Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczące hamulce A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Założyłem przednie tarcze i klocki textar, chyba tysiąca kilometrow nie przejechałem i zaczęły pojawiać się piski z przedniej osi. Zregenerowałem przednie zaciski bo wypchneło kawałek gumy osłony tłoczka z jednej strony. Zrobiłem może z 200 kilometrów I znów się pojawia ten problem, ale dopiero gdy się hamulce nagrzeją zaczyna strasznie piszczeć przy takim stosunkowo spokojnym hamowaniu.

Sprawdzałem siłę hamowania i jest identyczna wartość na przedniej osi.

Ma ktoś pomysł w czym tkwi problem?

Zmienić same klocki na inną firmę, jak tak to jaką polecacie do tarcz textar?

Opublikowano
14 godzin temu, Piotrek717 napisał:

Witam. Założyłem przednie tarcze i klocki textar, chyba tysiąca kilometrow nie przejechałem i zaczęły pojawiać się piski z przedniej osi. Zregenerowałem przednie zaciski bo wypchneło kawałek gumy osłony tłoczka z jednej strony. Zrobiłem może z 200 kilometrów I znów się pojawia ten problem, ale dopiero gdy się hamulce nagrzeją zaczyna strasznie piszczeć przy takim stosunkowo spokojnym hamowaniu.

Sprawdzałem siłę hamowania i jest identyczna wartość na przedniej osi.

Ma ktoś pomysł w czym tkwi problem?

Zmienić same klocki na inną firmę, jak tak to jaką polecacie do tarcz textar?

Masz luz na zawieszeniu

Opublikowano

Wzdłużnego i poprzecznego luzu żadnego nie czuje. Ale jak przeszlifuje klocki papierkiem ściernym i założę na auto to na parę dni jest spokój i cisza podczas jazdy. Potem znów wracają piski

Opublikowano

Witam. Panowie, mam 330 z tylu w b7, (Zimmermann + Ferodo) i klocki piszcza w chooy przy dojezdzaniu do świateł. Wymieniłem klocki na TRW, niedość ze klocki twarde jak kamień i trzeba było potem toczyć tarcze bo zostawiały paskudny rant rdzy, to tez piszczały. Już znużony tematem nawet kazałem mechanikowi posmarować styk na blaszkach i dalej to samo. Stwierdziłem, ze toczę tarcze i wracam do Ferodo (nowe kupiłem) i dalej, rano odpalam, jadę i pisk pisk pisk. Smarowany styk, piszczą, na sucho - tez piszczą. Heble świeżo regenerowane na nowych gumkach etc pół roku temu i już rozkładam ręce ?

helpp

Opublikowano

Głupie pytanie ale czy dokładnie wyczyściłeś piasty? Minimalna nierówność i już będzie piszczenie od bicia samej tarczy.

Opublikowano
9 minut temu, Langista napisał:

Głupie pytanie ale czy dokładnie wyczyściłeś piasty? Minimalna nierówność i już będzie piszczenie od bicia samej tarczy.

Piastę czyścił mechanik. Wcześniej było sprawdzane zegarowym, jedna Piasta ma bicie podobno pomimo czyszczenia. Ale nie pamietam czy mi tłumaczył jak to naprawić. Klocki to fdb1655, piszczą tylko przy dociekaniu hebli przed światłami. Z TRW było tak ze piszczały po 1-2 hamowaniach z rana bądź po myciu auta, przy dojezdzaniu do świateł, Ferodo zaś nie piszczą z rana tylko po 2-3 hamowaniach xd no głupieje!!

Opublikowano

masz luz na wahaczu

Opublikowano (edytowane)

Ja mam dokładnie to samo z kompletem Zimmermanna i Ferodo. Piszczą dopiero po 2-3 hamowaniu, ale jak już się rozgrzeją to piszczą cały czas, i też tylko przy dojeżdżaniu - tj. od 40 km/h w dół. Tyle że ja wyczuwam bicie podczas hamowania i u mnie może być to zwichrowana tarcza. Co dziwne do przebiegu ok 2-3k km na tych tarczach żadnego pisku nie było, zaczęły 'z d*py' piszczeć pewnego słonecznego dnia.. Luzy w zawieszeniu ja przynajmniej mogę wykluczyć, bo wiem kiedy wymieniałem i wiem tez jak zachowuje się auto z luźnymi wahaczami :D

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Pierwszy zestaw również mi zaczął piszczeć po miesiącu, tak o, z d*py. Postaram się jeszcze raz sprawdzić piasty i wachacze. Zawieche mam nowa, gwint wpadł razem z heblami.

