Pancin Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2008 N75 wykluczam, bo jest nowy, a jak jeździłem bez niego to powinno przeładowywać, a tak się nie działo. Mam nadzieję, że to nie t..., a jeśli tak to będzie motywacja do Eliminatora
gregory Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Taką dolegliwość trzeba po kawałku wykluczać kolejne możliwości. Po nitce do kłębka :> Walniesz sobie nowe DV od TT i wywalisz kata i pózniej można dalej myśleć.
Pancin Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Opublikowano 9 Lutego 2008 Odgrzewam temat, bo może się komuś przyda. Auto śmiga jak złoto, boost na właściwym poziomie. Problemem okazał się rozregulowany WG, chociaż nie wpadłem na to, że ktoś mógł tam grzebać. W sumie nie wiem czemu cięgło było źle ustawione, ale klapka miała jakiś 1 cm luzu. Spokojnie palec się wciskało. Nie dziwne więc, że turbina nie mogła nadmuchać wystarczająco. Teraz jest ustawione, przy okazji wycięty katalizator i zastąpiony rurą 2,5" od turbiny do plecionki. Jest bajera.
mareks84 Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 odnosnie regulacji WG- rozumiem ze trzeba wyciagnac turbo i ustawic na jaiejs maszynie czy sam sobie jakos wyregulowales na wyciagnietej turbinie?? podejzewam ze mam taki sam problem ja ty bo objawy sa identyczne :/
Pancin Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Opublikowano 10 Lutego 2008 Da się to zrobić bez wyciągania turbiny. Trzeba ją odkręcić od kolektora i wspornika mocującego od spodu i można ją wtedy przesunąć, żeby włożyć rękę z kluczem. Łatwiej o tyle, że nie musisz odpinać węży od chłodzenia i smarowania. Ja mam ustawione "na oko", tak, żeby klapka zaworu szczelnie przylegała do muszli turbiny i działa bez zarzutu.
poziek Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 można pod gruszkę/aktuator podpiąć manometr jak już bedzie odkrecona turbina i klapka ma się uchylac przy 0,45 bara
mareks84 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 oki chlopaki wielkie dzieki za informacje bede działał
piotr19q Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Mam podobny problem.W ogole nie czuje odejscia a przeciez to 1.8T wiec powinien dostawac kopa.Wiem ze na 100% turbina jest ok,to samo na Vagu nie ma bledow. Czym moze to byc jeszcze spowodowane?
gregory Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Mam podobny problem.W ogole nie czuje odejscia a przeciez to 1.8T wiec powinien dostawac kopa.Wiem ze na 100% turbina jest ok,to samo na Vagu nie ma bledow. Czym moze to byc jeszcze spowodowane? Naprawde mi przykro, że tyle 1.8T cierpi na różne dolegliwości. Co chwile czytam, ktoś pisze, że to nie ma doładowania, albo to silnik ma nierówne obroty, czy nie ciągnie do końca obrotomierza. Ręce opadają. Każdy coś podpowiada-próbuje, albo zgaduje. Ale powodów może być conajmniej kilka i w każdym przypadku może coś innego nie domagać. Potrzebna jest porządna diagnoza, bez wiedzy chociażby podstawowej nikt nic nie wyczaruje i nie wywróży. Radze użyć szukajki i poczytać bo było już takich tematów całe stado!! A kto szuka ten znajdzie.
poziek Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 gregory podziwiam twój spokój i opanowanie... jest 5 rzeczy do sprawdzenia i to wszystko było napisane już pincet milionów razy...
Rekomendowane odpowiedzi