KERCZI Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Co robi Ramzes w firmie?? Siedzi na telefonie....juz nie jednym... Nie bedziesz dzwoniła z mojej komory bejbe...
Yoghurt Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu) oczywiscie ze wiedzial bo: 1) mozesz sobie dla tfsi drugiej generacji zmienic w ASO pierscienie (a co za tym idzie tloki i w bonusie korbowody). 2) nie mozna juz kupic pierscieni starego typu do tfsi drugiej generacji. sa dostepne tylko nowe, grubsze 3) w tfsi trzeciej generacji pierscienie sa juz grubsze w stanach zjednoczonych VAG przegral pozew zbiorowy. udowodniono, ze ten silniki mialy wade konstrukcyjna i naprawa (oraz przedluzenie gwarancji) lezy po stronie VAG.
KERCZI Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu) oczywiscie ze wiedzial bo: 1) mozesz sobie dla tfsi drugiej generacji zmienic w ASO pierscienie (a co za tym idzie tloki i w bonusie korbowody). 2) nie mozna juz kupic pierscieni starego typu do tfsi drugiej generacji. sa dostepne tylko nowe, grubsze 3) w tfsi trzeciej generacji pierscienie sa juz grubsze w stanach zjednoczonych VAG przegral pozew zbiorowy. udowodniono, ze ten silniki mialy wade konstrukcyjna i naprawa (oraz przedluzenie gwarancji) lezy po stronie VAG. +1000
FANTOMAS Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) nie uwzględniasz jeszcze tego że nowe silniki spalają 3/4 gazu przy 1/4 beny ze względu na konieczność chłodzenia wtryskiwaczy ktore muszą pracować równolegle do pracy wtryskiwaczy gazowych. Poza tym zobacz sobie ile jest audic z młodszych niż 2008 rok z gazikiem, wtedy zobaczysz że to nie kalkuluje się. na okragło 10l gazu + 3 litry beny i koszt 100km rośnie do ok 30PLN nie uwzględniając kosztów instalacji którą będziesz spłacał przynajmniej rok , a do tego dochodzą przeglądy instalacji, częstsze wymiany świec i przewodów WN i okazuje się że cały zysk z instalacji idzie w piach.Czytałeś dokładnie to co napisałem ?Ja pisałem o gazie z wtryskiem ciekłym a nie jakiejś hybrydzie. Poczytaj sobie bo chyba nie wiesz że od dawna jest już taka instalacja tyle że do nas jest tylko dedykowane dla 1.8 TFSI (a4) Na takiej instalacji auto lepiej chodzi niż na benzynie bo gaz ma wyższą wartość oktanową. http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/ Edytowane 25 Lipca 2015 przez FANTOMAS
boseron Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą
KERCZI Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą BOSERON wkładaj adres do siebie...sa do Diesli....
michail55 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 nie uwzględniasz jeszcze tego że nowe silniki spalają 3/4 gazu przy 1/4 beny ze względu na konieczność chłodzenia wtryskiwaczy ktore muszą pracować równolegle do pracy wtryskiwaczy gazowych. Poza tym zobacz sobie ile jest audic z młodszych niż 2008 rok z gazikiem, wtedy zobaczysz że to nie kalkuluje się. na okragło 10l gazu + 3 litry beny i koszt 100km rośnie do ok 30PLN nie uwzględniając kosztów instalacji którą będziesz spłacał przynajmniej rok , a do tego dochodzą przeglądy instalacji, częstsze wymiany świec i przewodów WN i okazuje się że cały zysk z instalacji idzie w piach.Czytałeś dokładnie to co napisałem ?Ja pisałem o gazie z wtryskiem ciekłym a nie jakiejś hybrydzie. Poczytaj sobie bo chyba nie wiesz że od dawna jest już taka instalacja tyle że do nas jest tylko dedykowane dla 1.8 TFSI (a4) Na takiej instalacji auto lepiej chodzi niż na benzynie bo gaz ma wyższą wartość oktanową. http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/ ale powiedz Fantomas jak to sie ma do gazu ze standardowej stacji paliw?
boseron Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą BOSERON wkładaj adres do siebie...sa do Diesli.... mysle ze mija sie z celem, moj mnie zaskoczyl wczoraj pozytywnie, przy jeździe 60-80 km/h spalil 5.2 l w cyklu mieszanym, wiem predkosc z d*py ale 5 litrów to super wynik. przymierzam sie do zakupu skutera 125 cm, będzie nim suzuki adress, do pracy nie widze lepszego rozwiazania, 2l na setkę i korki idą w zapomnienie, przy moim uzytkowaniu auta jakies 5 stów co miesiac w kieszeni.
tomasz-gorz Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Panowie... i Panie!? jest problem, gdzie w Krakowie odkręce śrube zabezpieczajacą koła? Mam założone takie jakby pod klucz spline jednak wiecej rowków, bo 17. Nie interesuje mnie spawanie, tylko jakis magik ktory to odkreci. Chyba ze ktos posiada taki klucz?
miodzio Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Panowie... i Panie!? jest problem, gdzie w Krakowie odkręce śrube zabezpieczajacą koła? Mam założone takie jakby pod klucz spline jednak wiecej rowków, bo 17. Nie interesuje mnie spawanie, tylko jakis magik ktory to odkreci. Chyba ze ktos posiada taki klucz? albo spawanie albo rozwiercanie
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Na takiej instalacji auto lepiej chodzi niż na benzynie bo gaz ma wyższą wartość oktanową. owszem - ma, ale na gazie podnosi Ci sie temp spalin, co w przypadku auta z turbosprezarka jest pewnym problemem, jak zle wystroisz auto
gruszka Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak pisząBOSERON wkładaj adres do siebie...sa do Diesli....mysle ze mija sie z celem, moj mnie zaskoczyl wczoraj pozytywnie, przy jeździe 60-80 km/h spalil 5.2 l w cyklu mieszanym, wiem predkosc z d*py ale 5 litrów to super wynik. przymierzam sie do zakupu skutera 125 cm, będzie nim suzuki adress, do pracy nie widze lepszego rozwiazania, 2l na setkę i korki idą w zapomnienie, przy moim uzytkowaniu auta jakies 5 stów co miesiac w kieszeni. Ja teraz bmw zrobilem 1600 km z boxem na dachu i zaladowana na fula, wolno tez nie bylo i spalila nie cale 8 litrow. 2.5 benzyna
Arturoo Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Za bezpieczny weekend WLADZIU ) http://youtu.be/sbQHuDexzLoKoniec kawalerskiego stanu Dawida
KERCZI Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Za bezpieczny weekend WLADZIU ) http://youtu.be/sbQHuDexzLoKoniec kawalerskiego stanu Dawida No i dobrze, dlaczego Jemu ma byc lepiej od nas??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się