Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Bardzo słabe doładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

N75 wykluczam, bo jest nowy, a jak jeździłem bez niego to powinno przeładowywać, a tak się nie działo. Mam nadzieję, że to nie t..., a jeśli tak to będzie motywacja do Eliminatora :)

Opublikowano

Taką dolegliwość trzeba po kawałku wykluczać kolejne możliwości. Po nitce do kłębka :> Walniesz sobie nowe DV od TT i wywalisz kata i pózniej można dalej myśleć.

Opublikowano

Odgrzewam temat, bo może się komuś przyda. Auto śmiga jak złoto, boost na właściwym poziomie. Problemem okazał się rozregulowany WG, chociaż nie wpadłem na to, że ktoś mógł tam grzebać. W sumie nie wiem czemu cięgło było źle ustawione, ale klapka miała jakiś 1 cm luzu. Spokojnie palec się wciskało. Nie dziwne więc, że turbina nie mogła nadmuchać wystarczająco. Teraz jest ustawione, przy okazji wycięty katalizator i zastąpiony rurą 2,5" od turbiny do plecionki. Jest bajera. :)

Opublikowano

odnosnie regulacji WG- rozumiem ze trzeba wyciagnac turbo i ustawic na jaiejs maszynie czy sam sobie jakos wyregulowales na wyciagnietej turbinie?? podejzewam ze mam taki sam problem ja ty bo objawy sa identyczne :/

Opublikowano

Da się to zrobić bez wyciągania turbiny. Trzeba ją odkręcić od kolektora i wspornika mocującego od spodu i można ją wtedy przesunąć, żeby włożyć rękę z kluczem. Łatwiej o tyle, że nie musisz odpinać węży od chłodzenia i smarowania. Ja mam ustawione "na oko", tak, żeby klapka zaworu szczelnie przylegała do muszli turbiny i działa bez zarzutu.

Opublikowano

można pod gruszkę/aktuator podpiąć manometr jak już bedzie odkrecona turbina i klapka ma się uchylac przy 0,45 bara

Opublikowano

Mam podobny problem.W ogole nie czuje odejscia a przeciez to 1.8T wiec powinien dostawac kopa.Wiem ze na 100% turbina jest ok,to samo na Vagu nie ma bledow. Czym moze to byc jeszcze spowodowane?

Opublikowano

Mam podobny problem.W ogole nie czuje odejscia a przeciez to 1.8T wiec powinien dostawac kopa.Wiem ze na 100% turbina jest ok,to samo na Vagu nie ma bledow. Czym moze to byc jeszcze spowodowane?

Naprawde mi przykro, że tyle 1.8T cierpi na różne dolegliwości. Co chwile czytam, ktoś pisze, że to nie ma doładowania, albo to silnik ma nierówne obroty, czy nie ciągnie do końca obrotomierza. Ręce opadają. Każdy coś podpowiada-próbuje, albo zgaduje. Ale powodów może być conajmniej kilka i w każdym przypadku może coś innego nie domagać. Potrzebna jest porządna diagnoza, bez wiedzy chociażby podstawowej nikt nic nie wyczaruje i nie wywróży. Radze użyć szukajki i poczytać bo było już takich tematów całe stado!! A kto szuka ten znajdzie.

Opublikowano

gregory podziwiam twój spokój i opanowanie...

jest 5 rzeczy do sprawdzenia i to wszystko było napisane już pincet milionów razy...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...