasażera ktos miał z tym problem.? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
boseron Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 no działo sie ale troche wczesniej...a co Ty w Krakowie byłes i na wódke nie wpadłes ? minus Sąsiad ---------- Post dopisany at 06:58 ---------- Poprzedni post napisany at 06:57 ---------- BTW dobranoc
MOHITO Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Cześć w Nowym Roku Ktoś tu kiedys rozwijał temat o człowieku z Krakowa który sprzedaje pewne perfumy - ponieważ dużo "okazji" przedemną - to podeslijcie proszę kontakt jesli to sprawdzony człowiek ! Co do 2.0 TFSI - to wypowiem się wieczorem. Mimo że Tomka ocena tego silnika jest jak najbardziej poprawna - to powodem sprzedaży mojego TFSI było własnie spalania benzyny +spalanie oleju + kultura pracy ----- wszystko to dalekie było od sloganu "przewaga dzięki technice" zwłaszcza gdy w garażu stoi "tani japończyk" a służbowe to " gumowy" Citroen No i nic mnie tak nie wkurza - jak gonisz autostradą do Brna z kolegami "managerami" z UK a tu komunikat na FIS "dolej oliwy bo nie mam" - dostawałem kaca moralnego natychmiast Bajos Amigos !
Wąski Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Najlepszego w nowym roku Panowie możne zrobimy wtorkowego spota na gokartach a w niedzielę o11 trening dla chętnych lista otwarta można zorganizować zawody na z klubem Hondy bo z tego co wiem też upalają co Wy na to ?
KERCZI Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 O widzisz Tomaszki kolejny ZEPSUTY benzyniak, no i Jarka pewnie nie stać na te 8,5zl Wysłane z mojego urQuattro
Arturoo Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 .... 2.0T ....Stage II wysłane z one v
Wąski Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Koniec oszustw? Stan licznika będzie odnotowywany w stacjach kontroli pojazdów - Motoryzacja w INTERIA.PL
Arturoo Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Koniec oszustw? Stan licznika będzie odnotowywany w stacjach kontroli pojazdów - Motoryzacja w INTERIA.PL Co to zmieni ? wysłane z one v
KERCZI Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Częściowo zmieni Wysłane z mojego urQuattro
_Gabriel_ Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 ja sie wstepnie pisze na karty w niedziele, jesli moge
KERCZI Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zmieni bo przed sprzedażą nie przekrecisz licznika, jedynie Ci co przywiozą auto z zachodu Wysłane z mojego urQuattro
Arturoo Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zmieni bo przed sprzedażą nie przekrecisz licznika, jedynie Ci co przywiozą auto z zachoduWysłane z mojego urQuattro Ano więc właśnie....czyli zostanie po staremu wysłane z one v
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się