Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Wycinać katy czy nie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy przedstawiłby mi ktoś prawidłowe i sprawdzone informacje na temat wycinania katow w tym modelu? Jedni piszą ,że będzie palił o wiele więcej paliwa, jeszcze inni ,że będzie palił tak samo.

Mam zapchany kat w serwisie chcą jakieś chore pieniądze. Nie zależy mi na żadnych extra dźwiękach i super osiągach, chciałbym aby nie świecił check i autko chodziło jak należy.

Dodam ,że zauważyłem iż kiedy zaczęły się problemy z katami auto pali więcej. (w serwisie stwierdzili ,że kat kompletnie zapchany)

Jeśli ktoś posiada rozwiązanie tego problemu , prosiłbym o odpowiedź lub kontakt. Pozdrawiam.

Opublikowano

sprawdz czy masz jedna sondę na stronie czy dwie

jeżeli jedna to wywalaj

jeżeli są dwie to musisz podjechac do jakiegos tunera który wyłaczy Ci druga sonde w ECU

wówczas mozesz wyrzucic kata

Opublikowano

Ja mam dwie sondy, kat wywalony i nie ma błędów ecu, wszystko hula aż miło. Z tego co się orientuję tą drugą sondę trzeba jakoś oddalić, ale nie jestem pewien chłopaki ze sport tig mi to robili a ja nie wnikałęm

Opublikowano

Z tego co się orientuję tą drugą sondę trzeba jakoś oddalić, ale nie jestem pewien chłopaki ze sport tig mi to robili a ja nie wnikałęm

Na tulejce pewnie robili.

Opublikowano

dokladnie jak zmienilo ci sie spalanie w 1.8t????

bo ja tez mam raczej zapchany

Opublikowano

Z tego co wiem to głośność wydechu zwiększa się ale nieznacznie co do spalania to nie mam pojęcia. Podpytaj kogoś z forum kto wyciął kata bo nie jestem pewien ale wydaje mi się że osiągi też są odrobinę lepsze

Opublikowano

Głosnośc trochę się zwiększa, słychać bardziej turbawke i wydech troche głosniej sie odzywa. Tak czy siak jest i tak cicho niemalże jak przy serii

Opublikowano

a jak sprawdzic czy kat jest zapchany???rok furki 2002 przebieg 140tys

pozdrawiam

Opublikowano

Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni.

Opublikowano

Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni.

Nie porównuj AFNa do 1.8T lub 3.0ASN bo to całkiem inna bajka :naughty: W benzynie będzie troszkę głośniej ale spalanie nie powinno wzrosnąć. Pozostaje problem drugiej sondy o ile jest bo wtedy albo wyłączanie jej u tunera albo check na zegarach. Tulejki i upychanie kłębka waty szklanej to półśrodek.

Opublikowano

1.8T z jedna sonda i diesel po wycieciu kata bedzie palil mniej

Opublikowano

a co z 2 sonda jak sie wylaczy ja to co wtedy wieksze spalanie w 1.8t????

Opublikowano

Ej nie wiem co z ta druga sonda ale to jakis mit. Mi chlopaki ze Sport Tig ogarniali downpipe'a i nie ma zadnego problemu z druga sonda.

Zadnych checkow ani problemow. Wyglad downpipe'a mozna zobaczyc na ich stronie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...