Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] STAG4 Plus 17l/100km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja dopiero zaczynam zabawę , mnożnik to jak ustawić bo już nie kumam

Opublikowano

@juby_p ty mówisz o ciśnieniu LPG 1.2 a ja mówię o ciśnieniu kolektora w linii mnożnika ostatni punkt po prawej stronie masz ciśnienie kolektora, napisane jak wół u kolegi jest to około 120 a normalnie jest w okolicy 40 .Co do punktów to skąd wiesz na oko że one nie są potrzebne ? nie rozumiem tego jak tak możesz wróżyć z niczego a to że mapa się pokrywa nie świadczy o dobrze wyregulowanej instalacji .

Problemów żadnych nie ma pali jeździ tylko lać zbiera się normalnie nie ma różnicy .Szukam kogoś kto mi sprawdzi ustawienia gazu z mapy i pliku osc

Jak chcesz sprawdzić czy instalka jest dobrze wyregulowana to np: Vagiem sprawdź sobie korekty krótko i długoterminowe i będziesz wiedział czy masz ubogo czy bogato albo zero .

Zapisz sobie ustawienia staga !! , rozgrzej auto do około 50* ustaw ciśnienie robocze i puść Autokalibracje zobaczysz jak ci stag ustawi mnożnik ,później możesz się pobawić w zgrywanie mapki a jak ci się znudzi lub ni będzie wychodziło wczytujesz sobie stare ustawienia i masz jak było ;)

edit

Kolego @juby_p pokryta mapa nie jest wyznacznikiem dobrze ustawionej instalki , te punkty mogą tam być dlatego żeby czas wtrysku PB był taki sam jak LPG

np moja mapa jak widać ładnie pokryta ale co z tego jak korekta długoterminowa +25 ( za ubogo ) i CHECK , i teraz bawimy się korekcją od temperatury ....

08c363655865dd53.jpg

efa53f5fab700192.jpg

Opublikowano

a dlaczego jest takie duże te ciśnienie ?a może być ze to turbo silnik .

Opublikowano

Kolego Uris ja wiem o czym ja mówię ale nie rozumiem do czego pijesz wiem już o czym pisaliście o osi podciśnienia w kolektorze. Stag kiedyś miał skale tylko do 100 potem przy którejś aktualizacji zrobili ją większą ale kropki mnożnika nie pokazują ciśnienia i niema zasady ze ostatnia kropka ma być przy 40 bo niby dlaczego? Mapa ma się kończyć na 1 z osi po lewej, oś po prawej jest dla punktów mapy nie mnożnika - wykres czas do podciśnienia.

Opublikowano

jeszcze ostatnie dziś pytanko a te korekty długoterminowe w vag to gdzie które kanały trzeba oglądać to jutro zajrzę

Opublikowano

Kolego @juby_p pokryta mapa nie jest wyznacznikiem dobrze ustawionej instalki , te punkty mogą tam być dlatego żeby czas wtrysku PB był taki sam jak LPG

Dobrze wiem że nie jest to wyznacznikiem i zauważ że jak usuniesz te punkty co skreśliłem spowodujesz że mapa może się bardziej rozjechać. Ale pomyśl co przedstawia krzywa mnożnika? Przedstawia zależność wydajności wtrysków PB do LPG i myślisz że ta zależność jest taka połamana ?? bo ja uważam że ma łagodne załamania i na pewno nie jest tak że ma takie skoki. Wykres mnożnika tez jest inny dla każdych wtrysków LPG maja ina zależność do PB.

