Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Prośba o pomoc 1.8t 190km 6biegów czy warto zagozować ?


uciniak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ?

Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę :D

A gdzie zakładałeś te badziewne BRC? ja właśnie w SG i po 55tyś przejechanych czytaj ZERO problemów, więc obstawiam badziewny montaż :decayed:

brc zakładał poprzedni właściciel w zabrzu.

Ja od początku na Stag 300, reduktor Magic III, wtryski Magic Jet i zrobiłem bez problemu 65 tys km.

Potem padł komp, bo pokazywał błąd pierwszego wtrysku, wymieniłem na 4gas. Niedawno padł, bo pokazywał złe napięcie.

Teraz wpadł inny reduktor i Stag 4. Póki co nie regulowane i wywala CHECK z okazji za ubogiej mieszanki.

Łącznie na gazie zrobiłem ponad 75 tys. km i żałuję, że nie założyłem gazowni wcześniej :)

A nawiasem mówiąc - gdzie w SG mi dobrze zrobią mapę?

tylko zbrosławice - gzw. Mój kumpel tam pracuje. i teraz ogarniają mi instalacje. chłopaki robili gaz do porsche i stroili więc A4 to dla nich pikuś.

Strojeniem zajmuję się właściciel Sebastian. Generalnie wsiada i jeździ tak długo aż zrobi to dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ?

Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę :D

Pytałem kilka dni temu o koszt instalacji, powiedzieli mi 2600zł, a jakie podzespoły to już nie wiem. Jedyne co powiedział montażysta to, to że ogólnie w B6 jedyne co może się dziać to wtryski po jakimś czasie padają... kminię cały czas. Podjade jeszcze do 2-3 zakładów aby się zorientowac w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ?

Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę :D

Pytałem kilka dni temu o koszt instalacji, powiedzieli mi 2600zł, a jakie podzespoły to już nie wiem. Jedyne co powiedział montażysta to, to że ogólnie w B6 jedyne co może się dziać to wtryski po jakimś czasie padają... kminię cały czas. Podjade jeszcze do 2-3 zakładów aby się zorientowac w cenie.

Wtryski? Ale które? Od gazu nie mają prawa jak zamontujesz odpowiednie typu Hana. Ja mam kiepskie, a śmigają od 2007 roku i z tego co wiem to na razie wyrabiają pod nową instalację. Pójdzie program może się okazać, że będą do wymiany.

A 2600 to ok cena jeżeli będzie porządnie zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś pytałem o instalacje gazową do Bex 190 i polecili mi BRC, koszt w granicach 3100 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś pytałem o instalacje gazową do Bex 190 i polecili mi BRC, koszt w granicach 3100 zł :)

No ciekawy jestem czy za to 3100 dostaniesz porządnie zamontowane, drogie komponenty to nie wszystko bardziej liczy się ogarnięcie tego kto to montuje, wystarczy że wstawią zbiornik do jazdy na wstecznym, miedz 6mm i bedzie przerzucać na pb przy ostrym depnięciu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś pytałem o instalacje gazową do Bex 190 i polecili mi BRC, koszt w granicach 3100 zł :)

No ciekawy jestem czy za to 3100 dostaniesz porządnie zamontowane, drogie komponenty to nie wszystko bardziej liczy się ogarnięcie tego kto to montuje, wystarczy że wstawią zbiornik do jazdy na wstecznym, miedz 6mm i bedzie przerzucać na pb przy ostrym depnięciu:wink:

nie zapominajmy o wierceniu bez zdejmowania kolektora :decayed:

w poprzednim aucie w FSW robiłem i zdjeli kolektor ale uszczelek nie wymienili pomimo przypominania przed,

poza tym:

oparli filterek o opaskę meatlową i po 8tys. km zrobiła się w nim dziura :facepalm: strzału nie było ale takim to tylko jajca ucinać

oczywiście o założeniu zbiornika na wsteczny nie wspomnę - poprawiali, jak sprawdziłem przy odbieraniu :grin:

dodałbym niezamocowanie opasek na wężykach przed wtryskami (latały sobie luzem) :facepalm:

