Enduro Grybów Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Jeśli tarcza nie dostała wodą to nic jej nie będzie. A sinizna zejdzie. Kolega jest mechanikiem. Pomagam mu czasem rozwiązywać różne przypadki Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
KINIAM Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Koledzy wczoraj mi złapał zacisk w prawym przednim kole. Przejechałem tak jakieś 5-6 km i tarcza dziś po ostygnięciu jest cała fioletowa. Czy jest taka możliwość, że po regeneracji zacisków będzie mi biła ta tarcza z racji przegrzania?? Bicie to można sprawdzić ale współpracę przegrzanej tarczy z materiałem ciernym klocka to już stwierdzisz w trakcie eksploatacji. Może wystąpić zjawisko pulsacji momentu hamowania.
Krumak Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Kurczę nie uśmiecha mi się wymieniać tarcz, nie przejechały jeszcze 15000 km od wymiany Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lolos1983 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) witam.ja rowniez po wymianie samych klockow mam piski przy malych predkosciach po wcisnieciu pedalu hamulca lub lekkim zaciagnieciu recznego pisk znika .nie zawsze jest ten pisk ale jest denerwujacy ale dzisiaj mam mala nadzieje ze w koncu sie uda ten pisk zlikwidowac podaje ciekawy link najciekawsze ze wymiana byla z tylu i piszczy prawa strona a lewa cisza Edytowane 15 Listopada 2016 przez lolos1983
gambit4 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Podłącze się do tematu. Mam bardzo podobny problem. Jakiś czas temu zaczęło mi strasznie "bić" na kierownicy i pojawił się bardzo dziwny denerwujący i rytmiczny(pełny odrót koła) pisk w prawym przednim kole. Postanowiłem wymienić tarcze oraz klocki. Kupiłem komplet TRW. Po założeniu bicie na kierownicy ustało ale pozostał ten denerwujący pisk. Pomyślałem ze może coś z zaciskiem tłoczkiem itd. wszystko dokładnie wyczyściłem nasmarowałem chodzi jak laleczka,lecz piszczenie dalej nie ustąpiło. Proszę o poradę co można jeszcze zrobić aby wyeliminować ten pisk.Auto stoi w garażu bo nie chcę jeździć żeby przypadkiem tarczy nie przegrzać. Dodam jeszcze że jak tylko delikatnie nacisnę na hamulec to piszczenie ustępuje, po zwolnieniu hamulca od razu powraca. Załączam filmik który nagrałem aby zobrazować tą usterkę. Pozdrawiam Patryk Edytowane 22 Listopada 2016 przez gambit4
gonzalez09 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 takze mam problem z piszczeniem wymienilem klocki(tanie nie byly) bo nie kupuje byle czego, zapodalem do audi po przejechaniu ok 300 km dalej piszcza przy chamowaniu, myslalem ze musza sie dotrzec i na poczatku tak ma byc co to robic teraz ??
KINIAM Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Dnia 22.11.2016 o 20:05, gambit4 napisał: Dodam jeszcze że jak tylko delikatnie nacisnę na hamulec to piszczenie ustępuje, po zwolnieniu hamulca od razu powraca. I jak się sprawa zakończyła ?. To nie tarcza była winna ?. Zawartość dodana 4 minutes later 1 godzinę temu, gonzalez09 napisał: takze mam problem z piszczeniem wymienilem klocki(tanie nie byly) bo nie kupuje byle czego, zapodalem do audi po przejechaniu ok 300 km dalej piszcza przy chamowaniu, myslalem ze musza sie dotrzec i na poczatku tak ma byc co to robic teraz ?? Co to za klocki ? na starych tarczach ?. Jeśli tarcze OK to materiał klocków popiskuje i marne widoki, że to się skończy.
gonzalez09 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 klocki cos na b sie zaczynaja ale nie pamietam dokladnie, tak na starych tarczach ale tarcze sa wporzadku, czyli albo sie przyzwyczaic albo zmienic, chyba ze wezma na gwarancje
Zymek1989 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) U mnie na textarach nic nie trze dotarło się i mam spokój. Obawy niepotrzebne Edytowane 20 Lipca 2017 przez Zymek1989
Patryk Kiełek Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Używa ktoś tarczy i klocków Brembro ? Nie piszcza?
