Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co robi Ramzes w firmie??

Siedzi na telefonie....juz nie jednym...

5071fce7df09b2ebee52a522c1e9e047.jpg

Nie bedziesz dzwoniła z mojej komory bejbe...

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ej dobra

Opublikowano

Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu)

oczywiscie ze wiedzial bo:

1) mozesz sobie dla tfsi drugiej generacji zmienic w ASO pierscienie (a co za tym idzie tloki i w bonusie korbowody).

2) nie mozna juz kupic pierscieni starego typu do tfsi drugiej generacji. sa dostepne tylko nowe, grubsze

3) w tfsi trzeciej generacji pierscienie sa juz grubsze

w stanach zjednoczonych VAG przegral pozew zbiorowy. udowodniono, ze ten silniki mialy wade konstrukcyjna i naprawa (oraz przedluzenie gwarancji) lezy po stronie VAG.

Opublikowano

Ludzie, przeciez nie wszystkie 2.0TSI przepały mają na poziomie 1l/2000 km. Duża część bierze 1-2l/10000km i nikt wtedy nie uznaje tego za przepał. słyszy się o tych które pogrążyły właściciela (albo ASO) Skoro VAG zył z tematem kilka lat bez akcji serwisowych to znaczy że nie był to tak krytyczny problem jak by się miał wydawać (albo cały czas nie wiedzał jaka jest przyczyna źródłowa problemu)

oczywiscie ze wiedzial bo:

1) mozesz sobie dla tfsi drugiej generacji zmienic w ASO pierscienie (a co za tym idzie tloki i w bonusie korbowody).

2) nie mozna juz kupic pierscieni starego typu do tfsi drugiej generacji. sa dostepne tylko nowe, grubsze

3) w tfsi trzeciej generacji pierscienie sa juz grubsze

w stanach zjednoczonych VAG przegral pozew zbiorowy. udowodniono, ze ten silniki mialy wade konstrukcyjna i naprawa (oraz przedluzenie gwarancji) lezy po stronie VAG.

+1000

Opublikowano (edytowane)

nie uwzględniasz jeszcze tego że nowe silniki spalają 3/4 gazu przy 1/4 beny ze względu na konieczność chłodzenia wtryskiwaczy ktore muszą pracować równolegle do pracy wtryskiwaczy gazowych. Poza tym zobacz sobie ile jest audic z młodszych niż 2008 rok z gazikiem, wtedy zobaczysz że to nie kalkuluje się. na okragło 10l gazu + 3 litry beny i koszt 100km rośnie do ok 30PLN nie uwzględniając kosztów instalacji którą będziesz spłacał przynajmniej rok , a do tego dochodzą przeglądy instalacji, częstsze wymiany świec i przewodów WN i okazuje się że cały zysk z instalacji idzie w piach.

Czytałeś dokładnie to co napisałem ?

Ja pisałem o gazie z wtryskiem ciekłym a nie jakiejś hybrydzie.

Poczytaj sobie bo chyba nie wiesz że od dawna jest już taka instalacja tyle że do nas jest tylko dedykowane dla 1.8 TFSI (a4)

Na takiej instalacji auto lepiej chodzi niż na benzynie bo gaz ma wyższą wartość oktanową.

http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/

Edytowane przez FANTOMAS
Opublikowano
:hi:
Opublikowano

taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą

Opublikowano

taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą

BOSERON wkładaj adres do siebie...sa do Diesli....

Opublikowano

nie uwzględniasz jeszcze tego że nowe silniki spalają 3/4 gazu przy 1/4 beny ze względu na konieczność chłodzenia wtryskiwaczy ktore muszą pracować równolegle do pracy wtryskiwaczy gazowych. Poza tym zobacz sobie ile jest audic z młodszych niż 2008 rok z gazikiem, wtedy zobaczysz że to nie kalkuluje się. na okragło 10l gazu + 3 litry beny i koszt 100km rośnie do ok 30PLN nie uwzględniając kosztów instalacji którą będziesz spłacał przynajmniej rok , a do tego dochodzą przeglądy instalacji, częstsze wymiany świec i przewodów WN i okazuje się że cały zysk z instalacji idzie w piach.