jak się wybierze paproków, to niestety trzeba na łapy patrzeć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem się na instalację w swojej 1.8T, zakładam w poniedziałek, pochwalę się co i jak jak już odbiore auto. Niestety ale nigdzie na forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gazować czy nie. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Audi 80 Cabrio silnik V6 2.6L zagazowanym. Nie czułem że jade na gazie w żaden sposób. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem się na instalację w swojej 1.8T, zakładam w poniedziałek, pochwalę się co i jak jak już odbiore auto. Niestety ale nigdzie na forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gazować czy nie. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Audi 80 Cabrio silnik V6 2.6L zagazowanym. Nie czułem że jade na gazie w żaden sposób. :decayed:

Jak nie znalazłeś to ja Ci mogę powiedzieć moim skromnym niedoświadczonym zdaniem, że mam gaz od ponad 75tys. km i nie żałuję ;)

Resztę sobie dopowiedz.

A co zamontujesz to już Twoja sprawa. W 1.8T sprawdzone są BRC SQ24 i STAG300 oraz 4. Miałem oba sterowniki i nie ma między nimi różnicy. Słyszałem tylko, że w przypadku instalacji BRC, komponenty są dość drogie i jeżeli coś padnie to troszkę szarpnie po kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem się na instalację w swojej 1.8T, zakładam w poniedziałek, pochwalę się co i jak jak już odbiore auto. Niestety ale nigdzie na forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gazować czy nie. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Audi 80 Cabrio silnik V6 2.6L zagazowanym. Nie czułem że jade na gazie w żaden sposób. :decayed:

Jak nie znalazłeś to ja Ci mogę powiedzieć moim skromnym niedoświadczonym zdaniem, że mam gaz od ponad 75tys. km i nie żałuję ;)

Resztę sobie dopowiedz.

A co zamontujesz to już Twoja sprawa. W 1.8T sprawdzone są BRC SQ24 i STAG300 oraz 4. Miałem oba sterowniki i nie ma między nimi różnicy. Słyszałem tylko, że w przypadku instalacji BRC, komponenty są dość drogie i jeżeli coś padnie to troszkę szarpnie po kieszeni.

Zazwyczaj chwalą Ci co mają a krytykują Ci co nie mają instalacji. Decyja podjęta chociaz zawsze byłem "anty" gazowaniu. Ale Audi będe robil miesiecznie 1500km, więc rachunek prosty :-) Podzespoły wybrałem lepsze. W sumie koszt instalacji 2600 zł. Zakład dobry sprawdzony i zanany w moim rejonie. Cena tez lepsza niz u konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2600? jakie to podzespoly?

Najlepsze rozwiazanie to

stag lub tech 214

butla 65l

faro 8mm

wtryski niebieskie hana

reduktor ac250 albo lovato pod 250 koni

koszt takiego czegos to 3000-3300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeży jestem w tym temacie i nie pamiętam jakie symbole ale mam to zapisane więc pozniej dopisze co to takiego, napewno stage,butla w koło 55l (45 wchodzi do butli) reduktor do 300km. Myślę że cena zależna jest brdziej od miejsca i moze bliskiej konkurencji, wszędzie mowili mi w granicach 2400-2800 w tych samych częściach. Napisze Wam pozniej dokladnie jakie podzespoly do montazu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latam Q 1.8T w a6 avant i kazde 100km to lzej dla portfela... roku instalacja nie ma a juz sie dawno zwrocila ( na trasie 400km do 120km/h spokojnie jadac 120-130 zl:polew: gdzie bardacha wazy prawie 1800 na pusto)

stag4 red. silver wtryskli klepaki ale daja rade :kox: w razie w w kazdej chwili moge listwe wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeży jestem w tym temacie i nie pamiętam jakie symbole ale mam to zapisane więc pozniej dopisze co to takiego, napewno stage,butla w koło 55l (45 wchodzi do butli) reduktor do 300km. Myślę że cena zależna jest brdziej od miejsca i moze bliskiej konkurencji, wszędzie mowili mi w granicach 2400-2800 w tych samych częściach. Napisze Wam pozniej dokladnie jakie podzespoly do montazu :decayed:

Jak reduktor do 300KM i komp STAG to może zaproponowali Ci tłokowego Magic III?