Opublikowano

Mnie sie wydaje, że po prostu z jakością zeszli na psy.. Jak wyglądają Twoje hamulce? tak?

IMG_20200123_130801_HDR.jpg

Opublikowano

Bardzo podobnie 

Opublikowano

Czyli masz winowajcę, możesz klocki dowoli zmieniać, z tymi tarczami jak się skończą to się pożegnam na dobre i wezmę droższe ale sprawdzone TRW.

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Czyli masz winowajcę, możesz klocki dowoli zmieniać, z tymi tarczami jak się skończą to się pożegnam na dobre i wezmę droższe ale sprawdzone TRW.

No ale przod tez mam Zimmermann i nie ma żadnych problemów 

Opublikowano

Ja mam przód i tył, i obie strony piszczą niemiłosiernie. Z początku faktycznie tylko przód piszczał (wiedziałem bo jak wyhamowywałem samym ręcznym to była cisza, ale z czasem i tył zaczął piszczeć. W sumie już przywykłem, ale jak wjadę w podziemny parking gdzie zjeżdżam z górki to idę o zakład, że słychać mnie na wszystkich piętrach..

Opublikowano

Mam tarcze ORI  prawie 200 tys.km przebiegu i lepiej wyglądają niż te na zdjęciu powyżej, żadnych porów w odlewie.

Klocki montowałem różnych producentów chyba z 4 komplety , ostatnio Remsy.

Zaciski mają 23 lata nadal ORI nic przy nich nie było robione poza konserwacją co 5 lat przy wymianie klocków i płynu hamulcowego.

Zero pisków.

W lato mam zamiar wymienić tarcze a w zaciskach wymienię tłoczki i gumy najwyższy czas ale to co czytam o nowych tarczach i piszczących klockach trochę mnie przeraża.

 

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Ja mam przód i tył, i obie strony piszczą niemiłosiernie. Z początku faktycznie tylko przód piszczał (wiedziałem bo jak wyhamowywałem samym ręcznym to była cisza, ale z czasem i tył zaczął piszczeć. W sumie już przywykłem, ale jak wjadę w podziemny parking gdzie zjeżdżam z górki to idę o zakład, że słychać mnie na wszystkich piętrach..

Mi tylko tył piszczy

Opublikowano
2 godziny temu, KINIAM napisał:

Mam tarcze ORI  prawie 200 tys.km przebiegu i lepiej wyglądają niż te na zdjęciu powyżej, żadnych porów w odlewie.

Klocki montowałem różnych producentów chyba z 4 komplety , ostatnio Remsy.

Zaciski mają 23 lata nadal ORI nic przy nich nie było robione poza konserwacją co 5 lat przy wymianie klocków i płynu hamulcowego.

Zero pisków.

W lato mam zamiar wymienić tarcze a w zaciskach wymienię tłoczki i gumy najwyższy czas ale to co czytam o nowych tarczach i piszczących klockach trochę mnie przeraża.

 

Nie zrażał bym się, ja mam po prostu pecha na nowinki, ale nie pomyślał bym, że ktoś może wydać takie gówno z tak znanej firmy.. następnym razem wykosztuje się i kupię sprawdzone już przeze mnie TRW.

Opublikowano

Panowie, tydzień nowe klocki i przetoczone tarcze. To normalne?

Autko po nocy

p.s. Piszcza jak cholera przy hamowaniu poniżej 35kmh

36F36F37-6B89-48E9-99EB-221081711BC1.jpeg

770B5F18-ED50-47A2-BE4A-2FF8C48BC6F5.jpeg

Opublikowano
4 godziny temu, napalm napisał:

1. Panowie, tydzień nowe klocki i przetoczone tarcze.

2. To normalne?

3. Autko po nocy

 3. Piszcza jak cholera przy hamowaniu poniżej 35kmh

1. Jakie klocki i jakie tarcze ?.

Jak toczone tarcze ? Sprawdzone bicie tarcz po zamontowaniu ?

2. Nie to nie jest normalne.

3. Co to znaczy po nocy ?. Jak zimne piszczą a jak rozgrzane to nie ?.

4. Zawsze piszczą przy małych prędkościach? Jeśli zaciski OK to materiał cierny klocków jest twardy metaliczny stąd te piski lub są pory powietrzne między materiałem ciernym klocków a powierzchnią tarczy i do póki nie zostanie wyciśnięte powstają piski.

Opublikowano
W dniu 9.02.2020 o 23:59, napalm napisał:

Mi tylko tył piszczy

To ten tył przetoczyłeś ? .

Czy zdjęcia dotyczą przodu ?.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...