Marcin_K Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dnia 19.07.2017 o 23:35, Zymek1989 napisał: U mnie na textarach nic nie trze dotarło się i mam spokój. Obawy niepotrzebne Trzeba dłużej pojeździć żeby się przekonać co i jak u mnie zaczęły piszczeć po 10-12k kilometrów klocki i tarcze ATE
Zymek1989 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Będę obserwował ale mam nadzieję, że będzie cisza aż do następnej wymiany
Brdm Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 u mnie tył zaczął piszczeć kilka km po wymianie... wyjąłem klocki i pogoniłem je papierem ściernym ... po tym zrobiłem jakieś 10kkm i cisza jest...
Marcin_K Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 U mnie nadal piszczą jak stare drzwi - już nigdy nie kupie zestawu ATE w komplecie. Porażka
Mateusz69 Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 (edytowane) Witam Panie i Panowie, Pacjet A4 B7 TDI quattro. Po powrocie z wakacji nieszczęsna kałuża zrobiła swoje i były drgania przy hamowaniu. Pierwszy rzut poszedł tarcze Brembo klocki oryginalne kupione na allegro.pl po przejechaniu około 200km powstały piski z przedniego lewego koła podczas jazdy na postoju cisza i po wciśnięciu hamulca również ustępowało. Decyzja rozbieram i czyszcze raz jeszcze jarzma prowadnice smarowanie. Użyty został smar ceramiczny z Bernera. Po przejechaniu około 300km piski powróciły. Mechanik stwierdził że użyte tarcze brembo mogą być za twarde do klocków oryginalnych. Poszedł zestaw ATE tarcze + klocki ceramiczne ATE, po przejechaniu około 3000km piski nadal występowały (mechanik mówił że muszą się ułożyć ). Kolejny raz zostały rozebrane i przeczyszczone, dało to poprawę na około 200km. Piski znów powróciły. Zauważyłem że z samego rana jak wsiadam i jade przez około kilkudziesięciu km pisków nie ma dopiero jak zacznę hamować pedałem piski powracają. Mechanik stwierdził że użyte klocki ceramiczne mają inną powierzchnię i będa piski. Ręce mi opadały, wiec stwierdziłem że wymienię na klocki ATE zwykłe, no i nic to nie dało nadal są piski. PROSZĘ o pomoc czy ktoś się spotkał z takim problemem. Nie wiem czy szukać problemu w zacisku samym? piski dochodzą z przedniego lewego koł Tłoczek w zacisku chodzi bez najmniejszych problemów, wszystko lekko i sprawnie. powiem tak pracuje w ASO, moi mechanicy nie są z pierwszej łapanki i mają doświadczenie, natomiast nie mają pomysłów już na te piski cholerne. jedynie co mi jeszcze podsunęli pomysł to nacięcie klocków w poprzek bo może zbiera sie pył hamulcowy i to jest winą pisków bo nie ma odprowadzenia. Niestety ATE nie są nacięte, ale widziałem że niektórzy producenci nacinają. A jak nie to po prostu z piszczeniem jazda, ale to wku**** Edytowane 19 Listopada 2017 przez Mateusz69
Mateusz69 Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 2 godziny temu, Dev napisał: rozjechane zaciski Tzn.? Napisz troszkę więcej co masz na myśli
Dev Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Mateusz69 napisał: Tzn.? Napisz troszkę więcej co masz na myśli Zaciski są w trapez, kły w zacisku nie są równolegle względem tloczka, stąd i piski Edytowane 19 Listopada 2017 przez Dev
Mateusz69 Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) 17 godzin temu, Dev napisał: Zaciski są w trapez, kły w zacisku nie są równolegle względem tloczka, stąd i piski Co oznacza sformułowanie kły? Edytowane 20 Listopada 2017 przez Mateusz69 DODANIE OBRAZKA
Dev Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 obejrzyj sobie zaciski to będziesz wiedziec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się