U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B6 z bagażem też do lekkich nie należy i też trochę spali, ale na LPG wychodzi o wiele taniej

trasa 1500km (wakacje) średnia wyszła 10l/100km - nie z komputera, predkość czasami 160km/h, reszta 120-140km/h

Jak PB to z LPG, wiadomo ceny benzyny spore z zarobkami w PL

U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem.

Bał bym się to zakładać, słyszałem przypadki uszkodzenia silnika, bo parownik gaz puścił do układu chłodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem.

Bał bym się to zakładać, słyszałem przypadki uszkodzenia silnika, bo parownik gaz puścił do układu chłodzenia

Dokładnie miałem ten przypadek. Wyglądało jakby uszczelka pod głowicą strzeliła i śmierdziało ze zbiorniczka wyrównawczego gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeży jestem w tym temacie i nie pamiętam jakie symbole ale mam to zapisane więc pozniej dopisze co to takiego, napewno stage,butla w koło 55l (45 wchodzi do butli) reduktor do 300km. Myślę że cena zależna jest brdziej od miejsca i moze bliskiej konkurencji, wszędzie mowili mi w granicach 2400-2800 w tych samych częściach. Napisze Wam pozniej dokladnie jakie podzespoly do montazu :decayed:

Jak reduktor do 300KM i komp STAG to może zaproponowali Ci tłokowego Magic III?

U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem.

Wiesz.. nie chcę zgadywać teraz, dziś nie dam rady ale jutro jak będe w domu to napiszę co dokładnie mi wkładaja, w każdym razie facet mówił że nie ma przy tej instalcji odczuwalnej utraty mocy samochodu. On mi tam opowiadał o różnych częściach i jak działają, ale ni hu hu nie powtórzę tego co on mi mówił :-) hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz.. nie chcę zgadywać teraz, dziś nie dam rady ale jutro jak będe w domu to napiszę co dokładnie mi wkładaja, w każdym razie gacet mówił że nie ma przy tej instalcji odczuwalnej utraty mocy samochodu. On mi tam opowiadał o różnych częściach i jak działają, ale ni hu hu nie powtórzę tego co on mi mówił :-) hehe.

Bo tak się ma zachowywać dobrze założona instalacja i wystrojona

Spalanie troszkę większe 10-15% oczywiście gazu

Ja mam parownik AC-r01 niby do 150KM, auto ma około 180KM i nic nie kuleje

Mapę mam zmienioną i wtryski PB nie wyrabiają przy 6000obr ale LPG daje radę z zapasem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz.. nie chcę zgadywać teraz, dziś nie dam rady ale jutro jak będe w domu to napiszę co dokładnie mi wkładaja, w każdym razie gacet mówił że nie ma przy tej instalcji odczuwalnej utraty mocy samochodu. On mi tam opowiadał o różnych częściach i jak działają, ale ni hu hu nie powtórzę tego co on mi mówił :-) hehe.

Bo tak się ma zachowywać dobrze założona instalacja i wystrojona

Spalanie troszkę większe 10-15% oczywiście gazu

O to właśnie chodzi. Dobre części, fachowcy z prawdziwego zdażenia i myślę że nie może być źle. Mimo że 1.8 T ale prawie jak smok pije wahe.

---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ----------

Czy po zamontowaniu LPG nie ma problemów z zrobieniem wirusa? Trzeba zapewnie ponownie tą instlację stroić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zamontowaniu LPG nie ma problemów z zrobieniem wirusa? Trzeba zapewnie ponownie tą instlację stroić ?

Na pewno trzeba zestroić, ale to żaden problem

Ważne aby parownik wytrzymał spadki ciśnienia i gaz doprowadzony rurką 8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzespoły które będą wkładali do mojego 1.8 T

komputer -Zenit PRO OBD

reduktor -KME GOLD

wtryski -HANA (do 300km) niebieskie

---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

Panowie ktos cos moze powiedziec o tym zestawie ? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...