Uris Twój mnożnik wygląda trochę lepiej ale niema nic wspólnego z pokrytą mapą :tongue4: coś ci ostatni punkt na gazie wyjechał co??? a błąd to zapętlenie wtrysków? Valtek czerwony ma wydajność przy ciśnieniu 1 czyli takie jakie masz wydajność około 30paru koni czyli stykowo do tego silnika a ty jeszcze mnożnik masz większy od 1 i widać ze jeszcze chce do góry dysz to nie masz przypadkiem za małych?[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 23:56_________________________________________________

te punkty mogą tam być dlatego żeby czas wtrysku PB był taki sam jak LPG

Proszę powiedz że się pomyliłeś pisząc to, czas wtrysku LPG ma być taki sam jak PB tylko w jednym miejscu. Jeśli w programie pod wykresem jest legenda że zielone punkty to Gaz to nie oznacza wcale ze one przedstawiają czas wtrysku LPG.

A i jeszcze jedno, Uris czemu masz rozbieżności w czasach wtrysku LPG o jedną milisekundę miedzy cylindrami?

Opublikowano

Do niczego nie piję :) jasne że nie ma zasady ze to 40 lecz pierwszy raz widzę tak wysokie ciśnienie nie wiem może w turbo tak jest musi się ktoś bardziej kompetentny wypowiedzieć .

Ja na tą chwilę instalkę ustawiam tylko w oparciu o korekty krótko i długo terminowe BP efekt tego taki że korektę BP mam na poziomie +3% ( ubogo ) a mapa LPG względem BP rozjechana na maxa .

Korekty bodajże są na kanale 32 ( ja używam do monitorowania ELM OBDII + soft na Androida )

Uris Twój mnożnik wygląda trochę lepiej ale niema nic wspólnego z pokrytą mapą tongue4 coś ci ostatni punkt na gazie wyjechał co??? a błąd to zapętlenie wtrysków? Valtek czerwony ma wydajność przy ciśnieniu 1 czyli takie jakie masz wydajność około 30paru koni czyli stykowo do tego silnika a ty jeszcze mnożnik masz większy od 1 i widać ze jeszcze chce do góry dysz to nie masz przypadkiem za małych?

To że się wtryski zapętlają to nic złego ,ważne że sonda pracuje .

Proszę powiedz że się pomyliłeś pisząc to, czas wtrysku LPG ma być taki sam jak PB tylko w jednym miejscu. Jeśli w programie pod wykresem jest legenda że zielone punkty to Gaz to nie oznacza wcale ze one przedstawiają czas wtrysku LPG.

Nigdzie nie napisałem że czas wtrysku BP ma być taki sam tylko w jednym punkcie ,chyba jest oczywiste że w całym zakresie .

A i jeszcze jedno, Uris czemu masz rozbieżności w czasach wtrysku LPG o jedną milisekundę miedzy cylindrami?

Gdzie ty tam widzisz 1ms ?? chyba z liczeniem kiepsko a po drugie moje valdemary mają najechane 80tys

Opublikowano

Uris jakie masz spadki ciśnienia przy bucie? i jakie masz dysze? jaki reduktor? kolektor masz prawidłowo nawiercony? przynajmniej w tych samych odległościach?

Opublikowano

jak jest u mnie za ubogo to od razu mam dwa błędy 17511 i 17536

Opublikowano

no bo są związane z za ubogą mieszanką. i tak będzie dopóki będziesz miał Alaskę niech gazownik założy ci reduktor AC r-01

Opublikowano

Uris jakie masz spadki ciśnienia przy bucie? i jakie masz dysze? jaki reduktor? kolektor masz prawidłowo nawiercony? przynajmniej w tych samych odległościach?

To nie jest temat o mnie tylko o koledze który ma problem :>

Ja nie mam problemu ze swoją instalką .

Opublikowano

To że się wtryski zapętlają to nic złego ,ważne że sonda pracuje .

Jeżeli sonda pracuje przy max bucie (pedał w podłodze i widzisz oscylację) to jest już źle sonda ma stać wtedy na bogato. Wyjaśnię ze dla mnie określenie pracuje oznacza oscylację.

Nigdzie nie napisałem że czas wtrysku BP ma być taki sam tylko w jednym punkcie ,chyba jest oczywiste że w całym zakresie .

Ja tak napisałem i tak ma być, ale widzę ze wykres niebieski dla ciebie to czas wtrysku PB a wykres zielony to LPG ale tak nie jest.

