arek_cccp Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 5 godzin temu, Radekst napisał: o wlasnie ich szukalem, pamietalem wyglad ich strony a nie pamietalem jak sie nazywaja, dzieki! zapytam ich od razu czy przerabiaja tez turbiny, bo moze by od razu upchnac gtb17 z 2.7tdi skoro i tak musze wrzucac nowa.. Robią hybrydy i to głównie hybrydy, bardzo dobra firma sam mam swoje k04 od nich
Radekst Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 3 godziny temu, -RamzeS- napisał: Radek może już czas pomyśleć o zmianie auta ? Pomysle 1 godzinę temu, arek_cccp napisał: Robią hybrydy i to głównie hybrydy, bardzo dobra firma sam mam swoje k04 od nich No to elegancko
WIŚNIA Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Siema panowie, pytanko mam, kto by miał czas i by mi furke obejrzał jutro? Oczywiście nie za free
FANTOMAS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jakby ktoś szukał to OKAZJA nowe 690 000zł
Transitpower Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jakiej fury? Pewnie kuzyn namówił Go na czarnego VW CC
SharkS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Panowie mam pytanko nie chce tematu zakładać a trochę czytałem a nie dowiedziałem się zbytnio nic konkretnego :/ planuje nie długo kupić B6 wersji s-line i czym się różni zawieszenie od seryjnego 1ba? Wiem że amor inny i jakieś elementy wahaczy, ale jakie ? Gdzieś czytałem że drążki inne i wahacze dolne, prawda to ? Jak tak dużo droższe te części od seryjnego zawieszenia? Z góry dziękuję za pomoc.
KERCZI Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jedynie sprężyny i amory inne, reszta zawieszenia taka sama. Auto stoi -20mm w porównaniu do normalnej zawiechy.
SharkS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 5 minut temu, KERCZI napisał: Jedynie sprężyny i amory inne, reszta zawieszenia taka sama. Auto stoi -20mm w porównaniu do normalnej zawiechy. Hmm ciekawe bo zawieszenie 1 bv pisze że różnią się niektóre elementy wahaczy i tu na forum to jest podane i właśnie zastanawialem się jakie te elementy..Bo 1be z tego co się dowiedziałem wszystko ma to samo oprócz sprężyn i amor.
KERCZI Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Bv owszem, ale 1bv to zawieszenie sportowe, s-linę to 1be
SharkS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 No właśnie s line to zawiecha 1 bv bardziej usztywniona i zastanawiam się jakie elementy wahaczy tam są inne...Wiesz może kerczi ?
boseron Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Sztywniejsze sprężyny napewno Podejrzewam ze skok amora tez moze inaczej pracować
SharkS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 A gdzieś pisało w jakimś temacie że dolne wahacze inne i drążki. Normalnie już zgłupiałem Dobra dzięki panowie. Ale z tego co pamiętam Pablo miał b6 dość fajną tylko nie pamiętam czy s line może on wie coś i by podpowiedział
Radekst Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) wg. ponizszego watku: 1ba - zwykle 1be - sportowe 1bv - sline tu jest do b8, ale chyba w b6 nazewnictwo bedzie takie samo? Edytowane 21 Stycznia 2017 przez Radekst
SharkS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Więc wahacze górne, dobrze wiedzieć dziękuję wszystkim
arek_cccp Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 1bv jest twardsze od 1be o ile dobrze pamiętam, inne amory są, jeśli chodzi o wahacze to fakt etka podaje 2 numery osobne dla 1be 1ba 1br oraz 1bv i cena w aso też jest inna.
SharkS Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 A jeździł ktoś z was na 1 be i 1 bv ? Bo czytałem że 1 bv już zbytnio komfortu nie ma a planuje kupić B6 tylko wersji s line no ewentualnie pakiet sport ale to ostateczności.
leewang Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Godzinę temu, SharkS napisał: A jeździł ktoś z was na 1 be i 1 bv ? Bo czytałem że 1 bv już zbytnio komfortu nie ma a planuje kupić B6 tylko wersji s line no ewentualnie pakiet sport ale to ostateczności. Ja jeździłem na 1bv i 1be i faktycznie 1bv jest trochę twardsze i auto wydaje się bardziej sztywne w zakrętach i niestety na dziurach. Generalnie mimo wszystko jakbym miał wybierać to wolałbym 1bv, jest trochę twardsze ale właściwości jezdne jak dla mnie nieporównywalne Tak czy siak na 1be i 1bv jest twardo, zaś 1ba mięciutkie ale w zakrętach to taka wanna że można zapomnieć o szybszym wchodzeniu w zakręty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się