Czytałeś dokładnie to co napisałem ?

Ja pisałem o gazie z wtryskiem ciekłym a nie jakiejś hybrydzie.

Poczytaj sobie bo chyba nie wiesz że od dawna jest już taka instalacja tyle że do nas jest tylko dedykowane dla 1.8 TFSI (a4)

Na takiej instalacji auto lepiej chodzi niż na benzynie bo gaz ma wyższą wartość oktanową.

http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/

ale powiedz Fantomas jak to sie ma do gazu ze standardowej stacji paliw?

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą

BOSERON wkładaj adres do siebie...sa do Diesli....

mysle ze mija sie z celem, moj mnie zaskoczyl wczoraj pozytywnie, przy jeździe 60-80 km/h spalil 5.2 l w cyklu mieszanym, wiem predkosc z d*py ale 5 litrów to super wynik.

przymierzam sie do zakupu skutera 125 cm, będzie nim suzuki adress, do pracy nie widze lepszego rozwiazania, 2l na setkę i korki idą w zapomnienie, przy moim uzytkowaniu auta jakies 5 stów co miesiac w kieszeni.

Opublikowano

Panowie... i Panie!? jest problem, gdzie w Krakowie odkręce śrube zabezpieczajacą koła? Mam założone takie jakby pod klucz spline jednak wiecej rowków, bo 17. Nie interesuje mnie spawanie, tylko jakis magik ktory to odkreci. Chyba ze ktos posiada taki klucz?

Opublikowano

:hi:

Panowie... i Panie!? jest problem, gdzie w Krakowie odkręce śrube zabezpieczajacą koła? Mam założone takie jakby pod klucz spline jednak wiecej rowków, bo 17. Nie interesuje mnie spawanie, tylko jakis magik ktory to odkreci. Chyba ze ktos posiada taki klucz?

albo spawanie albo rozwiercanie :kwasny:

Opublikowano

Za bezpieczny weekend WLADZIU :))

3695c20487c7dc0db8b497c0496fc8dc.jpg

Opublikowano

Na takiej instalacji auto lepiej chodzi niż na benzynie bo gaz ma wyższą wartość oktanową.

owszem - ma, ale na gazie podnosi Ci sie temp spalin, co w przypadku auta z turbosprezarka jest pewnym problemem, jak zle wystroisz auto
Opublikowano

Pozdrowienia z mazur :)

Opublikowano

taka instalacja z cieklym gazem fajna sprawa, przynajmniej jest alternatywa.... jak ktos zamierza dlugo uzytkowac samochod napewno sie zwróci tym bardziej ze wykorzyatuje w wiekszosci komponenty samochodu jak piszą

BOSERON wkładaj adres do siebie...sa do Diesli....
mysle ze mija sie z celem, moj mnie zaskoczyl wczoraj pozytywnie, przy jeździe 60-80 km/h spalil 5.2 l w cyklu mieszanym, wiem predkosc z d*py ale 5 litrów to super wynik.

przymierzam sie do zakupu skutera 125 cm, będzie nim suzuki adress, do pracy nie widze lepszego rozwiazania, 2l na setkę i korki idą w zapomnienie, przy moim uzytkowaniu auta jakies 5 stów co miesiac w kieszeni.

Ja teraz bmw zrobilem 1600 km z boxem na dachu i zaladowana na fula, wolno tez nie bylo i spalila nie cale 8 litrow.

2.5 benzyna

Opublikowano

Za bezpieczny weekend WLADZIU :))

3695c20487c7dc0db8b497c0496fc8dc.jpg

http://youtu.be/sbQHuDexzLo

Koniec kawalerskiego stanu Dawida :)

:hi:

No i dobrze, dlaczego Jemu ma byc lepiej od nas??

Opublikowano

Też prawda :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...