Gdzie ty tam widzisz 1ms ?? chyba z liczeniem kiepsko .

Twój screean z odchyłka czasy wtrysku gazu: Gaz 1 7,0 Gaz 2 6,1

Ja nie mam problemu ze swoją instalką .

Cieszy mnie to bardzo:)

Opublikowano

Panowie spokojnie .Mam pytanko jak zastosuje taki reduktor ARTIC AT09 będzie dużo roboty ze zmiana mój gazownik upadł ogłosił upadłość i muszę we własnym zakresie robić wszystko strojenie itp?

Opublikowano

zdaje się ze tylko będziesz musiał przejść ze średnicy 6mm na 8 bo artic ma 8mm a alaska 6mm

Opublikowano

to wiem przejściówkę trzeba tylko a reszta i ustawienia mi chodzi?

Opublikowano
Jeżeli sonda pracuje przy max bucie (pedał w podłodze i widzisz oscylację) to jest już źle sonda ma stać wtedy na bogato. Wyjaśnię ze dla mnie określenie pracuje oznacza oscylację.

Miałem na myśli bogato

Ja tak napisałem i tak ma być, ale widzę ze wykres niebieski dla ciebie to czas wtrysku PB a wykres zielony to LPG ale tak nie jest.

Tu cię kompletnie nie rozumiem .

Twój screean z odchyłka czasy wtrysku gazu: Gaz 1 7,0 Gaz 2 6,1

A tu się czepiasz :naughty: moje valdemary maja przejechane 80tys już nie są idealne .

Opublikowano
Ja tak napisałem i tak ma być, ale widzę ze wykres niebieski dla ciebie to czas wtrysku PB a wykres zielony to LPG ale tak nie jest.

Tu cię kompletnie nie rozumiem .

Wiem bo z tego co piszesz to chyba staga też nie rozumiesz. I tu sie wcale nie czepiam.

Opublikowano

No to wytłumacz mi to bo z tego co napisałeś to linia niebieska to LPG a linia zielona to PB a czas wtrysku ma się zgrywać tylko w jednym miejscu ,szczerze powiem nie rozumiem tego to jak byś mógł to lepiej wyjaśnić jak ty to rozumiesz bo używasz jakiś swoich pojęć które są mało zrozumiałe dla mnie .

I kolejna sprawa bo mi wytykasz że gdzieś tam mi się jakiś punkt rozjechał , chyba nie łudzisz się że jak raz pokryjesz mapki to one już zawsze będą pokryte !

Opublikowano

1). linia niebieska jest to czas wtrysku PB na PB

2). linia zielona jest to czas wtrysku PB na LPG

3). Czas wtrysku PB na PB i PB na LPG powinny się zgadzać w całym zakresie - pokryta mapa

4). Czas wtrysku LPG powinien być taki sam jak czas wtrysku PB tylko na końcu mapy i tam mnożnik wtedy jest 1

5). Cytuje Ciebie "te punkty mogą tam być dlatego żeby czas wtrysku PB był taki sam jak LPG" z tego wnioskuje ze uważasz ze czasy wtryski PB i LPG maja być takie same

6). Nie wytykam tylko zwracam uwagę ze zielona kreskę masz dłuższa:) wiec albo nie zrobiłeś mapy benzyny do końca albo koniec mapy ci się rozjeżdża.

Opublikowano

Teraz prawie wszystko się zgadza ,to co napisałeś wcześniej było trochę nie zrozumiałe lecz dalej nie czaje tego punktu .

4). Czas wtrysku LPG powinien być taki sam jak czas wtrysku PB tylko na końcu mapy i tam mnożnik wtedy jest 1

Na czerwono rozumiem dalej nie

Według ISA2 mapka nie jest zebrana w kilku punktach ( zaznaczam to na żółto ) a jaki ma to wpływ na wykres LPG to nie wiem

5220392d6df50d36.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...