Dave81 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam! Czy przedstawiłby mi ktoś prawidłowe i sprawdzone informacje na temat wycinania katow w tym modelu? Jedni piszą ,że będzie palił o wiele więcej paliwa, jeszcze inni ,że będzie palił tak samo. Mam zapchany kat w serwisie chcą jakieś chore pieniądze. Nie zależy mi na żadnych extra dźwiękach i super osiągach, chciałbym aby nie świecił check i autko chodziło jak należy. Dodam ,że zauważyłem iż kiedy zaczęły się problemy z katami auto pali więcej. (w serwisie stwierdzili ,że kat kompletnie zapchany) Jeśli ktoś posiada rozwiązanie tego problemu , prosiłbym o odpowiedź lub kontakt. Pozdrawiam.
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 sprawdz czy masz jedna sondę na stronie czy dwie jeżeli jedna to wywalaj jeżeli są dwie to musisz podjechac do jakiegos tunera który wyłaczy Ci druga sonde w ECU wówczas mozesz wyrzucic kata
Norbunio Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Ja mam dwie sondy, kat wywalony i nie ma błędów ecu, wszystko hula aż miło. Z tego co się orientuję tą drugą sondę trzeba jakoś oddalić, ale nie jestem pewien chłopaki ze sport tig mi to robili a ja nie wnikałęm
hornet Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Z tego co się orientuję tą drugą sondę trzeba jakoś oddalić, ale nie jestem pewien chłopaki ze sport tig mi to robili a ja nie wnikałęm Na tulejce pewnie robili.
Dave81 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 A co ze spalaniem? Jak zmienia się głośność wydechu?
Playa Hater Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 dokladnie jak zmienilo ci sie spalanie w 1.8t???? bo ja tez mam raczej zapchany
Arek956 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Z tego co wiem to głośność wydechu zwiększa się ale nieznacznie co do spalania to nie mam pojęcia. Podpytaj kogoś z forum kto wyciął kata bo nie jestem pewien ale wydaje mi się że osiągi też są odrobinę lepsze
Norbunio Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Głosnośc trochę się zwiększa, słychać bardziej turbawke i wydech troche głosniej sie odzywa. Tak czy siak jest i tak cicho niemalże jak przy serii
Playa Hater Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 a jak sprawdzic czy kat jest zapchany???rok furki 2002 przebieg 140tys pozdrawiam
89pawel89 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni.
grzes1150 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni. Nie porównuj AFNa do 1.8T lub 3.0ASN bo to całkiem inna bajka W benzynie będzie troszkę głośniej ale spalanie nie powinno wzrosnąć. Pozostaje problem drugiej sondy o ile jest bo wtedy albo wyłączanie jej u tunera albo check na zegarach. Tulejki i upychanie kłębka waty szklanej to półśrodek.
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 1.8T z jedna sonda i diesel po wycieciu kata bedzie palil mniej
Playa Hater Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 a co z 2 sonda jak sie wylaczy ja to co wtedy wieksze spalanie w 1.8t????
Norbunio Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ej nie wiem co z ta druga sonda ale to jakis mit. Mi chlopaki ze Sport Tig ogarniali downpipe'a i nie ma zadnego problemu z druga sonda. Zadnych checkow ani problemow. Wyglad downpipe'a mozna zobaczyc na ich stronie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się