Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Prośba o pomoc 1.8t 190km 6biegów czy warto zagozować ?


uciniak

Rekomendowane odpowiedzi

ile masz KM w aucie, bo niebieskie moga trochę lać na niskich obrotach, a ciśnienie zmniejszać na 0,8bara to trochę mało

Znajomy ma silnik 135KM - peugeot i wtryski zielone, leją strasznie na wolnych obrotach - ciśnienie zmniejszone na 0,8bara

mieszanka bogata, korekta -24%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gold ma 0.9-1.7 bara zakres regulacji,hana niebieska ok.50KM na 1.0 barze powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVJ 150km, planowany program o ile juz nie jest zrobiony przez poprzedniego wlasciciela, muszę wybrac sie na hamowanie.... w kazdym razie sam powiedzialem facetowi ze chce wtryski ktore wytrzymaja moc do 200km, dlatego będą Hana niebieskie,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nigdy nie byłem zwolennikiem gazu, ale mimo wszystko czas się przełamać, ponieważ będę robił nią troche kilometrów. Chciałbym założyć do audi a4 b6 1.8T 190KM quattro. Z wątku wyczytałem, że na pewno mają to być wtryski hana. Pytanie czy podwójny reduktor tez? jaka jest róznica? Jaką firme wybrać brc czy stag? Czy ktoś zakładał i może polecić jakieś dobrego gazownika w woj opolskim lub okolicach?

---------- Post dopisany 26-03-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2013 at 15:41 ----------

dziękuje za liczne i wyczerpujące odpowiedzi :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO do wtryskow kolego ro sa rozne opinie na ten temat

ja mam valteki i dzialaja padna to je zregeneruje i tyle

reduktor pojedynczy ale dobry tylu silver, gold

mam staga brc nie znam i jestem zadowolony

o dobrego gazownika popytaj w miescie swoim a napewno znajdziesz a to najwazniejsze w tym wszystkim niestety

najwet najlepsze graty zalozone i wystrojone przez partacza beda syfem niestety :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwójny reduktor nie potrzebny ac01 czerwony ogarnie AC S.A. - Reduktory - Reduktor AC R01 i hana i sterownik stag 4 i bedzie smigać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?

z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż

na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty opowiadasz,ja mam czarny i 180KM daje radę, spadki max 0,1 bara, ale dobre filtry oraz rurka 8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie opowiadam na reklamację go bez problemu zabierają jak się dowiedzieli że tak spada ciśnienie

a i jeszcze dają czarny na okres reklamacji

na kme silwer z 1.3 spadało do 1.0 co prawda miedz 6 a teraz jest 8mm i ten czerwony i jest lipa totalna

na LPG forum troszkę poczytałem i jest wiele przypadków że ac 250 jest mało stabilny ciśnieniowo i nie tylko ja mam taki przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?

z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż

na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym.

ponoc sa problemy z tym reduktorem nie trzyma cisnienia z silnikami turbo, ja zalozylem drozszy lovato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś założony został używany czarny ac 150 tak tym czasowo i daję radę

ciśnienie 1.2 bara i nie wiem na ile spada ale na BP nie przerzuca i gdzie tu różnica AC 150 a AC 250 ?

pomalowali na czerwono in króćce pozmieniali i w wydajności 100 KM przybyło :facepalm:

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?

z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż

na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym.

ponoc sa problemy z tym reduktorem nie trzyma cisnienia z silnikami turbo, ja zalozylem drozszy lovato

co za lovato masz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam ale była partia reduktorów uszkodzonych co nie trzymały ciśnienia było na forum lpg gaz coś o tym pisali że te nowe są oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, trochę z innej beczki, czy w momencie przełączenia na gaz jednocześnie przestaje u Was pracować pompka benzyny ? Czy warto poprosić o taki patent, zakład montujący nam inst. gazową ? :eusathink:To chyba trochę bez sensu jechać z nad morza do Zakopanego na gazie z napierającą cały czas pompą paliwa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z pompą się nie robi, nie wiem czy chodzi cały czas lub tylko nabije ciśnienie i się wyłącza.

Jak Ci zbraknie gazu i auto przełaczy na pb a pompa byłaby wyłaczana, to napewno bedzie szarpniecie lub zgaśnięcie auta.

Ludzie z normalnie podpięta pompą jeżdżą po naście lat i nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z pompą się nie robi, nie wiem czy chodzi cały czas lub tylko nabije ciśnienie i się wyłącza.

Jak Ci zbraknie gazu i auto przełaczy na pb a pompa byłaby wyłaczana, to napewno bedzie szarpniecie lub zgaśnięcie auta.

Ludzie z normalnie podpięta pompą jeżdżą po naście lat i nic się nie dzieje

Niestety czasem się jednak robi, jakiś czas temu musiałem pompkę wymienić. Mechanior mi podpowiedział, że może mi zrobić taki patent, gazownicy są temu niechętni bo to dodatkowa robota a pompa paliwa to element, który ich nie interesuje.

Piszę tutaj, bo rozglądam się na autkiem z mocniejszym silnikiem. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś założony został używany czarny ac 150 tak tym czasowo i daję radę

ciśnienie 1.2 bara i nie wiem na ile spada ale na BP nie przerzuca i gdzie tu różnica AC 150 a AC 250 ?

pomalowali na czerwono in króćce pozmieniali i w wydajności 100 KM przybyło :facepalm:

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?

z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż

na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym.

ponoc sa problemy z tym reduktorem nie trzyma cisnienia z silnikami turbo, ja zalozylem drozszy lovato

co za lovato masz ?

Kiedyś jak były tylko czarne to były niby do 250KM potem zmienili opis na 150KM

Ja po opiniach z forum LPG właśnie kupiłem czarny bo sprawdzone i ktos sprawdzał przy 220 konnym silniku dawały radę

Niestety czasem się jednak robi, jakiś czas temu musiałem pompkę wymienić. Mechanior mi podpowiedział, że może mi zrobić taki patent, gazownicy są temu niechętni bo to dodatkowa robota a pompa paliwa to element, który ich nie interesuje.

Piszę tutaj, bo rozglądam się na autkiem z mocniejszym silnikiem. :hi:

A co się może dziać z pompą.Ważne aby nie jeżdzić na rezerwie pb.

Co bedzie jak zbraknie Ci gazu, pompa napompuje w ułamku sekundy paliwo?, lub przy małej ilości gazu przy wyprzedzaniu - może przełaczyć na pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, że pompa coś tam na LPG pracuje, bo moja już ma dość i buczy nawet jak jadę na LPG ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...